quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[ Bericht 23% gewijzigd door Kijkertje op 14-11-2016 04:38:54 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
quote:This is a dedication to Jimi hendrix
Zo'n gaaf nummer!quote:
Mooi_!quote:Op vrijdag 11 november 2016 03:06 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
Slaap zacht Kijkertje
Slaapliedje voor je:
![]()
![]()
Laatste nummer dat werd gedraaid bij de crematie van m'n beste vriend. Toen kwamen de traantjes.quote:
Oee.quote:
Bet you say that about other albums.quote:Op donderdag 17 november 2016 09:38 schreef tong80 het volgende:
Beste debuutalbum ooit, volgens mij dan. En wie ben ik ?
quote:Op donderdag 17 november 2016 17:15 schreef heracles het volgende:
Zoals in de filmThe Dark CristalSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
Dat is ook toevallig! Ik had deze al een tijdje klaar staan om een keer te plaatsenquote:
Mooi! Hij is blijkbaar ooit geinspireerd door de zang van Nusrat Fateh Ali Khan op het album 'Passion' Van Peter Gabrielquote:Op donderdag 17 november 2016 17:36 schreef Voxs het volgende:
oh oh associatie geen idee waarom maar dit:
Jonge (14 jaar) Iarla o lionaird
oude ( vanaf 5.40 begint hij echt te zingen)
Begeleiding is om te huilen btw
De stem van die jongen en man, dat lied
Is Loreena Mckennit. Niet uit Dark Crystal maar uit "The Mists of Avalon"quote:Op donderdag 17 november 2016 17:30 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Dat is ook toevallig! Ik had deze al een tijdje klaar staan om een keer te plaatsen![]()
Mooi ook!quote:Op donderdag 17 november 2016 17:52 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Mooi! Hij is blijkbaar ooit geinspireerd door de zang van Nusrat Fateh Ali Khan op het album 'Passion' Van Peter Gabriel
Naar deze luister ik al jaren. Zelfde sessie denk ik.quote:Op donderdag 17 november 2016 18:00 schreef Voxs het volgende:
[..]
Mooi ook!
Gaelic, die taal zou ik wel willen leren.
Ja idd maar met de beelden van Dark Crystal ookquote:Op donderdag 17 november 2016 17:59 schreef heracles het volgende:
[..]
Is Loreena Mckennit. Niet uit Dark Crystal maar uit "The Mists of Avalon"
Jaa. Prachtige filmquote:Op donderdag 17 november 2016 18:03 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Ja idd maar met de beelden van Dark Crystal ook
Je zou er voor de grap nu een Afrikaanse traditionele achteraan moeten horen.quote:Op donderdag 17 november 2016 18:02 schreef heracles het volgende:
[..]
Naar deze luister ik al jaren. Zelfde sessie denk ik.
Afrikaans. Uit Mali. Lekker psychedelischquote:Op donderdag 17 november 2016 18:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Je zou er voor de grap nu een Afrikaanse traditionele achteraan moeten horen.
Ik weet dat ze bestaan, echter geen idee waar te zoeken.
Ik ga op zoek naar iets Thais
Eet ze! Ik hou het bij erwtensoepquote:Op donderdag 17 november 2016 18:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Thais! Geen probleemquote:Op donderdag 17 november 2016 18:05 schreef Voxs het volgende:
[..]
Jij liever dan ikquote:Op donderdag 17 november 2016 18:09 schreef Kijkertje het volgende:
[..]
Eet ze! Ik hou het bij erwtensoep![]()
![]()
quote:
Beefheart ook?quote:
Moet altijd hieraan denken:quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:04 schreef TLC het volgende:
Weliswaar is het nog geen Oudjaarsnacht zo vlak voor twaalven s'avonds maar toch..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.OT:
quote:
Geen dank. Heerlijk nummer.quote:Op vrijdag 18 november 2016 21:35 schreef Pritt_Plakstift het volgende:
[..]![]()
Thanks, hier staat ie nu ook op.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |