Niet?quote:
BIj mij niet iig. Kan zijn dat Dropbox hotlinken niet zo fijn vind. Upload ze anders bij imgur.quote:Op zondag 13 november 2016 19:41 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Niet?
Bij mij wel, ik heb ze gedeeld via dropbox.
Ik weet niet wat ik dan verkeerd doe.
Bij mij wel hoor.quote:Op zondag 13 november 2016 19:41 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Niet?
Bij mij wel, ik heb ze gedeeld via dropbox.
Ik weet niet wat ik dan verkeerd doe.
Is er geen afbeelding zichtbaar?
Eerst de motor in orde maken, volgende week gaan de koppen er af.quote:Op zondag 13 november 2016 19:45 schreef Sie_scheitern_Epos het volgende:
Hier wel, ziet er uit als een leukproject iig. Wat zijn je plannen?
Gebruik je hem alleen op vakantie?quote:Op zondag 13 november 2016 19:51 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Eerst de motor in orde maken, volgende week gaan de koppen er af.
Het elektrische gedeelte is ook slecht, overal losse draden en schakelaars.
Dat ga ik ook helemaal uitpluizen.
Dan een nieuwe apk er op.
Dan het interieur aanpakken, geluidsinstallatie, keukentje en zit+slaapplaatsen.
Ik hoop in mei zo ver te zijn dat ik op vakantie kan en daarna ga ik de buitenkant aanpakken, de carrosserie van de Chevy Van roest nog al hard dus die moet ik even goed aanpakken.
De onderkant is gelukkig keihard.
Als er iemand nog ideeën of tips heeft wil ik ze graag horen
Ja voor vakanties en uitjes.quote:Op zondag 13 november 2016 19:58 schreef halfway het volgende:
[..]
Gebruik je hem alleen op vakantie?
ja maar er zit helemaal geen roestquote:Op zondag 13 november 2016 20:36 schreef TheThirdMark het volgende:
Ook al is de bodem nog goed hard, even goed schoonmaken en een paar bussen rust-oleum eroverheen. Verder nog een puik wagentje zo te zien
Dan heb je daar vies geluk mee. Chevy's zijn niet gemaakt voor het klimaat hier (eigenlijk alleen voor een woestijn klimaat) en plekken die nu nog goed zijn kunnen volgend jaar volledig doorgerot zijn. Maar succes ermeequote:Op zondag 13 november 2016 20:40 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
ja maar er zit helemaal geen roest
ik denk dat hij past behandeld is, ook de uitlaat en de ophangrubbers van de uitlaat zijn helemaal nieuw.
Dat ze alleen gemaakt zijn voor de woestijn is onzin...quote:Op zondag 13 november 2016 20:42 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Dan heb je daar vies geluk mee. Chevy's zijn niet gemaakt voor het klimaat hier (eigenlijk alleen voor een woestijn klimaat) en plekken die nu nog goed zijn kunnen volgend jaar volledig doorgerot zijn. Maar succes ermee
Nee, geen onzin. Chevy's hebben een behandeling gehad die goed tegen UV kan, maar totaal niet tegen zout of een vochtpercentage hoger dan 1%.quote:Op zondag 13 november 2016 20:45 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Dat ze alleen gemaakt zijn voor de woestijn is onzin...
Je moet zo'n bus ook niet met alle geweld netjes willen houden..
Gewoon een haakse slijper, een lasapparaat en wat stukken plaatstaal op voorraad houden.. en hier en daar een stukkie vervangen af en toe..
Dan heb je vanzelf een keer alles gehad..
Ja maar daar is chevy echt niet de enige in.. Er zijn ook genoeg europese auto's die het daarmee moesten doen..quote:Op zondag 13 november 2016 20:46 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
Nee, geen onzin. Chevy's hebben een behandeling gehad die goed tegen UV kan, maar totaal niet tegen zout of een vochtpercentage hoger dan 1%.
ja ik heb daar eigenlijk weinig kaas van gegeten.quote:Op zondag 13 november 2016 20:41 schreef Zolderkamer het volgende:
Vooral de dakrand is een roestmagneet.. maar eigenlijk de hele carrosserie wel..
De bodem nog het minste idd..
Volgens mij is er genoeg plaatwerk te koop ook.. is ook een stuk makkelijker dan dat prutsen met hars... (en dan weegt ie nog ongeveer hetzelfde ipv een ton extra als je klaar bent.. alhoewel.. je raakt nooit klaar met dit soort gevallen )quote:Op zondag 13 november 2016 20:53 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
ja ik heb daar eigenlijk weinig kaas van gegeten.
ik denk dat ik het moet uitslijpen en opnieuw een plaatje inlassen.
een polyester matje vind ik maar amateuristisch.
zo dat is handig, een nieuwe zijkant er in is veel beter dan een plaatje lassen.quote:Op zondag 13 november 2016 20:55 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Volgens mij is er genoeg plaatwerk te koop ook.. is ook een stuk makkelijker dan dat prutsen met hars... (en dan weegt ie nog ongeveer hetzelfde ipv een ton extra als je klaar bent.. alhoewel.. je raakt nooit klaar met dit soort gevallen )
Maar je haalt zo ff een nieuwe zijkant ofzo
[ afbeelding ]
Ach die bus moet je niet willen spuiten maar gewoon rollen met een verfroller..quote:Op zondag 13 november 2016 21:07 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
zo dat is handig, een nieuwe zijkant er in is veel beter dan een plaatje lassen.
je zit dan alleen met het spuitwerk.
heb je een link van dat plaatwerk?
quote:Op zondag 13 november 2016 21:11 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ach die bus moet je niet willen spuiten maar gewoon rollen met een verfroller..
Ff googelen op G20 body panels..
https://www.parts.com/ind(...)OW-W/HINGED-DOOR-110
Bij eps in kiel-windeweer hebben ze trouwens fabrieksnieuwe motoren liggen..
http://www.uitlaten.com/usacars/main.html
Die dingen lopen ongeveer 1 op 5quote:Op zondag 13 november 2016 23:50 schreef NeuNeu het volgende:
Zo fout, maar toch ook weer zo vet!
Om de hoeveel kilometer moet je eigenlijk tanken?
Ja iedere eigenaar trekt wat kabels voor lampjes en andere dingen die hij leuk vind en de oude kabels laten ze liggen.quote:Op maandag 14 november 2016 02:13 schreef ErkendFokker het volgende:
Haha wij hebben ook zo'n ding, exact hetzelfde gezeik met 10000 draden en schakelaars zonder enige indicatie wat ze doen. Je kan het beste zelf alles opnieuw erin zetten met kabellabels
Ik vind het prima.quote:Op maandag 14 november 2016 08:47 schreef derLudolf het volgende:
Gaaf project!
Koppelen kan volgens mij alleen als de topics zijn gesloten. Samenvoegen zou ook kunnen maar dan heb je de reacties over je radio eerst omdat het op chronische volgorde gaat.
De motor loopt al op LPG en dat staat ook op het kenteken maar de tank ligt nu achterin en aangezien ik die ruimte liever voor andere dingen gebruik wil ik hem aan de onderkant plaatsen.quote:Op maandag 14 november 2016 15:23 schreef vannelle het volgende:
Mooi project!
Die bedrading mag idd wel wat aan gedaan worden, ziet er niet echt netjes uit zachtjes uitgedrukt.
Maar moet je die nieuwe tank niet vóór de APK monteren? In je planning lees ik dat je dat er na wil gaan doen of lees ik dat verkeerd?
Dat weet ik eerlijk gezegd niet, ik sleutel veel zelf maar heb me hier nooit in verdiept.quote:Op maandag 14 november 2016 15:55 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
De motor loopt al op LPG en dat staat ook op het kenteken maar de tank ligt nu achterin en aangezien ik die ruimte liever voor andere dingen gebruik wil ik hem aan de onderkant plaatsen.
Ik denk niet dat het van invloed is op de APK?
Ik ookquote:Op maandag 21 november 2016 10:35 schreef ikheetmartijn het volgende:
Mooi project! Veel succes. Ben benieuwd wat je tegenkomt onder de koppen
Haha ik ben ook wel nieuwsgierig maar ik ben zaterdag pas thuis.quote:Op maandag 21 november 2016 11:08 schreef ikheetmartijn het volgende:
Volgende week pas?!? Zolang kan ik niet wachten. Dan kijk je maar wat minder televisie, kun vanavond de boel losschroeven.
Jij ziet het ook al, een kerel op een ander forum zei het ook.quote:Op zondag 27 november 2016 22:35 schreef -niemand- het volgende:
Er zit zo te zien een scheur in de cilinderkop. op je laatste foto van de cilinderkop gaat vanuit de uitlaatzitting naar links toe een scheur.
Laat ze even afpersen, dan weet je waar je aan toe bent.
En dan kun je er meteen harde zittingen in laten zetten.
Met andere koppen weet je zeker dat je ze er op zijn laatst volgend jaar weer vanaf kunt halen.quote:Op zondag 27 november 2016 22:41 schreef vaginabeheerder het volgende:
[..]
Jij ziet het ook al, een kerel op een ander forum zei het ook.
Blijkbaar ben ik nogal scheel.
Bedankt voor je hulp
Ik ga andere koppen zoeken, dat is goedkoper
Ik zat aan deze te denken.quote:Op zondag 27 november 2016 22:53 schreef -niemand- het volgende:
[..]
Met andere koppen weet je zeker dat je ze er op zijn laatst volgend jaar weer vanaf kunt halen.
Of je moet nieuwe kopen...
Gebruikt spul is in die categorie een behoorlijk risico, omdat het allemaal gaar is.
Ik nog schelerder want zie het nog niet. Of ik weet niet waar ik op moet letten.quote:Op zondag 27 november 2016 22:41 schreef vaginabeheerder het volgende:
Blijkbaar ben ik nogal scheel.
Met mijn reactie hoopte ik idd een ijverige Painter te lokken. Thanksquote:
Ja idd, ik heb wat prijsopgave's in Nederland opgevraagd en die zitten tussen de 500 en 600 euro om de 2 koppen te reviseren.quote:Op maandag 28 november 2016 10:16 schreef Dingest het volgende:
[ afbeelding ]
300-400e voor 2 (gereviseerde) koppen vind ik nog best netjes trouwens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |