SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat gaan we doen?
In een zo centraal mogelijk gelegen gebied, bereikbaar met OV, te voet een stuk of 30 gyms verdelen onder de deelnemers.
- UPDATE - UPDATE - UPDATE - UPDATE -
De kaart op http://www.pokemongomap.info/ lijkt aardig te kloppen qua gyms. Maar dat sluit Gouda (vooralsnog het midden van alle aanmeldingen) wel uit met slechts 22 gyms en flinke afstanden.
Dan lijkt Rotterdam een betere optie. Ook daar is blauw dominant, maar met de gym update moet daar makkelijk verandering in te brengen zijn. Zoals op de kaart te zien is (en ik ook weet, want het is een van mijn werklocaties) stikt het daar van de gyms.
Meer voordelen: Alles bereikbaar met OV, goedkope transferia rondom voor de autorijders en genoeg pokestops voor de deelnemers met wat minder ruimte voor items.
Plan van aanpak: MEET OP ZONDAG 18 DECEMBER 14.00 uur - 18.00 uurSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Tips & Tricks (aanvulling welkom)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Whatsapp groep (niet verplicht, wel makkelijk)SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Eventueel kunnen we de route ook omdraaien en in het centrum beginnen, input is welkom!
Gymplaatje:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Afkicken zo zeg
👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.![]()
Aantal items uit een pokéstop valt weer erg tegen nu.quote:Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Buuh gisteren 8 gyms. Deze morgen nog maar 4.
Terug van de training en we staan weer op 9 7 gyms
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
2*quote:Op zondag 13 november 2016 13:48 schreef Rabieluh het volgende:
Moet nou 3 keer zoveel stops bezoeken voor ik weer vol zit.
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Op donderdag 14 juli 2016 @ 23:45 schreef GGMM het volgende: Het is altijd bijzonder gezellig als banaantje er is. :)![]()
Na pasen heeft iedereen dus een Lapras en Exeggutor... twee speciale pokemons
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Of Togepi.quote:Op zondag 13 november 2016 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Na pasen heeft iedereen dus een Lapras en Exeggutor... twee speciale pokemonsOp zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
Ik ging net snel naar een Pokestop fietsen en ik kreeg 18 items, zeker niet verkeerd. Maar ik heb weer best weinig Pokeballs en Great balls![]()
![]()
Ze brachten het alsof deze geruchten bevestigd waren...quote:Op zondag 13 november 2016 14:04 schreef Rabieluh het volgende:
Hier is hun "bron" trouwens.
http://pokemongohub.net/l(...)istmas-easter-ideas/
Een berg gokwerk.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Twee uurtjes gewandeld in het buitengebied. Score:
70+ Pokémon (mijn journaal is niet compleet)
Gezien het feit dat het aantal spawns weer terug naar normaal is, ben ik zeer tevreden.Geen zorgen voor de dag van morgen.![]()
Is PokeTracker te gebruiken op jezelfde toestel als waar je Pokemon op speelt?
https://itunes.apple.com/(...)go/id1135947368?mt=8Op zaterdag 28 juni 2014 @ 18:18 schreef Marie30 het volgende: Zo lief. :) Kusje :*
quote:Op zondag 13 november 2016 13:56 schreef Nattekat het volgende:
Na pasen heeft iedereen dus een Lapras en Exeggutor... twee speciale pokemonsHeb ze alledrie nog niet, dus kom maar op.quote:
Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Fuck the EBU.![]()
Eerlijk verdienen.quote:Op zondag 13 november 2016 14:29 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
[..]
Heb ze alledrie nog niet, dus kom maar op.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Wat is toch die haat tegen makkelijker Pokémon verzamelen door een event van de app ontwikkelaar (maar ondertussen wel een radar bouwen en gyms trainen met 2 of 3 accounts)?Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Het mooie is dat al die speciale pokemons zijn gevonden toen er geen radar beschikbaar was.quote:Op zondag 13 november 2016 14:58 schreef Debsterr het volgende:
Wat is toch die haat tegen makkelijker Pokémon verzamelen door een event van de app ontwikkelaar (maar ondertussen wel een radar bouwen en gyms trainen met 2 of 3 accounts)?100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Dat is zo ontzettend geen antwoord op mijn vraag.quote:Op zondag 13 november 2016 15:01 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Het mooie is dat al die speciale pokemons zijn gevonden toen er geen radar beschikbaar was.Once in a while, I just wanna dance and feel good![]()
Dat sommigen echt hun best hebben gedaan voor sommige pokemons en dat anderen het op een presenteerblaadje krijgen aangereikt.quote:Op zondag 13 november 2016 15:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat is zo ontzettend geen antwoord op mijn vraag.100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
Maar waarom is dat ZO erg? Je moet het nog steeds spelen op dat moment, er wordt niet gecheat (wat je wel zou kunnen vinden van het gebruik van een radar in het algemeen) en het motiveert mensen wellicht om weer verder te spelen.quote:Op zondag 13 november 2016 15:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Dat sommigen echt hun best hebben gedaan voor sommige pokemons en dat anderen het op een presenteerblaadje krijgen aangereikt.
Ik kan ook wel chagrijnig doen dat sommige mensen op beter spawnpoints wonen en naar mijn mening hun dratini's in de schoot geworpen krijgen, maar waarom zou ik me daar op focussen? Zo zonde van je energie man.Once in a while, I just wanna dance and feel good
Forum Opties Forumhop: Hop naar: