abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166631163
quote:
Pff.. en gelijk al de pagina ge-update ook.
Check, wist ik niet. Weer wat geleerd.
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_166631193
'Je gaat het pas zien als je het doorhebt'
'Ieder nadeel heb zijn voordeel'
We zullen je nooit, nooit vergeten
1947-2016
pi_166635861
Het komt wel dichtbij nu, Ik had er kunnen wonen indien ik een aanbod in1996 had geaccepteerd :o
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
pi_166636252
quote:
15s.gif Op zondag 13 november 2016 12:42 schreef Dagoduck het volgende:
http://www.nu.nl/buitenla(...)m_medium=socialmedia

[..]

Ik heb daar familie wonen en ben er begin dit jaar geweest, wat een ravage heeft die aardbeving uit 2011 aangericht. Kreeg net de eerste berichten op facebook dat het goed gaat met familie.
Het heeft vooral Kaikoura geraakt. Een maand geleden zat ik er nog. Christchurch is nog verre van hersteld van 2011. Ik hoop dat de schade meevalt aldaar.
pi_166636279
quote:
11s.gif Op zondag 13 november 2016 20:05 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
Het komt wel dichtbij nu, Ik had er kunnen wonen indien ik een aanbod in1996 had geaccepteerd :o
Had je moeten doen. Prachtig aldaar.
pi_166636312
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 20:14 schreef VEM2012 het volgende:

[..]

Had je moeten doen. Prachtig aldaar.
Ja ik vraag me vaak af hoe het had kunnen zijn :s)
Ik weet niet met welke wapens de derde wereldoorlog uitgevochten zal worden, maar de vierde wereldoorlog wordt uitgevochten met stokken en stenen.
  maandag 14 november 2016 @ 12:50:05 #82
38496 Perrin
Toekomst. Made in Europe.
pi_166647000
And what rough beast, its hour come round at last,
Slouches towards Bethlehem to be born?
pi_166647076
Lekker dan, was anderhalve week geleden nog in Christchurch en ze zijn nog lang niet klaar met het herstellen van de schade van de vorige aardbevingen, dus dit kan er ook nog wel bij.
  maandag 14 november 2016 @ 17:33:33 #84
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166652320
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 13:06 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Je claimt de toekomst te kunnen voorspellen of zo? Of alleen aardbevingen?
Jij hebt mij een tijdje terug tegengesproken en hebt toen onaardig gedaan. Denk maar niet dat je daar ooit mee wegkomt. Jij zult nooit meer rustig en veilig kunnen fokken.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_166653878
quote:
zag het ook op journaal, maar denk niet dat het prio heeft om die beesten in veiligheid te brengen.
pi_166654609
Is er vanochtend weer een aardbeving geweest? Ik droomde vannacht/vanochtend dat het gebouw waarin ik woon instortte. De oorzaak in mijn droom was slechte bouwkwaliteit. Ik stond op een hoge balk en ik werd niet eens meteen naar beneden gehaald, waar ik zeer verontwaardigd over was. Net zoals met die koeien eigenlijk.
Ze sjouwen toch ook olifanten door de lucht?
pi_166654804
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 19:20 schreef Loekie1 het volgende:
Is er vanochtend weer een aardbeving geweest? Ik droomde vannacht/vanochtend dat het gebouw waarin ik woon instortte. De oorzaak in mijn droom was slechte bouwkwaliteit. Ik stond op een hoge balk en ik werd niet eens meteen naar beneden gehaald, waar ik zeer verontwaardigd over was. Net zoals met die koeien eigenlijk.
No SHIIIIIT11!1

Ik droomde vannacht dat ik 2 koeien was.
Stonden lekker te loeien en opeens... įllemaal gedonder en stof en andere shit...

*poef*

...verscheen uit het niets een vage kerel in een leeuwenpak naast ons!!1!1

Wij waren uieraard ook enorm boo-s
pi_166656481
quote:
0s.gif Op maandag 14 november 2016 17:33 schreef Villas__Rubin het volgende:

[..]

Jij hebt mij een tijdje terug tegengesproken en hebt toen onaardig gedaan. Denk maar niet dat je daar ooit mee wegkomt. Jij zult nooit meer rustig en veilig kunnen fokken.
Oké freak.
  maandag 14 november 2016 @ 20:55:33 #89
444256 Villas__Rubin
Kwaadaardige dictator
pi_166657261
Ja jij gaat wel even op je tellen passen nu, neem ik aan.
"A leader must be a terror to the few who are evil in order to protect the lives and well-being of the many who are good"
pi_166658244
quote:
1s.gif Op maandag 14 november 2016 19:29 schreef myShizzle het volgende:

[..]

No SHIIIIIT11!1

Ik droomde vannacht dat ik 2 koeien was.
Stonden lekker te loeien en opeens... įllemaal gedonder en stof en andere shit...

*poef*

...verscheen uit het niets een vage kerel in een leeuwenpak naast ons!!1!1

Wij waren uieraard ook enorm boo-s
Over een leeuw gesproken, ik droomde vorige week dat ik in mijn oude vertrouwde platteland - geboortegrond - midden in de druilerige grijze polder zomaar een leeuw zag staan, 50 meter van me vandaan. Maar toen dacht ik: o, een leeuw. Ben eigenlijk niet bang. Terwijl ik gewoon te voet was. Droom af. Leeuw staat voor mij voor Isis dus signaal dat de bedreiging begint te wennen.
pi_166663374
quote:
14s.gif Op zondag 13 november 2016 20:15 schreef Stokken_en_stenen het volgende:

[..]

Ja ik vraag me vaak af hoe het had kunnen zijn :s)
Ik woon in Wellington, maar was ten tijde van de eerste bevingen in Auckland en heb daar gelukkig niets gevoeld. Ben maandagmiddag teruggevlogen en heb enkele heftige naschokken gevoeld. Inmiddels zijn er al meer dan 1000 naschokken geregistreerd.
Vandaag zijn er gelukkig nog geen voelbaar geweest hier, maar de stad wordt wel geteisterd door een flinke storm die behoorlijk wat schade en overstromingen in de regio heeft veroorzaakt. Wellington is momenteel vanwege landslides geisoleerd, een ongelukkige samenloop.

Het centrum is inmiddels weer toegankelijk op enkele afgesloten gebieden na. Het kantoor waar ik werk opent waarschijnlijk donderdag pas weer vanwege schade aan het gebouw.

edit: en net als ik dit post beeft het weer flink.
In the coolest little capital of the world
pi_166663381
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 02:35 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Ik woon in Wellington, maar was ten tijde van de eerste bevingen in Auckland en heb daar gelukkig niets gevoeld. Ben maandagmiddag teruggevlogen en heb enkele heftige naschokken gevoeld. Inmiddels zijn er al meer dan 1000 naschokken geregistreerd.
Vandaag zijn er gelukkig nog geen voelbaar geweest hier, maar de stad wordt wel geteisterd door een flinke storm die behoorlijk wat schade en overstromingen in de regio heeft veroorzaakt. Wellington is momenteel vanwege landslides geisoleerd, een ongelukkige samenloop.

Het centrum is inmiddels weer toegankelijk op enkele afgesloten gebieden na. Het kantoor waar ik werk opent waarschijnlijk donderdag pas weer vanwege schade aan het gebouw.

-O- sterkte
pi_166705928
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 02:35 schreef Drebbelman het volgende:

[..]

Ja, het is gewoon even kut hier nu in Wellington. Sommige mensen moesten zondag nacht evacueren ivm de tsunami threat, en maandagnacht weer evacueren ivm de overstromingen.

Wij hoefden zondag nacht gelukkig niet te evacueren, maar wel midden in de nacht de kinderen uit bed grijpen om op een veilige plek te schuilen. Is ook voor kleine kinderen best angstaanjagend :-(
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')