Verdulleme, tijdje geen paardrijdenquote:Op zondag 13 november 2016 12:05 schreef Samzz het volgende:
[..]
Een hanglamp voor boven mijn eettafel, ga m maken van touw.
Knieblessure, dinsdag ziekenhuis voor verder onderzoek. Ik verveel me de tyfus.
Mijn rij is non-existent geloof ikquote:Op zondag 13 november 2016 12:06 schreef Dqod het volgende:
[..]
Bij mij staan er alleen mannen geloof ik. Ik ben per definitie niet aantrekkelijk voor vrouwen
Tuinbroek aan, shag roken, Aldi bierblikje in de hand, veiligheidsspeld door de wenkbrauw en lekker schelden op mannenquote:Op zondag 13 november 2016 12:03 schreef Dqod het volgende:
[..]
Ik ga maar stekeltjes nemen denk ik :$
Gewoon millimeteren.quote:Op zondag 13 november 2016 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
Lijkt me wel lekker makkelijk, van dat stekeltjeshaar.
Moet je wel vaak naar de kapper. Tenzij je zelf knipt.quote:Op zondag 13 november 2016 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
Would that be the key to happiness?quote:Op zondag 13 november 2016 12:07 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Tuinbroek aan, shag roken, Aldi bierblikje in de hand, veiligheidsspeld door de wenkbrauw en lekker schelden op mannen
Ja, maar wel koud in de winter.quote:Op zondag 13 november 2016 12:07 schreef Lokasenna het volgende:
Aantrekkelijk zijn wordt in 2017 sowieso enorm passéquote:
Daar kan ik best mee leven, vind t kutter dat ik niet met m'n honden kan wandelen en niet kan gaan trainen, lekker fietsen, autorijden, lopenquote:
Daar werkt zo'n hoofdband vast goed tegen.quote:Op zondag 13 november 2016 12:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Ja, maar wel koud in de winter.
Mooi!quote:Op zondag 13 november 2016 12:08 schreef Dven het volgende:
[..]
Aantrekkelijk zijn wordt in 2017 sowieso enorm passé
Waarom neem je geen rolstoeltje. Honden ervoor spannen en gaanquote:Op zondag 13 november 2016 12:08 schreef Samzz het volgende:
[..]
Daar kan ik best mee leven, vind t kutter dat ik niet met m'n honden kan wandelen en niet kan gaan trainen, lekker fietsen, autorijden, lopen.
Whaha, goed ideequote:Op zondag 13 november 2016 12:10 schreef Dven het volgende:
[..]
Waarom neem je geen rolstoeltje. Honden ervoor spannen en gaan
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |