Omdat zij ook context mee krijgen. Die is erg belangrijk.quote:Op zondag 13 november 2016 11:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
.....
Nederlanders vieren dit al jaren, hoe zouden zij niet bevooroordeeld zijn in dit geval?
sunny? Die bevooroordeelde zelfingenomen whitey helper?quote:Op zondag 13 november 2016 11:26 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ja je zag dat Sunny zei dat die er zo uit zag omdat die door de schoorsteen kwam.
Kijk dat je kinderen dit wijs kan maken maar volwassenen
Wat een intens domme opmerking weerquote:Op zondag 13 november 2016 11:29 schreef User8472 het volgende:
[..]
Ja, je hebt helemaal gelijk. Ik ga dan toch eens Scientology checken, want iedereen die daarbij hoort vind het geweldig en die zullen wel gelijk hebben.
Context.quote:Op zondag 13 november 2016 11:28 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
.....
Nederlanders vieren dit al jaren, hoe zouden zij niet bevooroordeeld zijn in dit geval?
Oh deze ken ik al :p Ja ik snap die reacties.quote:
Ik hecht aan deze meer waarde dan die van Sunny.quote:Op zondag 13 november 2016 11:30 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh deze ken ik al :p Ja ik snap die reacties.
In dit geval zijn de Nederlanders denk ik de rationaliteit idd verloren jaquote:Op zondag 13 november 2016 11:29 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Omdat zij ook context mee krijgen. Die is erg belangrijk.
Je doet nou net of Nederlandse mensen alle rationaliteit verloren zijn. Je komt heel dom over zo. Niet doen.
Zij heeft Zwarte Piet laten zien zoals het is. Zelfs op vragen van de mensen daar zei ze dat hij er zo uitziet omdat die door de schoorsteen komt. Dat klopt toch allemaal?quote:Op zondag 13 november 2016 11:30 schreef Red_85 het volgende:
[..]
sunny? Die bevooroordeelde zelfingenomen whitey helper?
Die moet je serieus nemen voor een objectief onderzoek? Kom op Yasmin...
Ze zijn ook niet het zelfde.quote:Op zondag 13 november 2016 11:31 schreef Montagui het volgende:
[..]
Ik hecht aan deze meer waarde dan die van Sunny.
Je gelooft het nog ook. Ik vind het maar bizar dat mensen niet inzien dat ze geïndoctrineerd zijn.quote:
Dat wijf is extreem bevooroordeeld en doet net alsof ze 'objectief' is op de film.quote:Op zondag 13 november 2016 11:32 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Zij heeft Zwarte Piet laten zien zoals het is. Zelfs op vragen van de mensen daar zei ze dat hij er zo uitziet omdat die door de schoorsteen komt. Dat klopt toch allemaal?
Of je reageert gewoon op wat er te zien in is in dat filmpje. Ze heeft zwarte piet laten zien zoals het ook daadwerkelijk is.quote:Op zondag 13 november 2016 11:35 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Dat wijf is extreem bevooroordeeld en doet net alsof ze 'objectief' is op de film.
Nope, die hoef je echt niet serieus te nemen.
Hardop gelachen.quote:Op zondag 13 november 2016 11:23 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
misschien dat het je wel laat nadenken dat de Anti Pieten groep misschien toch wel een punt heeft.
Wow...quote:Op zondag 13 november 2016 11:33 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Context is dat mensen smoesjes bedenken om het maar acceptabel te houden.
Hij komt door de schoorsteen is geen smoesje?quote:Op zondag 13 november 2016 11:38 schreef Montagui het volgende:
[..]
Wow...
Dat is een fikse belediging voor de traditionalisten.
Hij is zwart zodat kinderen de buurman/bakker/neef niet herkennen, de schoorsteen is een smoesje natuurlijk, denk je dat ze daar echt doorheen gaan, ben je achterlijk ofzo?quote:Op zondag 13 november 2016 11:39 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik zou het al veel minder raar vinden als we gewoon toegeven dat die niet zwart is omdat die door de schoorsteen komt.
Gewoon eerlijk zijn
quote:Op zondag 13 november 2016 11:41 schreef DrDentz het volgende:
[..]
Hij is zwart zodat kinderen de buurman/bakker/neef niet herkennen, de schoorsteen is een smoesje natuurlijk, denk je dat ze daar echt doorheen gaan, ben je achterlijk ofzo?
Oh dat is dus je agenda, zeg dat dan meteen.quote:Op zondag 13 november 2016 11:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Kan niet wachten totdat deze traditie aangepast is.
Dat gaat echt tientallen jaren duren.quote:Op zondag 13 november 2016 11:42 schreef Yasmin23 het volgende:
Kan niet wachten totdat deze traditie aangepast is.
Nah buiten fok bemoei ik mij verder niet met deze discussie.quote:Op zondag 13 november 2016 11:43 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Oh dat is dus je agenda, zeg dat dan meteen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |