Het is niet makkelijk om een blanke te zijn in Nederland.quote:Op zondag 13 november 2016 14:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik kwam net twee kindertjes tegen die verkleed waren als ZP met zwart geschminkte koppies. Ze boden me snoep aan, waarna ik ze even keihard heb uitgescholden voor vieze latente racisten, om ze daarna te vragen hoe ze het in hemelsnaam in hun kop haalden om het gore lef te hebben blackface uit te beelden in een multiculturele maatschappij anno 2016. Toen een van de kinderen vroeg wat een blackface was heb ik hem uitgelegd dat iedereen die zwart is het monopolie heeft op alle culturele aspecten van die groep en dat hij door de kleur zwart te gebruiken liet zien dat hij alle zwarten minderwaardig vond.
Daarna heb ik ze voor straf verteld dat Sinterklaas niet bestaat en dat hun ouders de kado's neerleggen bij de schoen. Dat zal die vieze gore blanke facistische en racistische kinderen leren! De Gutmensch in mij kwam bijna klaar, zo goed en moreel superieur voelde deze actie, ik kon me bijna niet bedwingen om Sylvana te bellen om trots mijn verhaal over mijn demonstratieve actie te vertellen.
Mensen straffen om een mening. Serieus.quote:Op zondag 13 november 2016 14:07 schreef john2406 het volgende:
[..]
Wat ik bedoel dat alleen zware straffen mensen doet bedenken om iets niet te willen of te doen, lichte straffen dan maakt het niks uit.
Zoals ik al aangaf, het voorarrest kan al een heel leven stuk maken, dat ze het evt maar toepassen, maar dan zeg ik weer dat ik moet uitkijken met wat ik mijn wens.
Iets wat voor mij werkt kan ook tegen mij werken.
Ik hield mijn Gutmensch rug recht en heb het opgenomen voor de zwarte broeder op de straat. Ik kan vanaf nu weer heerlijk slapen onder mijn Anneke Groenloh dekbed in mijn vinexhuis.quote:Op zondag 13 november 2016 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is niet makkelijk om een blanke te zijn in Nederland.
Echt, Mississippi 1964 all over again, maar dan omgekeerd..quote:Op zondag 13 november 2016 14:08 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Het is niet makkelijk om een blanke te zijn in Nederland.
Ik had het toen over die welke opgepakt zijn niet over een normale mening over brengen, en niet racist tegen kindertjes roepen.quote:Op zondag 13 november 2016 14:08 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Mensen straffen om een mening. Serieus.
White genocide.quote:Op zondag 13 november 2016 14:10 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Echt, Mississippi 1964 all over again, maar dan omgekeerd..
Oké. Dat doet niemand, dus dat scheelt.quote:Op zondag 13 november 2016 14:10 schreef john2406 het volgende:
[..]
Ik had het toen over die welke opgepakt zijn niet over een normale mening over brengen, en niet racist tegen kindertjes roepen.
Ik durf als blanke de straat niet meer op.. de kans om gelynched te worden is gewoon te groot.quote:
Ja behoorlijk. Dagelijks overlast van buren die niet begrijpen dat sommige mensen van 9 tot 5 moeten werken en dus op hun nachtrust zijn gesteld, minstens eens per week een helicopter midden in de nacht boven je huis, de maandelijkse overval op de avondwinkel, nu en dan een lock down, politieagenten die overhoop worden geschoten, echt helemaal topquote:Op zondag 13 november 2016 14:04 schreef Baconbus het volgende:
[..]
Ojeej je woonde in n zogenaamde multiculturele wijk, spannend.
De negerpolitie was hier net om me af te voeren, maar ik heb gedaan of ik niet thuis was.quote:Op zondag 13 november 2016 14:11 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik durf als blanke de straat niet meer op.. de kans om gelynched te worden is gewoon te groot.
Het is wat, meid.quote:Op zondag 13 november 2016 14:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik hield mijn Gutmensch rug recht en heb het opgenomen voor de zwarte broeder op de straat. Ik kan vanaf nu weer heerlijk slapen onder mijn Anneke Groenloh dekbed in mijn vinexhuis.
Dan is het toch prima niet, en die welke het pogen te doen met harde hand straffen!quote:Op zondag 13 november 2016 14:11 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Oké. Dat doet niemand, dus dat scheelt.
Incidentje. De Gutmensch herkent zich totaal niet in jouw verhaal. Dat zijn gewoon leugens.quote:Op zondag 13 november 2016 14:11 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Dagelijks overlast van buren die niet begrijpen dat sommige mensen van 9 tot 5 moeten werken en dus op hun nachtrust zijn gesteld, minstens eens per week een helicopter midden in de nacht boven je huis, de maandelijkse overval op de avondwinkel, nu en dan een lock down, politieagenten die overhoop worden geschoten, echt helemaal top
Ben blij dat ik daar vanaf ben. Ik word nu alleen wekelijks gestoord door de ambulance die een gesneuvelde bejaarde uit de AH moet halen. En erg blij dat hier gewoon zwarte Zwarte Pieten zijn. Die na afloop van de intocht traditioneel bij de plaatselijke Chinees gaan eten, omdat het natuurlijk pure racisten zijn.
quote:Op zondag 13 november 2016 13:44 schreef Physsic het volgende:
[..]
Ja! Die nieuwe Sint vind ik ook erg creatief.
Hij -met zijn bosje rozen- werd gisteren ook geweigerd toen hij het terrein op wilde. Dat begreep ik niet zo goed en misschien was dat sowieso niet de juiste beslissing.
Van de rest van de activisten begreep ik dat wel.
Even voor de duidelijkheid..quote:Op zondag 13 november 2016 14:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Incidentje. De Gutmensch herkent zich totaal niet in jouw verhaal. Dat zijn gewoon leugens.
Waarom eten ze dan niet puur Chinees?quote:Op zondag 13 november 2016 14:11 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja behoorlijk. Dagelijks overlast van buren die niet begrijpen dat sommige mensen van 9 tot 5 moeten werken en dus op hun nachtrust zijn gesteld, minstens eens per week een helicopter midden in de nacht boven je huis, de maandelijkse overval op de avondwinkel, nu en dan een lock down, politieagenten die overhoop worden geschoten, echt helemaal top
Ben blij dat ik daar vanaf ben. Ik word nu alleen wekelijks gestoord door de ambulance die een gesneuvelde bejaarde uit de AH moet halen. En erg blij dat hier gewoon zwarte Zwarte Pieten zijn. Die na afloop van de intocht traditioneel bij de plaatselijke Chinees gaan eten, omdat het natuurlijk pure racisten zijn.
O, je woonde in een sloppenwijk in Sao Paulo?quote:Op zondag 13 november 2016 14:11 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Klassiekertje. "Ik ben geen racist, want ik eet ook weleens bij de Chinees." Ik had 'm al in geen jaren meer gehoord.quote:Ben blij dat ik daar vanaf ben. Ik word nu alleen wekelijks gestoord door de ambulance die een gesneuvelde bejaarde uit de AH moet halen. En erg blij dat hier gewoon zwarte Zwarte Pieten zijn. Die na afloop van de intocht traditioneel bij de plaatselijke Chinees gaan eten, omdat het natuurlijk pure racisten zijn.
Ik dacht dat je wel trots zou zijn op mij nu Koos, ik heb het licht gezien. Alle witte kindertjes met blackfaces zijn allemaal racisten in de dop, allemaal! Voor straf moeten ze dit t-shirt dragen:quote:
Het gekke is dat ik de meeste jankballen en slachtoffercomplexen hier vooral bij blanke heteroseksuele mannen zie.. wat een libellerige groep safe-space zoekende huilerds.quote:Op zondag 13 november 2016 14:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Ik dacht dat je wel trots zou zijn op mij nu Koos, ik heb het licht gezien. Alle witte kindertjes met blackfaces zijn allemaal racisten in de dop, allemaal! Voor straf moeten ze dit t-shirt dragen:
[ afbeelding ]
Sfeervolquote:Op zondag 13 november 2016 14:13 schreef Lunatiek het volgende:
Vinden jullie dieen
icoontjes bij je usergegevens ook zo gezellig
Uitgezet.quote:Op zondag 13 november 2016 14:13 schreef Lunatiek het volgende:
Vinden jullie dieen
icoontjes bij je usergegevens ook zo gezellig
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |