abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166624383
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 14:06 schreef JeSuisDroppie het volgende:
Ik kwam net twee kindertjes tegen die verkleed waren als ZP met zwart geschminkte koppies. Ze boden me snoep aan, waarna ik ze even keihard heb uitgescholden voor vieze latente racisten, om ze daarna te vragen hoe ze het in hemelsnaam in hun kop haalden om het gore lef te hebben blackface uit te beelden in een multiculturele maatschappij anno 2016. Toen een van de kinderen vroeg wat een blackface was heb ik hem uitgelegd dat iedereen die zwart is het monopolie heeft op alle culturele aspecten van die groep en dat hij door de kleur zwart te gebruiken liet zien dat hij alle zwarten minderwaardig vond.

Daarna heb ik ze voor straf verteld dat Sinterklaas niet bestaat en dat hun ouders de kado's neerleggen bij de schoen. Dat zal die vieze gore blanke facistische en racistische kinderen leren! De Gutmensch in mij kwam bijna klaar, zo goed en moreel superieur voelde deze actie, ik kon me bijna niet bedwingen om Sylvana te bellen om trots mijn verhaal over mijn demonstratieve actie te vertellen.
Het is niet makkelijk om een blanke te zijn in Nederland.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166624388
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 14:07 schreef john2406 het volgende:

[..]

Wat ik bedoel dat alleen zware straffen mensen doet bedenken om iets niet te willen of te doen, lichte straffen dan maakt het niks uit.
Zoals ik al aangaf, het voorarrest kan al een heel leven stuk maken, dat ze het evt maar toepassen, maar dan zeg ik weer dat ik moet uitkijken met wat ik mijn wens.
Iets wat voor mij werkt kan ook tegen mij werken.
Mensen straffen om een mening. Serieus.
pi_166624401
Ik zou haast zeggen verlaten het zinkende schip, maar wel van te voren de stop eruit trekken?
pi_166624415
quote:
9s.gif Op zondag 13 november 2016 14:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Ik hield mijn Gutmensch rug recht en heb het opgenomen voor de zwarte broeder op de straat. Ik kan vanaf nu weer heerlijk slapen onder mijn Anneke Groenloh dekbed in mijn vinexhuis.
Drop drop drop drop drop drop drop!!!! DROP!!! drop drop drop drop !!
  zondag 13 november 2016 @ 14:10:14 #255
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_166624417
quote:
9s.gif Op zondag 13 november 2016 14:08 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Echt, Mississippi 1964 all over again, maar dan omgekeerd.. ;(
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_166624428
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 14:08 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Mensen straffen om een mening. Serieus.
Ik had het toen over die welke opgepakt zijn niet over een normale mening over brengen, en niet racist tegen kindertjes roepen.
pi_166624432
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 14:10 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Echt, Mississippi 1964 all over again, maar dan omgekeerd.. ;(
White genocide.

;(
pi_166624446
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 14:10 schreef john2406 het volgende:

[..]

Ik had het toen over die welke opgepakt zijn niet over een normale mening over brengen, en niet racist tegen kindertjes roepen.
Oké. Dat doet niemand, dus dat scheelt.
  zondag 13 november 2016 @ 14:11:31 #259
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_166624451
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 14:11 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

White genocide.

;(
Ik durf als blanke de straat niet meer op.. de kans om gelynched te worden is gewoon te groot. :X
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 13 november 2016 @ 14:11:54 #260
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_166624458
quote:
11s.gif Op zondag 13 november 2016 14:04 schreef Baconbus het volgende:

[..]

Ojeej je woonde in n zogenaamde multiculturele wijk, spannend.
Ja behoorlijk. Dagelijks overlast van buren die niet begrijpen dat sommige mensen van 9 tot 5 moeten werken en dus op hun nachtrust zijn gesteld, minstens eens per week een helicopter midden in de nacht boven je huis, de maandelijkse overval op de avondwinkel, nu en dan een lock down, politieagenten die overhoop worden geschoten, echt helemaal top :')

Ben blij dat ik daar vanaf ben. Ik word nu alleen wekelijks gestoord door de ambulance die een gesneuvelde bejaarde uit de AH moet halen. En erg blij dat hier gewoon zwarte Zwarte Pieten zijn. Die na afloop van de intocht traditioneel bij de plaatselijke Chinees gaan eten, omdat het natuurlijk pure racisten zijn.
pi_166624462
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 14:11 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]

Ik durf als blanke de straat niet meer op.. de kans om gelynched te worden is gewoon te groot. :X
De negerpolitie was hier net om me af te voeren, maar ik heb gedaan of ik niet thuis was.
pi_166624478
quote:
17s.gif Op zondag 13 november 2016 14:10 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik hield mijn Gutmensch rug recht en heb het opgenomen voor de zwarte broeder op de straat. Ik kan vanaf nu weer heerlijk slapen onder mijn Anneke Groenloh dekbed in mijn vinexhuis.
Het is wat, meid.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_166624479
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 14:11 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Oké. Dat doet niemand, dus dat scheelt.
Dan is het toch prima niet, en die welke het pogen te doen met harde hand straffen!
pi_166624480
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 14:11 schreef Lunatiek het volgende:

[..]

Ja behoorlijk. Dagelijks overlast van buren die niet begrijpen dat sommige mensen van 9 tot 5 moeten werken en dus op hun nachtrust zijn gesteld, minstens eens per week een helicopter midden in de nacht boven je huis, de maandelijkse overval op de avondwinkel, nu en dan een lock down, politieagenten die overhoop worden geschoten, echt helemaal top :')

Ben blij dat ik daar vanaf ben. Ik word nu alleen wekelijks gestoord door de ambulance die een gesneuvelde bejaarde uit de AH moet halen. En erg blij dat hier gewoon zwarte Zwarte Pieten zijn. Die na afloop van de intocht traditioneel bij de plaatselijke Chinees gaan eten, omdat het natuurlijk pure racisten zijn.
Incidentje. De Gutmensch herkent zich totaal niet in jouw verhaal. Dat zijn gewoon leugens.
  zondag 13 november 2016 @ 14:13:45 #265
423997 Lunatiek
RadicaalFilosoof
pi_166624494
Vinden jullie die <O) en 8} icoontjes bij je usergegevens ook zo gezellig oO/
pi_166624502
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 13:44 schreef Physsic het volgende:

[..]

Ja! Die nieuwe Sint vind ik ook erg creatief. :)
Hij -met zijn bosje rozen- werd gisteren ook geweigerd toen hij het terrein op wilde. Dat begreep ik niet zo goed en misschien was dat sowieso niet de juiste beslissing.
Van de rest van de activisten begreep ik dat wel.

Hij heeft wel de mogelijkheid gehad om de andere Sint de hand te schudden.
Een mooi gezicht. Van deze mensen kan de oplossing komen. Een beetje loskomen van de klemmende ego's, en de mogelijkheid om het Sinterklaasverhaal tot een creatief nieuw verhaal te leiden. Ieder nadeel heeft zijn voordeel.
Je kunt beter één kaars opsteken dan duizend maal de duisternis vervloeken.
  zondag 13 november 2016 @ 14:14:22 #267
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_166624507
quote:
8s.gif Op zondag 13 november 2016 14:13 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Incidentje. De Gutmensch herkent zich totaal niet in jouw verhaal. Dat zijn gewoon leugens.
Even voor de duidelijkheid..

Ik acht het beoordelen van de individuele persoon op diens karakter en niet op diens afkomst als een morele handeling die derhalve correct is.

Ben ik nu een Gutmensch, en zo ja, waar kan ik mijn lidmaatschapspas ophalen?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  zondag 13 november 2016 @ 14:14:43 #268
420375 Baconbus
Babuganesh.
pi_166624514
quote:

[..]

Waarom eten ze dan niet puur Chinees?
wooblabalurg
pi_166624517
quote:

[..]

O, je woonde in een sloppenwijk in Sao Paulo?
quote:
Klassiekertje. "Ik ben geen racist, want ik eet ook weleens bij de Chinees." Ik had 'm al in geen jaren meer gehoord.
pi_166624519
Dubbel paspoort ben ik ook wel tegen, dat die welke er 1 (2) hebben maar een beslissing nemen, of het ene of het andere!
pi_166624521
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 14:12 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Het is wat, meid.
Ik dacht dat je wel trots zou zijn op mij nu Koos, ik heb het licht gezien. Alle witte kindertjes met blackfaces zijn allemaal racisten in de dop, allemaal! Voor straf moeten ze dit t-shirt dragen:

zondag 13 november 2016 @ 14:15:52 #272
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_166624535
quote:
1s.gif Op zondag 13 november 2016 14:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:

[..]

Ik dacht dat je wel trots zou zijn op mij nu Koos, ik heb het licht gezien. Alle witte kindertjes met blackfaces zijn allemaal racisten in de dop, allemaal! Voor straf moeten ze dit t-shirt dragen:

[ afbeelding ]
Het gekke is dat ik de meeste jankballen en slachtoffercomplexen hier vooral bij blanke heteroseksuele mannen zie.. wat een libellerige groep safe-space zoekende huilerds.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_166624548
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 14:13 schreef Lunatiek het volgende:
Sfeervol :D heel leuk gedaan van Danny.
pi_166624561
quote:
0s.gif Op zondag 13 november 2016 14:13 schreef Lunatiek het volgende:
Uitgezet.

Ja, kan ik.
  zondag 13 november 2016 @ 14:17:47 #275
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_166624566
Je bedreigd voelen in je blanke identiteit omdat een marginaal groepje tegen Zwarte Piet is. Over kleinzerigheid gesproken.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')