Op andere devices hetzelfde probleem of?quote:Op dinsdag 22 november 2016 01:06 schreef Amarantha het volgende:
Niet te doen, stottert echt bijna continue. Laptop werkt verder prima. YouTube kijken is ook geen probleem. En heb hem ook al opnieuw opgestart. Hopelijk werkt het morgen weer.![]()
SPOILER: CoversOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Land of Cards, The – 2012 1:53 uur
♫ Bengalees / CC Duits, Engels, Frans, Nederlands, Spaans
Genre: Drama, Fantasie, Intellectueel, Sci-Fi
Een prins arriveert op een eiland onder een fascistisch bewind en zet de vrouwen ertoe aan te rebelleren in deze hallucinogene bewerking van een klassiek toneelstuk.
Life or Something Like It – 2002 6 1:43 uur
♫ Engels / CC Engels, Nederlands
Genre: Comedy, Drama, Romantisch
Een verslaggeefster die een oppervlakkig, betekenisloos leven leidt interviewt een helderziende, dakloze man die haar vertelt dat ze nog maar enkele dagen te leven heeft.
Loser – 2011 16 1:25 uur
Genre: Drama
Nadat de nihilistische rapper Gandu heeft gestolen van zijn moeders minnaar, gaat hij met een riksjarijder flink tekeer onder invloed van drugs in deze abstracte film.
Ludo – 2015 1:28 uur
Genre: Bovennatuurlijk, Duister, Horror
Twee stelletjes verstoppen zich na sluitingstijd in een winkelcentrum voor een nachtelijk rendez-vous, maar raken al snel verwikkeld in een gruwelijk en dodelijk spel.
LuTo – 2015 AL 1:02 uur
♫ Spaans / CC Duits, Engels, Frans, Nederlands, Spaans
Genre: Drama, Romantisch
Wanneer de jonge Luisa en Tomás smoorverliefd raken, krijgen ze een klap te verwerken die het einde van hun relatie zou kunnen betekenen.
Mercy – 2016 12 1:26 uur - Netflix Original
♫ o.a. Engels / CC o.a. Engels, Nederlands
Genre: Drama, Duister, Thriller
Als twee broers hun stervende moeder bezoeken, komen oude geheimen naar boven en komen ze in een conflict op leven en dood met hun halfbroers.When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
Fargoquote:Op maandag 21 november 2016 22:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Series gezien
Lost
House of cards
Marseille
Homeland
Prison Break
24
Narcos
Patron del mal
Welke 3 tips geef je me?
Nope. Heb het probleem nog. Ligt denk ik toch aan de laptop. Jammer als dat zo is.quote:Op dinsdag 22 november 2016 08:18 schreef Droathoah het volgende:
[..]
Op andere devices hetzelfde probleem of?
Waarschijnlijk herfst 2017.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:50 schreef Aurelius het volgende:
Enig idee wanneer seizoen 4 van The Americans op Netflix staat?
S3 is net enkele weken beschikbaar. Beetje geduld.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:50 schreef Aurelius het volgende:
Enig idee wanneer seizoen 4 van The Americans op Netflix staat?
Zeg maar gerust een paar maanden.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:32 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
S3 is net enkele weken beschikbaar. Beetje geduld.
Boss, met Kelsey Grammer als keiharde burgemeester van Chicago.quote:Op maandag 21 november 2016 22:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Series gezien
Lost
House of cards
Marseille
Homeland
Prison Break
24
Narcos
Patron del mal
Welke 3 tips geef je me?
Flying Vquote:Op dinsdag 22 november 2016 10:46 schreef Zelva het volgende:
Te zien tot en met 28 november
Chicken Little (2005, 2,61)
The Mighty Ducks (1992, 2,53)
volgende weekquote:Op dinsdag 22 november 2016 16:32 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Is er pas 1 aflevering van the Shooter, wanneer komt de rest?
Ik hield het ook niet veel langer vol. Meestal kijk ik een aflevering wel af, maar het begon gewoon te slecht.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:19 schreef ems. het volgende:
Shooter na 10 minuten afgezet. Wat een oogvervuiling.
Was wel erg cliché he allemaal.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:19 schreef ems. het volgende:
Bedankt voor de tip.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:36 schreef RedFever007 het volgende:
Voor de geïnteresseerden is
[ afbeelding ]
een uitstekende documentaire.
http://www.netflix-nederl(...)i-death-squads-2009/
Ongekend wat mensen kunnen doen
Dat sowieso, maar zelfs cliché kan ok zijn als je het enigszins degelijk doet. Dit is gewoon ongeïnspireerde prut voor kinderen tot 14 jaarquote:Op dinsdag 22 november 2016 18:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Was wel erg cliché he allemaal.
Heb jij The Crown al gekeken?quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:19 schreef ems. het volgende:
Ja! Mooi seizoen. Eigenlijk boeide Elizabeth als koningin mij helemaal niet zoveel maar de kwaliteit van de serie compenseert daar ruimschoots voor.quote:
Ooit iets gezien wat niet cliche is?quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:50 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Was wel erg cliché he allemaal.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:38 schreef Onnoman het volgende:
ik kijk de serie black mirror..
deze serie is bizar
net de tweede aflevering gezienquote:
Jawel, er zijn nog best vernieuwende concepten.quote:Op dinsdag 22 november 2016 20:25 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
[..]
Ooit iets gezien wat niet cliche is?
Not bades on real-life events dan
Precies, dan is bv The Unit beter.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:03 schreef ems. het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar zelfs cliché kan ok zijn als je het enigszins degelijk doet. Dit is gewoon ongeïnspireerde prut voor kinderen tot 14 jaar
Ik vind Black Mirror nu heel leuk! Iedere aflevering heeft me tot nu toe helemaal ondersteboven.quote:Op maandag 21 november 2016 22:37 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Series gezien
Lost
House of cards
Marseille
Homeland
Prison Break
24
Narcos
Patron del mal
Welke 3 tips geef je me?
Ik gebruik geen computer maar je kunt proberen om een lage kwaliteit te kiezen: https://www.netflix.com/HdToggle een virusscanner tijdelijk uitzetten en je snelheid testen: fast.comquote:Op dinsdag 22 november 2016 21:12 schreef Amarantha het volgende:
DIG / Netflix werkt niet meer goed.
Helpt allemaal niks.quote:Op dinsdag 22 november 2016 21:57 schreef Aether het volgende:
[..]
Ik gebruik geen computer maar je kunt proberen om een lage kwaliteit te kiezen: https://www.netflix.com/HdToggle een virusscanner tijdelijk uitzetten en je snelheid testen: fast.com
Ik raad The Goldbergs aan...erg leuk!quote:Op woensdag 23 november 2016 10:10 schreef avotar het volgende:
Iemand een tip die wel hetzelfde niveau en soort humor heeft als Modern Family?
Excellent. Bedankt.quote:Op woensdag 23 november 2016 10:14 schreef Mike het volgende:
[..]
Ik raad The Goldbergs aan...erg leuk!
New Girl vonden wij érg leuk, Modern Family en HIMYM ook dus past wel in het rijtje.quote:Op woensdag 23 november 2016 10:10 schreef avotar het volgende:
Er lijkt een update te zijn geweest bij Netflix zelf.
Een paar maanden geleden had ik 5.1 en stereo als ik castte via mijn chromecast.
Irritant omdat ik mijn tv/chromecast geen 5.1 ondersteunde. Dus elke keer als ik wat startte moest ik de geluidsinstelling aanpassen. Elke. Keer.
Sinds september was dit ineens opgelost en had ik standaard stereo. Heerlijk.
Tot gisteren. Ineens is het weer terug. Nog geen tijd gehad om het bij Netflix na te vragen, maar ze lijken wat te hebben gewijzigd.
Over Black Mirror: inderdaad heb ik ook ontdekt dit weekend en na de eerste aflevering wist ik al dat dit iets was om helemaal af te kijken.
Daarbij heb ik een comedy filler. Als ik even een half uurtje heb, even een leuke aflevering kijken. Op dit manier ben ik door HIMYM heen gegaan en ben ik nu Modern Family aan het afwerken. Maar ik raak door mijn afleveringen heen.
Iemand een tip die wel hetzelfde niveau en soort humor heeft als Modern Family?
Oeh, vanavond even kijken. Vond die Auschwitz docu ook zwaar indrukwekkend.quote:Op dinsdag 22 november 2016 18:36 schreef RedFever007 het volgende:
Voor de geïnteresseerden is
[ afbeelding ]
een uitstekende documentaire.
http://www.netflix-nederl(...)i-death-squads-2009/
Ongekend wat mensen kunnen doen
New Girl is inderdaad erg leukquote:Op woensdag 23 november 2016 11:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
New Girl vonden wij érg leuk, Modern Family en HIMYM ook dus past wel in het rijtje.
Volgens mij wordt het wel uitgezonden maar niet echt prime time en ik zou je niet eens kunnen vertellen op welke zender haha. New Girl en Modern Family zijn mijn favorieten, ben het ermee eens dat NG wel wat meer aandacht mag krijgenquote:Op woensdag 23 november 2016 12:01 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
New Girl is inderdaad erg leukHeb altijd het gevoel dat die wat ondergewaardeerd wordt. Komt denk ik omdat die niet uitgezonden wordt op de NL tv?
Eens.quote:Op woensdag 23 november 2016 11:52 schreef LastRequest het volgende:
[..]
New Girl vonden wij érg leuk, Modern Family en HIMYM ook dus past wel in het rijtje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |