En Romy en Billy en Ramona en Vic en Do en Gina en Rianne en Karin...quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Laat haar dan ook Ruud meenemen
Ze sliste al tussen haar tanden en tranen door dat het al de derde keer is dat ze een brief heeft gekregen.quote:
Lul kan je echt helemaal niksquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:29 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het Commentaar op Streams topic.
De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live
Praten kan hier: de slowchat en veel caps mogen in:in het CAPS topic. Caps blote borsten mogen alleen hier: UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1
Inwonerslijst
[ afbeelding ]
Agenda
Mooi he, een handschoen aan voor de hygiene en dan de haren losquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:30 schreef Charmian het volgende:
Daar sta je dan patatjusbakker van het jaar
[ afbeelding ]
Lekker vriendelijk bezig wel vandaag eh? de tering zegquote:
Ja kan ik me voorstellen, Jamie krijgt klap op klap en moeke blijft gewoon waar ze zit.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tuurlijk niet, Bil en Jes verbaasde zich daar ook al over
er mist een haakjequote:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lekker vriendelijk bezig wel vandaag eh? de tering zeg
Het is sneu voor haar, je gunt niemand ellende, maar ik snap echt niet dat ze gewoon daar blijft.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze sliste al tussen haar tanden en tranen door dat het al de derde keer is dat ze een brief heeft gekregen.
Iedereen vond haar zo zielig, er overkwam haar zoveel
quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]Kom op zeg, je fikt zelf alles af
Ik wel, haar dochter zit niet op haar te wachten, moedigt haar aan om te blijven en als ze thuis is is het weer linea recta de bijstand in.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is sneu voor haar, je gunt niemand ellende, maar ik snap echt niet dat ze gewoon daar blijft.
Prutserquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:39 schreef Ghostbuster het volgende:
20.4 graden nou ik zit standaard wel op 22.5 altijd
Hij is gemaakt.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:41 schreef markvanrinsum het volgende:
hallo modjes
ik heb de cos kapot gemaakt kan iemand hem even maken
het gaat om dit topic
UTO / [COS #13378] karin is niet goed wijs
gr markvanrinsum
Trumpquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:44 schreef Punkman het volgende:
[..]
Coup in Turkije, Jessie zijn schuld.
Zwarte piet discussie, Jessie zijn schuld.
![]()
Vicky is geen blondine.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:43 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Jessie zijn schuld weer.![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:46 schreef rowan634 het volgende:
gabrielle is jarig, veel oud-utopianen op haar feestje
dan zie ik mark daar zitten.. en denk ik.. jij bent ook gek dat je zo lang blijft wachten
gina is helemaal niet meer met hem bezig en ik denk niet dat het buiten lang zal duren
ik vind het sneu voor het gezin van Anke en haar familie en vrienden.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is sneu voor haar, je gunt niemand ellende, maar ik snap echt niet dat ze gewoon daar blijft.
Dat is waar.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:49 schreef Dotteke het volgende:
[..]
ik vind het sneu voor het gezin van Anke en haar familie en vrienden.
Maar met karin heb ik geen medelijden, ze wist dat die vrouw stervende was, maar ze koos er zelf voor om in Utopia te blijven, net als toen met haar dochter
Ongeval, welke ongeval?quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:33 schreef mario390 het volgende:
alles van de ongeval is op facebooktopic ,mark topic kapoet
Leuk om terug te zien.Thanks Gizzy.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:47 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ze gingen wel allemaal fel tegen Ka in.![]()
![]()
![]()
* Video(link) verwijderd op last van Talpa
quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:52 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Leuk om terug te zien.Thanks Gizzy.
Leuk he?quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:56 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie gedraagt zich zo als een slecht acteur.
ongeval van nompjequote:Op zaterdag 12 november 2016 20:50 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ongeval, welke ongeval?
in Utopia is er geboden op????????????
Niemand wil iets verkopen, maar Jes zegt als we in de min staan krijg ik op me kop dus als ik moet verkopen//////
En die anderen als slechte actrices.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:56 schreef Koos1958 het volgende:
Jessie gedraagt zich zo als een slecht acteur.
Die nagellamp is toch van de BV?quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Romy gaat stoppen met tekenen, ze wil een nieuwe nagellamp omdat ze het nodig heeft.
![]()
![]()
Ja hoorquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:57 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Romy gaat stoppen met tekenen, ze wil een nieuwe nagellamp omdat ze het nodig heeft.
![]()
![]()
ze heeft alweer een nieuw bak (auto) gekochtquote:
Roze Golf Cabrio?quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:59 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
ze heeft alweer een nieuw bak (auto) gekocht
Krabben en bijtenquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:01 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ja ze wil weer met nagels bezig gaan.![]()
![]()
Wij allemaalquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben ik blij dat zij niet geschuurd is
quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:02 schreef mario390 het volgende:
[..]
ben ik blij dat zij niet geschuurd is
ehm er is een apart gnoomtopic daarvoorquote:
hij heeft ook een bedrag opgevangen...hij is in de war met de streetwearquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:03 schreef Dotteke het volgende:
"Ik zorg er wel voor dat je de rekeningen kan betalen", zegt Ruud
Ik heb al in 2 weken 13.000 euro weggetikt
Nu nog ff die 7000 van de asbestquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:03 schreef Gooddeal het volgende:
Ruud heeft in 2 weken 13000 euro weggetikt.
Het is kut om te zien, de streetware is best leukquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:04 schreef HiDiHo het volgende:
In twee weken 13000 euro met Bender truien...dat geloofd toch niemand
dat weet ik maar er word over gepraat in de cos dus post ik de fotosquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:03 schreef Charmian het volgende:
[..]
ehm er is een apart gnoomtopic daarvoor
Ruud welquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:04 schreef HiDiHo het volgende:
In twee weken 13000 euro met Bender truien...dat geloofd toch niemand
Ik wil het niet eens over dat kutkind hebben.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dat weet ik maar er word over gepraat in de cos dus post ik de fotos
hoort ook nietquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:05 schreef markvanrinsum het volgende:
[..]
dat weet ik maar er word over gepraat in de cos dus post ik de fotos
Nog beter, verkoop Ruudquote:
wie wil hem nou?quote:
Of Benderquote:
Zijn moeder?quote:
Rowenaquote:
Een Audi versus Peagot?quote:
Een watquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:08 schreef rowan634 het volgende:
gina is het eens met jessie
want het hep geen emotienele waarde en hij kost nieuw veel minder
UVHJ
Jaquote:
quote:
Hij zou een goede in de COS zijnquote:
Ja, ik ook, gebeurd er tenminste nog iets daarquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:08 schreef Gizmogirl28 het volgende:
JUICHEN. [ afbeelding ][ afbeelding ][ afbeelding ]
Die mutsen die allemaal zitten te kwijlen bij Ruudquote:
ik heb dat nooit gesnaptquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:10 schreef puzziepie het volgende:
[..]
Die mutsen die allemaal zitten te kwijlen bij Ruud
Die bestaan ook helemaal nietquote:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:11 schreef Ghostbuster het volgende:
Die bestaan wel meestal van die ietwat te dikke blonde trollen
Ow vandaar dat Row ineens zoveel groter leek ineens.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:13 schreef DeKenau het volgende:
Ruud kreeg een harde van het zoenen , het is ook best koud buiten
quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:13 schreef DeKenau het volgende:
Ruud kreeg een harde van het zoenen , het is ook best koud buiten
Nah van Row lijkt me toch ook niet ..quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:13 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]Van kou krijg je geen harde hoor
quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:15 schreef DeKenau het volgende:
[..]
Nah van Row lijkt me toch ook niet ..
als jij het zegt zal het wel zo zijnquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:16 schreef yvondenise het volgende:
[..]
Die heeft Romy verstopt toch?
Ik wilde niks zeggenquote:
Ohhquote:
Van Romy hoeft hij het niet te hebbenquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:21 schreef Charmian het volgende:
Cemal heeft de laatste tijd veel lol in z'n eentje achter de pc
sponscake...is groenquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:25 schreef Dotteke het volgende:
Bil heeft een cake gebakken, maar zie ik dat goed, is hij groen van binnen?
O, nog nooit van gehoordquote:
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The only true wisdom is in knowing you know nothing. -- [b]Socrates [/b]
I know nothing, I come from Barcelona. -- [b]Manuel[/b]
quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:31 schreef Charmian het volgende:
[..]is hele zachte luchtige cake met pandanextract
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:31 schreef Charmian het volgende:
[..]is hele zachte luchtige cake met pandanextract
Lekker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Conscia mens recti, famae mendacia ridet
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Jes geeft aan Vic door dat hij zijn jas kwijt is
Rianne zegt dat Do er mee liep, maar dat was gisteren
Bas en Romy aan het stoeienWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
Wat een verdriet hequote:
Oef.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:33 schreef Dotteke het volgende:
[..]
[ [url=Ik heb net een safari, slagroom mascarapone taart gemaakt mmmmmmmmmmm]afbeelding[/url] ]
Jes geeft aan Vic door dat hij zijn jas kwijt is
Rianne zegt dat Do er mee liep, maar dat was gisteren
Bas en Romy aan het stoeien
Youre welcomquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:34 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Oef.
* Gizmogirl28 Is onderweg naar Dotteke.![]()
![]()
![]()
Jij bent iets dommer zo te lezenquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:35 schreef Gooddeal het volgende:
[..]
Het dringt niet eens door, zo dom is dat mens.
Wordt je nu niet moe van jezelf?quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:35 schreef mario390 het volgende:
zo wat heb ik nog nie gegeten komt het dann groen?
Ze gaan brainstormen.quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:35 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Youre welcom
Heb je het al gehoord, Ram is verliefd op Jessie, zegt Bil
Spacecake.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:38 schreef DeKenau het volgende:
Ga me toch afvragen wat er precies in die taart zat
dus dat...trouwens moon is al heel lang verliefd op jessie...niets nieuws onder de zonquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:36 schreef DeKenau het volgende:
Jessie moet zeggen , dat hij verliefd op Romy is , kijken of ze dat ook zo leuk vind
Eerst op Bas toch?quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:38 schreef Charmian het volgende:
[..]
dus dat...trouwens moon is al heel lang verliefd op jessie...niets nieuws onder de zon
ja ookquote:
Ze nemen hem in de zeikquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Is Jessie ook echt verlieft op Moon, of nemen ze Jessie in de zeik over het hoofd van Moon.
Dacht het niet .quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:40 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Is Jessie ook echt verlieft op Moon, of nemen ze Jessie in de zeik over het hoofd van Moon.
nee hij moet het pas laten gaan als hij er om zou gaan flippen, want daar zitten ze op te wachten maar helaasquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:39 schreef formule het volgende:
Jessie is nu dom bezig, gewoon laten gaan die jas, komt vanzelf weer boven water
Tijdens werktijden.Valt het heel erg op?quote:
Klein beetje maar.quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:42 schreef FreshFruit72 het volgende:
[..]
Tijdens werktijden.Valt het heel erg op?
jessie zit de boel te trollen en op te stoken en daar happen ze opquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:45 schreef krabje het volgende:
jezus wat is er met die gasten aan de hand,is het vandaag jessie pestdag?
hij houdt het goed volquote:Op zaterdag 12 november 2016 21:45 schreef krabje het volgende:
zit ook met verbazing te kijken naar deze klucht....en dat na drie dagen anti pesten edit...wie opent?quote:Op zaterdag 12 november 2016 21:45 schreef krabje het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |