En Romy en Billy en Ramona en Vic en Do en Gina en Rianne en Karin...quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:28 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
Laat haar dan ook Ruud meenemen
Ze sliste al tussen haar tanden en tranen door dat het al de derde keer is dat ze een brief heeft gekregen.quote:
Lul kan je echt helemaal niksquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:29 schreef markvanrinsum het volgende:
[ afbeelding ]
Welkom in het Commentaar op Streams topic.
De beelden zijn te zien op: http://www.utopiatv.nl/live
Praten kan hier: de slowchat en veel caps mogen in:in het CAPS topic. Caps blote borsten mogen alleen hier: UTO / SCANMAN!!! TIETUH!!! #1
Inwonerslijst
[ afbeelding ]
Agenda
Mooi he, een handschoen aan voor de hygiene en dan de haren losquote:Op zaterdag 12 november 2016 20:30 schreef Charmian het volgende:
Daar sta je dan patatjusbakker van het jaar
[ afbeelding ]
Lekker vriendelijk bezig wel vandaag eh? de tering zegquote:
Ja kan ik me voorstellen, Jamie krijgt klap op klap en moeke blijft gewoon waar ze zit.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
tuurlijk niet, Bil en Jes verbaasde zich daar ook al over
er mist een haakjequote:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:31 schreef Ghostbuster het volgende:
[..]
Lekker vriendelijk bezig wel vandaag eh? de tering zeg
Het is sneu voor haar, je gunt niemand ellende, maar ik snap echt niet dat ze gewoon daar blijft.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:30 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ze sliste al tussen haar tanden en tranen door dat het al de derde keer is dat ze een brief heeft gekregen.
Iedereen vond haar zo zielig, er overkwam haar zoveel
quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:32 schreef Soury het volgende:
[..]Kom op zeg, je fikt zelf alles af
Ik wel, haar dochter zit niet op haar te wachten, moedigt haar aan om te blijven en als ze thuis is is het weer linea recta de bijstand in.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:32 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Het is sneu voor haar, je gunt niemand ellende, maar ik snap echt niet dat ze gewoon daar blijft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |