Beetje scherpere feedback is juist wel welkom, als ik geen antwoord er op zou hebben moet ik nl wel even weer goed over de keuze gaan nadenkenquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:12 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet m'n bedoeling je in de verdediging te trappen, hoor.
Nou, je moet vooral doen wat je leuk vindtquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:15 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Beetje scherpere feedback is juist wel welkom, als ik geen antwoord er op zou hebben moet ik nl wel even weer goed over de keuze gaan nadenken
Huehuehuequote:Op zaterdag 12 november 2016 17:13 schreef Allures het volgende:
Nou laat ik het even op mezelf betrekken.
ik kan best leuk naaien, namaken wat ik zie, een simpel patroontje maken. maar ik maak geen haute couture waarin ik mijn visie op de economische crisis en de oorlog van Syrië kan leggen
Misschien tot laterquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:24 schreef Trashcanman het volgende:
Enn de stad in
Fijne avond iedereen
Tschüßquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:24 schreef Trashcanman het volgende:
Enn de stad in
Fijne avond iedereen
Beeldende kunst is toch gewoon kunst in beeld? In tegenstelling tot kunst op schrift. En daar vallen ook dingen onder zonder directe boodschap imho.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:13 schreef Allures het volgende:
Nou laat ik het even op mezelf betrekken.
ik kan best leuk naaien, namaken wat ik zie, een simpel patroontje maken. maar ik maak geen haute couture waarin ik mijn visie op de economische crisis en de oorlog van Syrië kan leggen
Waar komt het idee vandaan dat ik dat niet kan/maak?quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:40 schreef Allures het volgende:
Maar op zo'n opleiding kom je echt niet weg met steeds dingen zonder boodschap en alleen maar dingen mooi namaken en zo
De mensen die ik ken die het gedaan hebben moeten ook een visie/mening vertalen naar een tentoonstelling en zo
Dat zegt ze toch nietquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar komt het idee vandaan dat ik dat niet kan?
zie ook de editor. Niet wat ik bedoel inderdaadquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:41 schreef Samzz het volgende:
[..]
Waar komt het idee vandaan dat ik dat niet kan?
Nou, zoals ik zei heb ik die cursus niet afgemaakt, het was niks voor mij.quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:43 schreef Allures het volgende:
[..]
zie ook de editor. Niet wat ik bedoel inderdaad
Gewoon het verschil tussen 4 jaar je daar in onderdompelen en 4 jaar elke dinsdag bij iemand op naai/foto/schildercursus
Jawel. Ik kan me niet zo goed voorstellen wat je eraan hebt als je je creativiteit een boost wil geven, want cursussen zat, maar dat doet er niet toe, Trashcanman moet het doen niet ikquote:Op zaterdag 12 november 2016 17:54 schreef Allures het volgende:
Je ziet echt het verschil niet tussen zoiets en een opleiding?
Een hamer.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:19 schreef Allures het volgende:
Wat is eigenlijk het verschil tussen speculaas en brokspeculaas?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |