Dat hadden we tot aan de jaren '80 in Nederland, pas daarna is het ieder jaar een andere plaats.quote:
Maar dit jaar nog niet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:31 schreef Andros het volgende:
Gesponsord door Dreamland die ook samen met de VRT dat "pietenpact" hebben getekend. Ook de Vlamingen verraden de boel
Kan moeilijk anders. In Nederland heb je overal wel havens, water en rivieren. Zelfs geen klein kind gelooft dat een stoomboot van op zee ergens in de Ardennen 500m in een boerengat aan komt. De enige grote havens zijn zowat Zeebrugge, Gent en uiteraard de grootste Antwerpen. Dus dat blijft een praktische keuze, ook omdat de Schelde recht langs Antwerpen centrum komt. Of zie je liever een stoomboot door het kanaal Terneuzen - Gent en dat hij aan komt tussen de dokken en grote industrie? Niet echt een kindvriendelijke locatiequote:
Ok wist ik niet.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:31 schreef FredvZ het volgende:
[..]
Dat hadden we tot aan de jaren '80 in Nederland, pas daarna is het ieder jaar een andere plaats.
In België heb je ook niet veel variatie om het geloofwaardig te houden als je iedere jaar een andere plaats wil.
Ja leukquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:34 schreef Andros het volgende:
[..]
Kan moeilijk anders. In Nederland heb je overal wel havens, water en rivieren. Zelfs geen klein kind gelooft dat een stoomboot van op zee ergens in de Ardennen 500m in een boerengat aan komt. De enige grote havens zijn zowat Zeebrugge, Gent en uiteraard de grootste Antwerpen. Dus dat blijft een praktische keuze, ook omdat de Schelde recht langs Antwerpen centrum komt. Of zie je liever een stoomboot door het kanaal Terneuzen - Gent en dat hij aan komt tussen de dokken en grote industrie? Niet echt een kindvriendelijke locatie
echt? Dacht dat ze daar nog niet aan zouden doen.quote:
Ja.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:59 schreef Nizno het volgende:
[..]
echt? Dacht dat ze daar nog niet aan zouden doen.
Zonde, dan ben ik helemaal blij dat ik gestopt ben met kijken.
Ik ga boodschappen doen.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:31 schreef Andros het volgende:
Gesponsord door Dreamland die ook samen met de VRT dat "pietenpact" hebben getekend. Ook de Vlamingen verraden de boel
Bart Peeters zit ook aangesloten bij het Pietenpact, Belgische Volksverraaierquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |