Boetsch is wel altijd actiequote:Op zondag 13 november 2016 02:19 schreef Nober het volgende:
Natal vs Boetsch zal ook wel een KO worden.
die gekke ier vecht voor zijn 2de beltquote:Op zondag 13 november 2016 02:31 schreef skysherrif het volgende:
hey ik volg dit totaal niet, maar komen er nog vannacht leuke matches die je moet zien, nederlanders misschien, die gekke ier? is dit het wk? waar kan ik dit zien? help
oeh hoelaat?quote:Op zondag 13 november 2016 02:31 schreef THEFXR het volgende:
[..]
die gekke ier vecht voor zijn 2de belt
foxsports als je dat hebt. Zo niet dat illegale streams.quote:Op zondag 13 november 2016 02:32 schreef skysherrif het volgende:
[..]
oeh hoelaat?
En waar kan ik dat zien
Oh dat heb ik wel!quote:Op zondag 13 november 2016 02:32 schreef over_hedge het volgende:
[..]
foxsports als je dat hebt. Zo niet dat illegale streams.
- Meerdere interessante partijen.quote:Op zondag 13 november 2016 02:31 schreef skysherrif het volgende:
hey ik volg dit totaal niet, maar komen er nog vannacht leuke matches die je moet zien, nederlanders misschien, die gekke ier? is dit het wk? waar kan ik dit zien? help
2 partijen en nog lang geen 4:00.quote:Op zondag 13 november 2016 02:41 schreef THEFXR het volgende:
dat duurt nog 15 min, staan nog in de kleedkamer
Hennostream doet het prima hier.quote:Op zondag 13 november 2016 02:42 schreef Oldground het volgende:
Valt bij jullie het geluid soms ook even kort weg?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |