Heb nog saté liggen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:23 schreef EggsTC het volgende:
Broodje gesmolten kaas met mayo en sambal
Zolang er luisteraars zijn, ga ik door.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:38 schreef EggsTC het volgende:
Ik luister op bed verder terwijl ik in slaap val.
Zolang je de dood maar niet in de ogen staartquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:55 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Ik zie wel, de deadline kwam alweer dichterbij.
Tsja mijn schoonmoeder valt een keer om die is 92, mijn moeder is 82 en gaat ook loodje leggen. Mijn Pa is een taaie die haalt de 90 ook dik.quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:56 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Zolang je de dood maar niet in de ogen staart
Gezond en gelukkig oud worden isquote:Op zaterdag 12 november 2016 01:59 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja mijn schoonmoeder valt een keer om die is 92, mijn moeder is 82 en gaat ook loodje leggen. Mijn Pa is een taaie die haalt de 90 ook dik.
Je hebt het niet zelf in de hand zelfs met oergezonde levensstijl.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:02 schreef Rafeiro het volgende:
[..]
Gezond en gelukkig oud worden is![]()
Hoop dat het voor hun allen geldt.
Helaas is dat waar.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je hebt het niet zelf in de hand zelfs met oergezonde levensstijl.
De vader van schoonzoon kreeg vage ziekte, 59 en binnen 4 maanden dood. Broer van mijn vrouw hetzelfde nog jaar jonger, shit happens.quote:
Maar je doet wel wat je leuk vind.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
Volgend jaar word ik 58, echt gezond leven doe ik niet, mijn tantes worden gelukkig allemaal minimaal 80
* just me gaat naar de intocht van de sint kijken, op de bank, kippensoep erbijquote:
Ik heb het hier ook aan staan, voor m'n chickie!quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:03 schreef just me het volgende:
[..]
* just me gaat naar de intocht van de sint kijken, op de bank, kippensoep erbij![]()
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik luister al genoeg naar zwarte pieten om de intocht over te slaan.
quote:Op zaterdag 12 november 2016 12:04 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik luister al genoeg naar zwarte pieten om de intocht over te slaan.
In Amsterdam moet 'ie nog aankomen, maar dat wordt een carnavalsoptocht.quote:Op zaterdag 12 november 2016 18:10 schreef Karzai het volgende:
amsterdam had een rasta sint, jij bent naar de provincie gevlucht
quote:Op zaterdag 12 november 2016 17:56 schreef MadMaster het volgende:
Met mijn nichtjes vanmorgen Sinterklaas opgewacht in Lelystad.
Niks geen gekleurde of witte Pieten, ouderwets koukleumen in de haven, prima zo!
Dank.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:12 schreef Elfletterig het volgende:
Ik hoop rond 22:10 uur nog een stuk van Vouts show mee te pakken; succes alvast
Goed op tijd.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |