Ja deze was leuk!quote:
Heb hem helemaal gezienquote:
fucking eindelijkquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:56 schreef Crack_ het volgende:
[..]
oh, ja die ken ik wel maar wist niet dat je daarop doelde.
Nee, bah
[..]
maandag
Heb paar van gezien. Ook van Siaquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:58 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik kijk sowieso altijd die carpool karaoke filmpjes.
mIverquote:
Die met Michelle Obama is ook leuk.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb paar van gezien. Ook van Siaben ik ook dol op
quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:54 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ja dat krijg je als je geen leven hebt,
ik dacht dat sia een 20 jarige was.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:59 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Heb paar van gezien. Ook van Siaben ik ook dol op
quote:
quote:Op dinsdag 16 februari 2010 00:28 schreef MiVer het volgende:
met de TT ben ik het niet eens
papkokers de rest
maar goed maakt ook niet uit
Die heb ik niet gezienquote:Op vrijdag 11 november 2016 13:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Die met Michelle Obama is ook leuk.
Dit soort reacties is waarom Video Killed the Radio Star zo'n hit is geworden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:00 schreef wise het volgende:
[..]
ik dacht dat sia een 20 jarige was.
is het dit
[ afbeelding ]
Snel doen.quote:
Ze ziet er tegenwoordig wel anders uit..quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:00 schreef wise het volgende:
[..]
ik dacht dat sia een 20 jarige was.
is het dit
[ afbeelding ]
Dat doet ze vanwege kutknuppels als wisequote:Op vrijdag 11 november 2016 14:01 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Ze ziet er tegenwoordig wel anders uit..
momentquote:
Ja vind haar sowieso wel een tof wijfie jaquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:01 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snel doen.Sinds ik die heb gezien vond ik het echt heel jammer dat zij niet meer first lady is straks. Wat een leuk mens is zij.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |