Ik vind dat ook niet leuk.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:42 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
2nutz kaapt altijd.
Echt niet leuk.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:42 schreef hardromacore2.0 het volgende:
[..]
2nutz kaapt altijd.
Echt niet leuk.
oh sorry jongens dacht dat ik lapo had, my bad hahaquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:42 schreef RonnieJamesDio het volgende:
[..]
Ik vind dat ook niet leuk.
graag gedaanquote:
quote:
Doe even normaal man dat was een quote van dima.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:43 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
oh sorry jongens dacht dat ik lapo had, my bad haha
laat dima sorry zeggen danquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:57 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
[..]
Doe even normaal man dat was een quote van dima.
Dat is zijn eigen keus. Dit kan niet zomaar, karaktermoord.quote:
Weer?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:58 schreef hugecooll het volgende:
Of gaat hij dan weer z'n scrotum posten?
haal wegquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:58 schreef hugecooll het volgende:
je mag gewoon pm vragen aan dima als jij dat zo graag wil.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:58 schreef hugecooll het volgende:
Gefeliciteerdquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:01 schreef NoelGallagher het volgende:
had zo'n lastige kwestie op het werk, verzoek van een klant. lig ik gisterenavond in m'n nest, kwam ik ineens tot een geniale ingeving over hoe dit te doen.en een dag later blijkt het nog te kloppen ook
Ongezond om na werk nog met werk bezig te zijnquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:01 schreef NoelGallagher het volgende:
had zo'n lastige kwestie op het werk, verzoek van een klant. lig ik gisterenavond in m'n nest, kwam ik ineens tot een geniale ingeving over hoe dit te doen.en een dag later blijkt het nog te kloppen ook
ik neem aan dat je dit nog als overwerk laat registrerenquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:01 schreef NoelGallagher het volgende:
oh, die lees ik hier uit principe nietquote:
Ja maar Ronnie vond me gemeen en hij had op mij gestemd als user met mooiste schrijfstijl. ff zieltjes winnen tochquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:03 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Hmmm gewoon een uitstekende eerlijke vraag
Nee, ga ook nog niet gelijk doen.quote:
Vervelende situaties altijd, idd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Fuckkk kwam net zo een strakke blondje binnenlopen met goeie body jesus en face was ook geile fuckface
Zegt maatje van me kom ff eten ik zei ja dus ben nu in kantine
Raak zeker ook mn plekje kwijt nuhad goeie plek, was ook goed voor eyerape
Hehe.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:19 schreef Dimachaerus het volgende:
Fuckkk kwam net zo een strakke blondje binnenlopen met goeie body jesus en face was ook geile fuckface
Zegt maatje van me kom ff eten ik zei ja dus ben nu in kantine
Raak zeker ook mn plekje kwijt nuhad goeie plek, was ook goed voor eyerape
Heb jij al battlefield gekocht?quote:
Ze zien me al aankomenquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:03 schreef hugecooll het volgende:
[..]
ik neem aan dat je dit nog als overwerk laat registreren
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |