Die heeft geen kapsones en heeft een geweldig gevoel voor droge humor. Dat heeft Frank rijkaard ook. Plus die heeft een geweldige muzieksmaak vergeleken met de doorsnee voetballer. Dat is ook het geval bij Ron Jans de Trainer van PEC Zwolle.quote:
Ja, dat is inderdaad leuk.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:56 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heeft geen kapsones en heeft een geweldig gevoel voor droge humor. Dat heeft Frank rijkaard ook. Plus die heeft een geweldige muzieksmaak vergeleken met de doorsnee voetballer. Dat is ook het geval bij Ron Jans de Trainer van PEC Zwolle.
Nu je het zegt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:25 schreef Stranger het volgende:
Zeg.. ik weet dat ze allemaal op elkaar lijken, maar je plaatje bij Churandy klopt niet helemaal volgens mij
quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:18 schreef NightH4wk het volgende:
Bijna allemaal blanke mannen, oppassen tong!
Da's de excuus negerquote:Op vrijdag 11 november 2016 12:25 schreef Stranger het volgende:
Zeg.. ik weet dat ze allemaal op elkaar lijken, maar je plaatje bij Churandy klopt niet helemaal volgens mij
Die heeft schijt aan alles en iedereen. Dat is ook leuk.quote:
Ik ben van de kwaliteitquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:29 schreef Andromache het volgende:
En gek genoeg zijn dit allemaal mensen die iets kunnen in tegenstelling tot de RTL4-inteeltclub en al die beroeps-BN'ers
Ha ha ha. Er zijn nog geilere plaatjes van haar. Maar die mogen hier niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 14:42 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
Had al gefappet vandaag maar vooruit.
Sylvia de Leur, denk ik?quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:21 schreef Homdeck het volgende:
Zoek de dooie. Ik zie er 1 in je lijst.
Ja en schildert nog. Zijn museum een paar jaar geleden afgebrand.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:47 schreef bamibij het volgende:
Armando zou nu wel tegen de 90 aan moeten zitten, leeft die nog?
Gaat niet zo goed meer met Adèle. Ze zit volgens mij in het Rosa Spier huis. En Martine Bijl zit er natuurlijk tussen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:58 schreef ato het volgende:
Adèle Bloemendaal is ook leuk, hoe is het met haar.
En zit Martine Bijl er ook tussen? Ik heb geen zin om terug te lezen 😛
Ik wilde eigenlijk alleen maar nog levende posten. Is ze overleden ?quote:
Dat verdient ie. Hij is van alle markten thuis. heeft zelf met het mes op tafel bedacht.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:09 schreef Radegast het volgende:
Kees Prins moet wel de leukste zijn als 'ie twee keer in de lijst staat.
Al 10 jaarquote:Op zaterdag 12 november 2016 11:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik wilde eigenlijk alleen maar nog levende posten. Is ze overleden ?
Ach ja, er ontgaat je wel eens iets. Of je vergeet het.quote:
Was wel een leuk mens.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:41 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ach ja, er ontgaat je wel eens iets. Of je vergeet het.
Dat is bedacht door Joost Prinsen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 11:13 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat verdient ie. Hij is van alle markten thuis. heeft zelf met het mes op tafel bedacht.
Klopt verkeerd gelezen. Dat bedoelde ik. Prins gelezen als Prinsen in de snelheid.quote:Op zaterdag 12 november 2016 14:13 schreef Radegast het volgende:
[..]
Dat is bedacht door Joost Prinsen.
The Gatheringquote:Op zaterdag 12 november 2016 16:05 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Ankie van Giersbergen, is dat die zingende amazone of die paardrijdende metalzangeres?
Oooh, Anneke!quote:
Net zoals Arjan Ederveen ook wel eens Adriaan wordt genoemd of Ik ipv Herman Herm.quote:
http://www.dumpert.nl/med(...)n_randy_wolters.htmlquote:Op vrijdag 11 november 2016 15:53 schreef tong80 het volgende:
[..]
Die heeft schijt aan alles en iedereen. Dat is ook leuk.
Die ken ik nietquote:Op zondag 13 november 2016 13:13 schreef tailfox het volgende:
[..]
http://www.dumpert.nl/med(...)n_randy_wolters.html
Maar dan kan Dennis Weening ook op die lijst
Pleonasme alertquote:
Geef mij hoop Georginaquote:Op vrijdag 11 november 2016 14:42 schreef Zith het volgende:
[ afbeelding ]
Had al gefappet vandaag maar vooruit.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |