er is geen treinmeisje IIquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:45 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Idd, gemiste kans. Leer hier van bij treinmeisje II.
echt jonge, deze manquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
er is geen treinmeisje II
Vorige week wel in de metro was het ontzettend druk en stond ik vlak naast goeie blond geneeskunde studentje waar ik wel ontzettend geil van werd
Maar gevoelens nee
Zal nooit meer gevoelens krijgen voor iemand denk ik
Zoiets maak je maar 1 keer mee
Hoe wist je dat ze geneeskunde deed?quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:57 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
er is geen treinmeisje II
Vorige week wel in de metro was het ontzettend druk en stond ik vlak naast goeie blond geneeskunde studentje waar ik wel ontzettend geil van werd
Maar gevoelens nee
Zal nooit meer gevoelens krijgen voor iemand denk ik
Zoiets maak je maar 1 keer mee
hij heeft gewoon gelijk hoorquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
Hoe wist je dat ze geneeskunde deed?
En die laatste zin![]()
ja want jij bent de expert
Nee, en suf dat je hem dat laat denken. Hij is al zo ver heen.quote:
omdat we samen uitstapten bij geneeskunde faculteitquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En die laatste zin![]()
Wat deed jij daar dan?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
omdat we samen uitstappen bij geneeskunde faculteit
Studeer jij ook geneeskunde?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
omdat we samen uitstapten bij geneeskunde faculteit
Oke, wat ging je doen?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
lees,quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:00 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
De uitdrukking is bij mij sinds een jaar of 25 bekend.quote:
quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:02 schreef Dimachaerus het volgende:
We hielden samen zo die paal in de metro vast ik heletijd grond kijke
Opgeven moment draaide zich naar me toe en keek ze me soms aan
Had wel goeie fap op dr gezet, goeie erectie en ik spoot
Jij woont in Rotterdam. Ik gebruik die taal niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De uitdrukking is bij mij sinds een jaar of 25 bekend.
Heb je weer een slechte trolldag vandaag?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:02 schreef Dimachaerus het volgende:
zie genoeg meisjes vergelijkbaar met treinmeidje maar ik voel niks voor ze hoorquote:Op vrijdag 11 november 2016 10:58 schreef 2NutZ het volgende:
[..]
En die laatste zin![]()
Geil verhaalquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Het is ook niet normaal dat als je iemand tegenkomt die je aantrekkelijk vindt, daar ook meteen wat voor voelt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zie genoeg meisjes vergelijkbaar met treinmeidje maar ik voel niks voor ze hoor
Prima, maar het is geen straattaal. Meer een lokale uitdrukking in de uitgaansscene.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:02 schreef xcachet het volgende:
[..]
Jij woont in Rotterdam. Ik gebruik die taal niet.
ja 2x en ze vond het echt nicequote:Op vrijdag 11 november 2016 11:04 schreef xcachet het volgende:
Dima heb je dat treinmeisje wel eens gesproken? Weet ze wel van jouw bestaan?
Echt wel, dat jij dat niet had met Noel is niet Dima zijn probleem.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is ook niet normaal dat als je iemand tegenkomt die je aantrekkelijk vindt, daar ook meteen wat voor voelt.
Dan was ze vaak boos aangezien je haar 450 keer hebt gezien en maar 2 keer hebt gesproken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja 2x en ze vond het echt nice
Ze werd ook altijd boos wanneer ik dr niet aansprak lol
kan wel hoor, ik weet in 1 oogopslag of ik iemand wel/niet zie zittenquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:05 schreef xcachet het volgende:
[..]
Het is ook niet normaal dat als je iemand tegenkomt die je aantrekkelijk vindt, daar ook meteen wat voor voelt.
Zei ze dat ja?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:05 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
ja 2x en ze vond het echt nice
Ze werd ook altijd boos wanneer ik dr niet aansprak lol
Zien zitten =/= iets voor iemand voelenquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:06 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
kan wel hoor, ik weet in 1 oogopslag of ik iemand wel/niet zie zitten
Ja, van jou kan ik het enigzins begrijpen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:02 schreef Kurovski het volgende:
[..]
De uitdrukking is bij mij sinds een jaar of 25 bekend.
De gene die zulke TT's maken slapen nogquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:09 schreef hugecooll het volgende:
Laat dat soort TT's eens achterwege
Ben je preuts ofzoquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:09 schreef hugecooll het volgende:
Yo huge, is het tegenwoordig verboden om tits te posten op fok?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:09 schreef hugecooll het volgende:
Stim heeft een banquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:09 schreef Dimachaerus het volgende:
Hahahahha!! Stimorol dr komt hier nu zo een meidje zitten zij is precies hoe ik me jou voorstel looll!
'Gezonde zomertetten' mogen gepost worden, rare SM-tetten nietquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:09 schreef Crip het volgende:
[..]
Yo huge, is het tegenwoordig verboden om tits te posten op fok?
is ook btje zo majaquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:09 schreef xcachet het volgende:
[..]
De gene die zulke TT's maken slapen nog
Raar is subjectief ;squote:Op vrijdag 11 november 2016 11:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
'Gezonde zomertetten' mogen gepost worden, rare SM-tetten niet
soulmates.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:02 schreef Dimachaerus het volgende:
Er is ook vaak meer voor nodig dan alleen zien...quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:04 schreef Dimachaerus het volgende:
[..]
zie genoeg meisjes vergelijkbaar met treinmeidje maar ik voel niks voor ze hoor
hahaquote:Op vrijdag 11 november 2016 11:11 schreef hugecooll het volgende:
[..]
'Gezonde zomertetten' mogen gepost worden, rare SM-tetten niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |