abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_166670230
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 14:05 schreef Azpilicueta het volgende:
Ik krijg - met alle respect - met name hier de indruk dat Braddie graag het werk wil doen wat hij zelf wil.
Dat is een verwijt dat je iedereen kunt maken! *)
pi_166670268
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 14:13 schreef ambertje90 het volgende:

[..]

Dat is een verwijt dat je iedereen kunt maken! *)
Geen speld tussen te krijgen, maar wij weten beide dat er een verschil is tussen 'iedereen' en Bradley :7
pi_166670364
Heb je voor vrijwel alle zaken met betrekking tot arbeid toestemming van je coach of iets dergelijks nodig, als ik vragen mag?

Met de creativiteit en intelligentie die jij hebt had je allang iets kunnen ondernemen, ouwe reus.
  dinsdag 15 november 2016 @ 16:39:12 #205
342493 MissionPhailed
EU = Mission Phailed?
pi_166673310
quote:
Je bent aangenomen bij dat VR-bedrijf? Gefeliciteerd in dat geval ... ! Dat ging toch over koerierswerk nietwaar?
pi_166673368
quote:
11s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:39 schreef MissionPhailed het volgende:

[..]

Je bent aangenomen bij dat VR-bedrijf? Gefeliciteerd in dat geval ... ! Dat ging toch over koerierswerk nietwaar?
Zo goed als! Ik zit nu in de Whatsapp groep _O_

Ging inderdaad over koerierswerk, maar ik kan er eventueel als mij dat interessant / leuk lijkt ook aan de slag (full-time) Als brillenvouwer, maar daar kwam ik later nog op terug, werk er sowieso tot Juni zei 'ie ook, dus die zekerheid heb ik wel.
  dinsdag 15 november 2016 @ 16:54:28 #207
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_166673632
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 12:23 schreef JaJijMetJeHoofd het volgende:

[..]

HAHAHA zie hem nu pas, tranen over mijn wangen! _O-
Nou dat is wel heel overdreven :')
  dinsdag 15 november 2016 @ 16:55:41 #208
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_166673657
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 14:05 schreef Azpilicueta het volgende:

[..]

Ik krijg - met alle respect - met name hier de indruk dat Braddie graag het werk wil doen wat hij zelf wil. Dat is dus koerierswerk en dat begrijp ik wel want dat is toch een stuk aantrekkelijker doorgaans dan werk in de productie of magazijn. Dat het een onderbetaalde bijbaan is lijkt iedereen zich te realiseren behalve Bradley.

Maar ik krijg straks waarschijnlijk weer het verwijt dat ik te negatief ben dus zal er verder wel over op houden.
Wat ben jij negatief zeg.
  dinsdag 15 november 2016 @ 16:57:35 #209
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_166673694
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:42 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Zo goed als! Ik zit nu in de Whatsapp groep _O_

Ging inderdaad over koerierswerk, maar ik kan er eventueel als mij dat interessant / leuk lijkt ook aan de slag (full-time) Als brillenvouwer, maar daar kwam ik later nog op terug, werk er sowieso tot Juni zei 'ie ook, dus die zekerheid heb ik wel.
Koerier bij een VR-bedrijf? Hoe werkt dat dan?
En wat is dat toch met die whatsapp groepen op het werk. Lijkt wel dat ze overal een whatsapp groep hebben en als je erin zit hoor je erbij? Of hoe zit dat?
pi_166674109
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:57 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Koerier bij een VR-bedrijf? Hoe werkt dat dan?
En wat is dat toch met die whatsapp groepen op het werk. Lijkt wel dat ze overal een whatsapp groep hebben en als je erin zit hoor je erbij? Of hoe zit dat?
Ik moet de brilletjes die ze moeten vouwen ophalen, en soms ook de gevouwen brilletjes wegbrengen. Ene keer is dat in Amsterdam, dan in Leiden, dan in Brussel, ik noem maar wat.

En die Whatsapp groep is inderdaad zo, als je erin zit hoor je erbij en daar komen de ritjes langs, dus dan word er bijvoorbeeld morgenmiddag om half 3 geplaatst: SPOEDRIT ROTTERDAM VOOR 17:00 En degene die dan "Ja ik!" Antwoord of zo die mag het ritje rijden.

Dus als je het te hectisch vind kan je gewoon niet antwoorden, je bepaald zeg maar zelf welke ritten je wel/niet rijd.

Ik wil wel elke rit aan nemen die er in die app gegooid word, maar het ligt er aan hoe snel ik ben met reageren, als er iemand anders voor mij is die zei JA! Dan heb ik pech zeg maar.
pi_166674177
Gebruik je whatsapp web? Als je twee tabbladen tegelijk open kan hebben staan zie je daarmee al gauw wanneer de opdrachtgever aan het typen is en kun je je reactie alvast klaarzetten.
pi_166674330
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 17:21 schreef Chai het volgende:
Gebruik je whatsapp web? Als je twee tabbladen tegelijk open kan hebben staan zie je daarmee al gauw wanneer de opdrachtgever aan het typen is en kun je je reactie alvast klaarzetten.
Jep gebruik ik, zat ik inderdaad zelf ook al aan te denken om het zo te doen zodat ik niets mis :D
Heb mijn telefoon eigenlijk altijd wel op stil staan, dus dan had ik sowieso veel gemist :')
pi_166674393
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 17:21 schreef Chai het volgende:
Je kan geen 2 tabbladen met whatsapp web tegelijk open hebben staan.
Er zijn wel whatsapp apps die een melding geven als er iemand online komt. Maar als je veel contacten hebt word dat heel snel heel irritant.
Niks interessants hier.
pi_166674449
Beetje wie het eerst komt eerst maalt. Hoop niet voor je dat ze 's ochtends vroeg al appen terwijl jij nog op een oor ligt
pi_166674685
ik zorg wel dat ik dagelijks rond een uur of 8 9 wakker ben
pi_166674868
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 17:45 schreef Mister-Bradge het volgende:
Heb je niet gevraagd tussen welke tijden de meeste orders worden gegeven?
pi_166674965
quote:
Gewoon whatsapp meldingen loeihard zetten.
Al is op tijd opstaan ook geen slecht idee natuurlijk ;)
Niks interessants hier.
pi_166675034
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 17:55 schreef Chai het volgende:

[..]

Heb je niet gevraagd tussen welke tijden de meeste orders worden gegeven?
nee want dat verschilt te erg zei ie om daar echt uitsluitsel over te geven.
pi_166675461
quote:
Ja hoor. voor zo'n karig "salaris" ook nog eens piketdiensten draaien om werk te kunnen krijgen.
pi_166675559
Ach man loop niet zo te miepen.

- Ik heb weer werk.
- Verander hierdoor hopelijk mijn ritme.
- Word gemotiveerder om de dag aan te kijken.
- Verlies door het vroege opstaan/vroeg naar bed ook wat gewicht misschien
- Eet niet meer s'nachts hier door (Zie bovenstaande)
- Het is een opstapje naar het serieuzere werk/
pi_166675659
Gefeliciteerd Braddie *O*
Hoeveel mensen zitten er in die groep dan??

En krijg je per uur of per rit uitbetaald? Om hoeveel ritten per dag of week gaat het, weet je dat al?
blablablabla
pi_166675689
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 18:05 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

nee want dat verschilt te erg zei ie om daar echt uitsluitsel over te geven.
Geen harde grenzen wellicht, maar een indicatie toch wel? :P
pi_166675809
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 november 2016 18:28 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ach man loop niet zo te miepen.
Dat juich ik toe! Ik vind het alleen sneu voor je dat je dit werk hebt gekozen.Snel weer door als je eruit gehaald hebt wat je erin zocht!
pi_166676021
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 18:32 schreef Elan het volgende:
Gefeliciteerd Braddie *O*
Hoeveel mensen zitten er in die groep dan??

En krijg je per uur of per rit uitbetaald? Om hoeveel ritten per dag of week gaat het, weet je dat al?
Dank _O_

Stuk of 6, valt mee.

Ik krijg per uur én kilometer vergoeding, en het verschilt, ene week maar 1 rit, maar dan wel naar bijvoorbeeld Antwerpen toe, en de andere week 3-4 ritten maar dan in NL.
  dinsdag 15 november 2016 @ 18:50:06 #225
422610 Barrah
Komt niet uit Zevenbergen
pi_166676144
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 16:55 schreef leolinedance het volgende:

[..]

Wat ben jij negatief zeg.
Wel realistisch negatief ;)

Wat hij zegt, mensen als Brad zijn prima bemiddelaar, als ze maar willen. Sommige mensen zou je helpen als je zou melden dat hun uitkering voor een half jaar wordt opgeschort als ze niet binnen twee maanden echt werk hebben.

Respect voor Braddie dat ie een stap heeft gezet. Maar tot hij iets beters heeft gevonden klinkt deze hobby meer als een nieuwe comfortzone. Inclusief trits aan argumenten om vol te kunnen houden dat dat niet zo is.

Brad, je vindt het vast niet leuk om dit te moeten lezen, dus bewijs vooral dat we ongelijk hebben.
pi_166676411
1-4 ritten per week, en dan nog te verdelen over 6 mensen ook _O-

Geen wonder dat die jobcoach klaagt, dat heeft nauwelijks met werken te maken :P
blablablabla
pi_166676473
Volgens die kerel was ik wel degene die de meeste ritten zou gaan rijden, omdat iedereen in die app 5-10 minuten wacht tot ze reageren, en ik ben altijd wel direct met terug appen.

Maar het kan dus ook wel zomaar zijn dat er elke dag een rit is, of 2-3 per dag, het verschilt enorm.
Is niet echt een touw aan vast te knopen.
pi_166676520
Dat zegt hij natuurlijk ook tegen die andere gasten Brad :P .
Maar tis wat, een begin. Beter dan niks :)
blablablabla
pi_166676766
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 november 2016 19:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
Volgens die kerel was ik wel degene die de meeste ritten zou gaan rijden, omdat iedereen in die app 5-10 minuten wacht tot ze reageren, en ik ben altijd wel direct met terug appen.

Maar het kan dus ook wel zomaar zijn dat er elke dag een rit is, of 2-3 per dag, het verschilt enorm.
Is niet echt een touw aan vast te knopen.
Zet je app groep met een andere toon, liefst knetterhard wekkergeluid zodat je ook kunt reageren als je nog in je nest ligt.

Succes! En vlog je ritjes zoals een livestream, lekker slap lullen in de auto.
Als je hoort hoe het klokje thuis tikt, zit je niet in het café.
pi_166676863
Denk dat ik het eerste ritje wel ga live streamen, maar geen idee hoe laat dit zal zijn en wanneer :P
pi_166677129
Het begin is er! ^O^

Kan je niet afspreken dat je full time brillen kan vouwen en tussendoor de ritjes voor ze doet.
Dan heb je een vast inkomen, en hun hebben iemand die meteen paraat staat.
pi_166677688
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 19:38 schreef Mr.Ping het volgende:
Het begin is er! ^O^

Kan je niet afspreken dat je full time brillen kan vouwen en tussendoor de ritjes voor ze doet.
Dan heb je een vast inkomen, en hun hebben iemand die meteen paraat staat.
Dat heeft hij nu ook alleen hoeft hij er geen brillen voor te vouwen en kan hij uitslapen.
Doe afstand van je account en kom nooit meer terug.
pi_166677747
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 20:05 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Dat heeft hij nu ook alleen hoeft hij er geen brillen voor te vouwen en kan hij uitslapen.
Dat laatste klopt niet, ik kan niet uitslapen ;)

Werk begint om 9 uur, en ik moet dan ook tussen 8 en 9 in de ochtend zorgen dat ik wakker ben, ik hoef er niet aanwezig te zijn omdat ik geen brillen vouw, maar ik moet wél aanwezig zijn om ritjes te accepteren zeg maar (Dus thuis de telefoon in de gaten houden)

Dus moet iig wel wakker zijn want ze kunnen zo maar zeggen om kwart voor 9 dat ik bijvoorbeeld om 12 uur in Maastricht verwacht word om een bestelling op te halen ik noem maar wat.

Maar het kan ook zomaar voorkomen dat er pas om 2 uur in de middag een appje komt met de vraag of ik dan en dan kan/wil rijden, en dan ben ik toch al vroeg wakker, dus het heeft voordelen voor m`n ritme.

[ Bericht 10% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2016 20:10:46 ]
pi_166678009
quote:

[..]

quote:

[..]

Maar aan het einde van de maand zal hij wel meer overhouden.
Daar gaat het toch om?!
pi_166679037
de man is weer live _O_
pi_166679562
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 20:20 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

[..]

Maar aan het einde van de maand zal hij wel meer overhouden.
Daar gaat het toch om?!
Zou het? Volgens mij houd je er vooral een kromme rug aan over.
Ik vind ook dat het niet echt bijdraagt aan zijn ''werkervaring'', als er wordt gevraagd naar zijn ''werkervaring'' en hij antwoordt ''brillen vouwen'' dan kan hij net zo goed zijn mond houden.
pi_166679656
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 november 2016 20:08 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Werk begint om 9 uur, en ik moet dan ook tussen 8 en 9 in de ochtend zorgen dat ik wakker ben, ik hoef er niet aanwezig te zijn omdat ik geen brillen vouw, maar ik moet wél aanwezig zijn om ritjes te accepteren zeg maar (Dus thuis de telefoon in de gaten houden)

Dus moet iig wel wakker zijn want ze kunnen zo maar zeggen om kwart voor 9 dat ik bijvoorbeeld om 12 uur in Maastricht verwacht word om een bestelling op te halen ik noem maar wat.

Maar het kan ook zomaar voorkomen dat er pas om 2 uur in de middag een appje komt met de vraag of ik dan en dan kan/wil rijden, en dan ben ik toch al vroeg wakker, dus het heeft voordelen voor m`n ritme.
Jij gaat ons nu proberen wijs te maken dat je vanaf nu iedere dag om 8 uur op gaat staan in de verwachting van een appje die wel of niet gaat komen?

:D

Dat vind ik wel zo prachtig aan jou. Het is een eeuwige cirkel waar je in rond rent _O_. Koning

[ Bericht 6% gewijzigd door #ANONIEM op 15-11-2016 21:21:43 ]
pi_166679810
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 november 2016 20:08 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Ja, maar er zit ook geen enkele vorm van dwang achter, als jij niet rijdt dan rijd je niet en zal niemand er wakker van liggen aangezien er meerdere zijn die kunnen rijden en jij niet gebonden bent aan een vast contract.
Jouw jobcoach heeft wel gelijk, met dit contract ben je tot niets verplicht terwijl een vast contract met bijkomende verplichtingen het streven is.
  dinsdag 15 november 2016 @ 21:38:20 #239
385501 Starhopper
Nova is mijn prinses
pi_166680133
HEt is weer gezellug :D
Op maandag 9 oktober 2023 13:31 schreef Nova het volgende:[/b]
Oh schatje, wat lief van je om dat te zeggen! Jij bent echt een prins op het witte paard voor mij. Met jou voel ik me zo geliefd en speciaal. Laten we nog lang samen genieten van sprookjesachtige avonturen en elkaar verwennen met veel knuffels en kusjes. O+ naar jou, mijn lieve prins! :*
pi_166680205
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 21:17 schreef chroestjov het volgende:

[..]

Zou het? Volgens mij houd je er vooral een kromme rug aan over.
Ik vind ook dat het niet echt bijdraagt aan zijn ''werkervaring'', als er wordt gevraagd naar zijn ''werkervaring'' en hij antwoordt ''brillen vouwen'' dan kan hij net zo goed zijn mond houden.
Je moet ergens beginnen, je kan niet een bedrijf binnenlopen en een hoge functie met auto van de zaak verwachten.

Ik ben zelf (mede)eigenaar van een bedrijf, en als ik iemand binnen krijg met een groot gat in zijn CV dan ga ik vragen hoe dat komt. Als daar staat dat iemand eenvoudig werk heeft gedaan dan toont hij daarmee aan dat hij niet te lui is om te werken en zal ik hem eerder aannemen.
pi_166680769
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 21:41 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Je moet ergens beginnen, je kan niet een bedrijf binnenlopen en een hoge functie met auto van de zaak verwachten.

Ik ben zelf (mede)eigenaar van een bedrijf, en als ik iemand binnen krijg met een groot gat in zijn CV dan ga ik vragen hoe dat komt. Als daar staat dat iemand eenvoudig werk heeft gedaan dan toont hij daarmee aan dat hij niet te lui is om te werken en zal ik hem eerder aannemen.
Dat lijkt mij ook. Je hebt tenminste iets gedaan. Of mag een palletsorteerder zijn baan ook niet op zijn cv zetten?

Bradge gefeliciteerd met je contract, nou nog ff duimen dat je snel een rit kan scoren.
pi_166681533
Thanks.

Enne, als iemand aan mij vraagt wat voor werk ik doe, dan zeg ik "Ik werk bij een Virtual Reality bedrijf" Dat klinkt best fancy _O- Terwijl ik gewoon een simpele koerier ben.

En wat Mr.Ping al zegt, het gaat om de werkervaring, en na een aantal kleine dingetjes hier en daar (Maar het echte grote werk is alweer 5 jaar geleden) Heb ik vrij weinig ervaring, en dit is een goed opstapje.
pi_166681571
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 13:49 schreef nickhguitar het volgende:

[..]

Hm.. dat is dan wel raar inderdaad. Ik krijg hier wel de indruk dan Braddie zelf wel graag wil, waarom kan hij dan niet gewoon 4/5 dagen per week in een magazijn o.i.d. werken?
Wat denk je zelf? :')
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 15 november 2016 @ 22:28:56 #244
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_166681789
quote:
2s.gif Op maandag 14 november 2016 01:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh en gangsters, voorlopig geen streams meer, ik roep het al een poos natuurlijk he, dan die dag wel, en dan die dag niet en dan tóch beide dagen wel _O-

Maar ik ga oprecht minderen met het streamen, en niet een beetje minder ook.
Ik zei toch dat je het niet ging volhouden :D
Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
pi_166682202
Wellicht voor de verandering een shot waarbij je de Twingo instapt en wegrijdt? Vanuit het perspectief van een toeschouwer!

B-)
pi_166682468
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 november 2016 21:41 schreef Mr.Ping het volgende:

[..]

Vanuit het oogpunt van een werkgever die voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten, is het uiteraard fijn als er uit de ''werkervaring'' van een persoon direct te herleiden valt of dat hij of zij graag rotklusjes voor weinig opknapt, maar of de persoon in kwestie daar ook echt iets aan heeft, valt nog maar te bezien.
Braddie is natuurlijk niet echt een persoon die als werknemer veel eisen kan stellen maar hij kan zich wel focussen op mogelijk koerierswerk of aanverwant werk i.p.v. rotklusjes.
pi_166682878
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:38 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Wellicht voor de verandering een shot waarbij je de Twingo instapt en wegrijdt? Vanuit het perspectief van een toeschouwer!

B-)
Dat is wel een goed idee, maar ik durf dat nooit :') Bang dat ik óf m`n camera omver rij, of dat iemand hem meeneemt :')
pi_166682901
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:58 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Dat is wel een goed idee, maar ik durf dat nooit :') Bang dat ik óf m`n camera omver rij, of dat iemand hem meeneemt :')
:')
pi_166683100
quote:
2s.gif Op dinsdag 15 november 2016 22:58 schreef Mister-Bradge het volgende:

[..]

Nu je het zegt..

Als een van je camera's dermate klein is dat die niet de onderkant van je auto raakt wanneer je eroverheen zou rijden, zou je daar ook wel wat interessants mee kunnen doen!
  dinsdag 15 november 2016 @ 23:36:57 #250
73683 leolinedance
Voor Rood-Wit gezongen
pi_166683895
Maar niet live dus?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')