Zet je app groep met een andere toon, liefst knetterhard wekkergeluid zodat je ook kunt reageren als je nog in je nest ligt.quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:05 schreef Mister-Bradge het volgende:
Volgens die kerel was ik wel degene die de meeste ritten zou gaan rijden, omdat iedereen in die app 5-10 minuten wacht tot ze reageren, en ik ben altijd wel direct met terug appen.
Maar het kan dus ook wel zomaar zijn dat er elke dag een rit is, of 2-3 per dag, het verschilt enorm.
Is niet echt een touw aan vast te knopen.
Dat heeft hij nu ook alleen hoeft hij er geen brillen voor te vouwen en kan hij uitslapen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:38 schreef Mr.Ping het volgende:
Het begin is er!![]()
Kan je niet afspreken dat je full time brillen kan vouwen en tussendoor de ritjes voor ze doet.
Dan heb je een vast inkomen, en hun hebben iemand die meteen paraat staat.
Dat laatste klopt niet, ik kan niet uitslapenquote:Op dinsdag 15 november 2016 20:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat heeft hij nu ook alleen hoeft hij er geen brillen voor te vouwen en kan hij uitslapen.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Dat heeft hij nu ook alleen hoeft hij er geen brillen voor te vouwen en kan hij uitslapen.
Maar aan het einde van de maand zal hij wel meer overhouden.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:05 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zou het? Volgens mij houd je er vooral een kromme rug aan over.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:20 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
[..]
Maar aan het einde van de maand zal hij wel meer overhouden.
Daar gaat het toch om?!
Jij gaat ons nu proberen wijs te maken dat je vanaf nu iedere dag om 8 uur op gaat staan in de verwachting van een appje die wel of niet gaat komen?quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat laatste klopt niet, ik kan niet uitslapen
Werk begint om 9 uur, en ik moet dan ook tussen 8 en 9 in de ochtend zorgen dat ik wakker ben, ik hoef er niet aanwezig te zijn omdat ik geen brillen vouw, maar ik moet wél aanwezig zijn om ritjes te accepteren zeg maar (Dus thuis de telefoon in de gaten houden)
Dus moet iig wel wakker zijn want ze kunnen zo maar zeggen om kwart voor 9 dat ik bijvoorbeeld om 12 uur in Maastricht verwacht word om een bestelling op te halen ik noem maar wat.
Maar het kan ook zomaar voorkomen dat er pas om 2 uur in de middag een appje komt met de vraag of ik dan en dan kan/wil rijden, en dan ben ik toch al vroeg wakker, dus het heeft voordelen voor m`n ritme.
Ja, maar er zit ook geen enkele vorm van dwang achter, als jij niet rijdt dan rijd je niet en zal niemand er wakker van liggen aangezien er meerdere zijn die kunnen rijden en jij niet gebonden bent aan een vast contract.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat laatste klopt niet, ik kan niet uitslapen
Werk begint om 9 uur, en ik moet dan ook tussen 8 en 9 in de ochtend zorgen dat ik wakker ben, ik hoef er niet aanwezig te zijn omdat ik geen brillen vouw, maar ik moet wél aanwezig zijn om ritjes te accepteren zeg maar (Dus thuis de telefoon in de gaten houden)
Dus moet iig wel wakker zijn want ze kunnen zo maar zeggen om kwart voor 9 dat ik bijvoorbeeld om 12 uur in Maastricht verwacht word om een bestelling op te halen ik noem maar wat.
Maar het kan ook zomaar voorkomen dat er pas om 2 uur in de middag een appje komt met de vraag of ik dan en dan kan/wil rijden, en dan ben ik toch al vroeg wakker, dus het heeft voordelen voor m`n ritme.
Je moet ergens beginnen, je kan niet een bedrijf binnenlopen en een hoge functie met auto van de zaak verwachten.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:17 schreef chroestjov het volgende:
[..]
Zou het? Volgens mij houd je er vooral een kromme rug aan over.
Ik vind ook dat het niet echt bijdraagt aan zijn ''werkervaring'', als er wordt gevraagd naar zijn ''werkervaring'' en hij antwoordt ''brillen vouwen'' dan kan hij net zo goed zijn mond houden.
Dat lijkt mij ook. Je hebt tenminste iets gedaan. Of mag een palletsorteerder zijn baan ook niet op zijn cv zetten?quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:41 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen, je kan niet een bedrijf binnenlopen en een hoge functie met auto van de zaak verwachten.
Ik ben zelf (mede)eigenaar van een bedrijf, en als ik iemand binnen krijg met een groot gat in zijn CV dan ga ik vragen hoe dat komt. Als daar staat dat iemand eenvoudig werk heeft gedaan dan toont hij daarmee aan dat hij niet te lui is om te werken en zal ik hem eerder aannemen.
Wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hm.. dat is dan wel raar inderdaad. Ik krijg hier wel de indruk dan Braddie zelf wel graag wil, waarom kan hij dan niet gewoon 4/5 dagen per week in een magazijn o.i.d. werken?
Ik zei toch dat je het niet ging volhoudenquote:Op maandag 14 november 2016 01:31 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh en gangsters, voorlopig geen streams meer, ik roep het al een poos natuurlijk he, dan die dag wel, en dan die dag niet en dan tóch beide dagen wel
Maar ik ga oprecht minderen met het streamen, en niet een beetje minder ook.
Vanuit het oogpunt van een werkgever die voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten, is het uiteraard fijn als er uit de ''werkervaring'' van een persoon direct te herleiden valt of dat hij of zij graag rotklusjes voor weinig opknapt, maar of de persoon in kwestie daar ook echt iets aan heeft, valt nog maar te bezien.quote:Op dinsdag 15 november 2016 21:41 schreef Mr.Ping het volgende:
[..]
Je moet ergens beginnen, je kan niet een bedrijf binnenlopen en een hoge functie met auto van de zaak verwachten.
Ik ben zelf (mede)eigenaar van een bedrijf, en als ik iemand binnen krijg met een groot gat in zijn CV dan ga ik vragen hoe dat komt. Als daar staat dat iemand eenvoudig werk heeft gedaan dan toont hij daarmee aan dat hij niet te lui is om te werken en zal ik hem eerder aannemen.
Dat is wel een goed idee, maar ik durf dat nooitquote:Op dinsdag 15 november 2016 22:38 schreef PleadingTheFifth het volgende:
Wellicht voor de verandering een shot waarbij je de Twingo instapt en wegrijdt? Vanuit het perspectief van een toeschouwer!
quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee, maar ik durf dat nooitBang dat ik óf m`n camera omver rij, of dat iemand hem meeneemt
Nu je het zegt..quote:Op dinsdag 15 november 2016 22:58 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Dat is wel een goed idee, maar ik durf dat nooitBang dat ik óf m`n camera omver rij, of dat iemand hem meeneemt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |