Misschien de versnellingsbakolie? Maar ja, kan altijd van alles zijn met die dingen.quote:Op maandag 14 november 2016 23:48 schreef Mister-Bradge het volgende:
Oh op zo`n manier, ja dat is best kut.
Maar goed ik kan die van mij ook niet echt in z`n vrij zetten, want als ik vanaf z`n vrij naar z`n 1 schakel pakt 'ie soms z`n 1 niet (Gaat heel erg hakerig af en toe) Of hij schakelt dus naar z`n achteruit.
Bakolie is laatst nog ververst.quote:Op dinsdag 15 november 2016 00:01 schreef Simterklaas het volgende:
[..]
Misschien de versnellingsbakolie? Maar ja, kan altijd van alles zijn met die dingen.
de koppelingsplaten zijn los, het druklager vangt alles op, en die zijn tegenwoordig niet meer van grafiet, dus niet overdrijven.quote:Op dinsdag 15 november 2016 00:19 schreef OpgeFOKt1991 het volgende:
Idd nooit de auto bij een stoplicht ofzo op koppeling laten staan. Je zit gewoon de koppeling op te gebruiken op die manier. De koppelingsplaat word constant afgesleten.
Dat is geen reden natuurlijk.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
en ze zeiden dat het onhandig zou zijn met doorgeven aan het UWV.
Dat dus.quote:Op dinsdag 15 november 2016 11:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
We willen je wel aan het werk hebben, maar niet op zo`n manier, ja donder op
Ik had echt zoiets van, wijf, wat lul je nou?! Als ik gewoon keurig netjes een keer per maand als ik mijn loon ontvang dat doorgeef en een kopie van het loonstrookje opstuur naar het UWV is er geen reet aan de handquote:Ja, dat baantje zou toch niets worden in mijn ogen omdat het dan lastig zou worden met doorgeven aan het UWV
Ga je die krijgen?quote:
Ja, die ga ik krijgen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:07 schreef ambertje90 het volgende:
[..]
Ga je die krijgen?
Ik denk dat je jobcoach je vooral een echte baan wil aansmeren, en niet een dergelijk bijbaantje om toch maar onder de 20% te kunnen blijven,
Zo is dat. Maandje doen, CV bijwerken en dan echt werk zoeken.quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
het is misschien niet veel, maar het is wel werk.
HAHAHA zie hem nu pas, tranen over mijn wangen!quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:12 schreef Toto69 het volgende:
Dames en heren, jongens en meisjes.
Met grote trots presenteer ik u, mijn eerste cartoonserie.
Starring: Petjesmeneren, Braddie, Deezertje, mama Braddie en de Twingo.
Geluid even wat harder zetten, dat is niet heel erg hard namelijk.
Disclaimer: Alles is getekend in Microsoft Paint.
Godverdomme jammer van dat watermerk in het midden.
Enjoy!
Precies, beter iets dan niets. Heb je iig een betere uitgangspositie van waaruit je kunt zoeken naar een echte baan.quote:Op dinsdag 15 november 2016 12:08 schreef Mister-Bradge het volgende:
[..]
Ja, die ga ik krijgen.
Laatste keer dat ik daar werkte ook gehad.
Snap haar insteek wel, maar ik heb zoiets van, niet zeiken, wees blij dat ik het heft in handen neem en nu toch wel wat ga doen, het is misschien niet veel, maar het is wel werk.
Toch nog een beetje hoop voor die job coach. Je ziet het misschien zelf niet in, maar vrijblijvend een paar uurtjes werken per week gaat nergens aan bijdragen. Je blijft in de uitkering en afhankelijk daarvan, je ritme/mentaliteit zal er niet door veranderen en bakken vol met ervaring zal je daar ook niet op doen met die paar uur. Dat project is er toch om jou duurzaam fulltime aan het werk te helpen? Dan moet je het toch echt in een andere richting gaan zoekenquote:Op dinsdag 15 november 2016 11:53 schreef Mister-Bradge het volgende:
Ze vond het werk bij dat koeriersbedrijf met 0 uren contract toch niets voor mij
Maar ik heb gezegd dat ik nou niet begrijp wat ze nou willen, willen ze mij nou aan't werk hebben of niet?
Kwam er op neer dat ze het onhandig vonden i.v.m onregelmatige werktijden en dan weer een rit per week, dan 4, en ze zeiden dat het onhandig zou zijn met doorgeven aan het UWV.
Ik zeg, als ik nou gewoon elke maand netjes doorgeef wat ik die maand heb verdiend is er toch niets aan de hand?
Dus met andere woorden, ik ga er morgen gewoon op sollicitatiegesprek, ben toch niet gek of welWe willen je wel aan het werk hebben, maar niet op zo`n manier, ja donder op.
Que? Ik denk dat het heel wat over jouw wil/mentaliteit zegt als je juist dit soort baantjes aanneemt. Daarnaast kun je altijd wisselen als er wat beters komt toch?quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:25 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Toch nog een beetje hoop voor die job coach. Je ziet het misschien zelf niet in, maar vrijblijvend een paar uurtjes werken per week gaat nergens aan bijdragen. Je blijft in de uitkering en afhankelijk daarvan, je ritme/mentaliteit zal er niet door veranderen en bakken vol met ervaring zal je daar ook niet op doen met die paar uur. Dat project is er toch om jou duurzaam fulltime aan het werk te helpen? Dan moet je het toch echt in een andere richting gaan zoeken
Dan verschillen we van mening.quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:26 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Que? Ik denk dat het heel wat over jouw wil/mentaliteit zegt als je juist dit soort baantjes aanneemt. Daarnaast kun je altijd wisselen als er wat beters komt toch?
Dat kan. Maar stel je voor dat jij chef bent van een bepaalde firma. Zou je dan iemand aannemen die 5 jaar lang op z'n gat heeft gezeten, of die toch voor een paar centen zijn bed uit kwam en het toch probeerde? Wat denk je welke van die 2 in 90% van de gevallen een betere arbeidsethos heeft?quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:30 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Dan verschillen we van mening.
Ik zelf werk bij een uitzendbureau. In feite een commerciële job coach dus, maar ik denk dat er voor mensen zoals Braddie voldoende kansen liggen. Hij heeft een WAjong uitkering dus werkgevers krijgen een forse subsidie wanneer ze hem de kans zouden geven. Relatief jong, eigen vervoer, woont in de buurt van Amsterdam dus ik snap oprecht niet waarom het zou lang moet duren. Dat vind ik dan meer de onkunde van het UWV. Voor werk in de productie/magazijn hoef je niet per se veel te kunnen zolang je maar een gezonde portie werkethos hebt. Dat is het werkelijke probleem, maar dat los je niet op met een vrijblijvende bijbaan voor een halve ochtend per week. Het gaat er in de meeste gevallen om hoe je jezelf presenteert. De functies waar Bradley op solliciteert zijn doorgaans toch geen functies waar men eisen stelt aan werkervaring/opleidingsniveau.quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:32 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Dat kan. Maar stel je voor dat jij chef bent van een bepaalde firma. Zou je dan iemand aannemen die 5 jaar lang op z'n gat heeft gezeten, of die toch voor een paar centen zijn bed uit kwam en het toch probeerde? Wat denk je welke van die 2 in 90% van de gevallen een betere arbeidsethos heeft?
Hm.. dat is dan wel raar inderdaad. Ik krijg hier wel de indruk dan Braddie zelf wel graag wil, waarom kan hij dan niet gewoon 4/5 dagen per week in een magazijn o.i.d. werken?quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:46 schreef Azpilicueta het volgende:
[..]
Ik zelf werk bij een uitzendbureau. In feite een commerciële job coach dus, maar ik denk dat er voor mensen zoals Braddie voldoende kansen liggen. Hij heeft een WAjong uitkering dus werkgevers krijgen een forse subsidie wanneer ze hem de kans zouden geven. Relatief jong, eigen vervoer, woont in de buurt van Amsterdam dus ik snap oprecht niet waarom het zou lang moet duren. Dat vind ik dan meer de onkunde van het UWV. Voor werk in de productie/magazijn hoef je niet per se veel te kunnen zolang je maar een gezonde portie werkethos hebt. Dat is het werkelijke probleem, maar dat los je niet op met een vrijblijvende bijbaan voor een halve ochtend per week. Het gaat er in de meeste gevallen om hoe je jezelf presenteert. De functies waar Bradley op solliciteert zijn doorgaans toch geen functies waar men eisen stelt aan werkervaring/opleidingsniveau.
Ik krijg - met alle respect - met name hier de indruk dat Braddie graag het werk wil doen wat hij zelf wil. Dat is dus koerierswerk en dat begrijp ik wel want dat is toch een stuk aantrekkelijker doorgaans dan werk in de productie of magazijn. Dat het een onderbetaalde bijbaan is lijkt iedereen zich te realiseren behalve Bradley.quote:Op dinsdag 15 november 2016 13:49 schreef nickhguitar het volgende:
[..]
Hm.. dat is dan wel raar inderdaad. Ik krijg hier wel de indruk dan Braddie zelf wel graag wil, waarom kan hij dan niet gewoon 4/5 dagen per week in een magazijn o.i.d. werken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |