ns is sowieso een kutorganisatie die niks snappen. Dus vind dat niet zo vreemd dat ze daar mee komen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:19 schreef icloud het volgende:
Ik zag op de weblog een filmpje van sinterklaas die aankomt op station maassluis, uiteraard in elkaar geknutseld door ns.
Is sinterklaas ooit aangekomen met een ander vervoermiddel dan een boot tijdens de nationale intocht? Ik weet dat er wel eens kleine bootjes zijn gebruikt.
De pakjesboot is te zwaar beladen en vanavond vast gelopen op de zeebodem.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:19 schreef icloud het volgende:
Ik zag op de weblog een filmpje van sinterklaas die aankomt op station maassluis, uiteraard in elkaar geknutseld door ns.
Is sinterklaas ooit aangekomen met een ander vervoermiddel dan een boot tijdens de nationale intocht? Ik weet dat er wel eens kleine bootjes zijn gebruikt.
Volgens Wikipedia niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:19 schreef icloud het volgende:
Feest voor Christenhonden.quote:
De andere kant van Kerstmis.quote:
Zeurpietenquote:
Blijft zo goed dit.quote:
Verenigde Naties, niet de Statenquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:57 schreef SymbolicFrank het volgende:
Ik vind het nog steeds heel apart dat de Verenigde Staten gaan bepalen of wij wel of niet in Zwarte Piet geloven, en hoe die er dan uit mag zien.
Amerikaanse, zwarte vrouw, die natuurlijk overal discriminatie ziet.quote:
Nog. Lang. Niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:14 schreef SymbolicFrank het volgende:
[..]
Amerikaanse, zwarte vrouw, die natuurlijk overal discriminatie ziet.
Zo simpel. En ze heeft gewonnen!
Mwah, ergens wel de Verenigde Staten, met hun blackface. Die invloed is de crux van de discussie. Alles schijnt blijkbaar veramerikaniseerd te moeten worden. Alles wat Amerika is moet ook Nederland zijn...blijkbaar.quote:
Het lastige stukje dat jouw verwarde logica blootlegt sla je voor het gemak even over. Heb je vroeger een beetje opgelet bij wiskunde? Als A=B dan is B ook A. Als A lijkt op B dan lijkt B ook op A. Als jij zegt dat Zwarte Piet op een neger lijkt dan zeg jij ook dat een neger op Zwarte Piet lijkt. Hoe denk jij dat dat op negers overkomt? Dat je denkt en zegt dat ze op Zwarte Piet lijken. Snap je niet dat het enorm beledigend en racistisch is om een neger Zwarte Piet te noemen?quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:52 schreef Molurus het volgende:
[..]
Wanneer krijg jij nou eens de ballen om te zeggen dat jij het OK vindt als mensen racisten zijn?
Jij bent de schijnheil hier.
Als ik in een aalput spring, spring jij mij dan achter naar?quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:27 schreef KingRadler het volgende:
Als Vlaanderen het kan dan kan het hier ook het is tijd voor een pietenpact
Als in alles mag behalve een zwarte ZP?quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:27 schreef KingRadler het volgende:
Als Vlaanderen het kan dan kan het hier ook het is tijd voor een pietenpact
"Je gediscrimineerd voelen in de Pietendiscussie is een keuze"quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:52 schreef Red_85 het volgende:
Je gediscrimineerd voelen in de Pietendiscussie is een keuze. En nee, het interesseert ook helemaal niemand nee wat die kleine groep schreeuwlelijkerds van mening zijn.
De vraag is of dat gevoel van discriminatie oprecht is, of dat het gespeeld wordt door achterliggende agenda's met grotere belangen, te wetenquote:Op zaterdag 12 november 2016 03:59 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
"Je gediscrimineerd voelen in de Pietendiscussie is een keuze"
Dat klopt, het is een keuze en vele voelen het zo. Is het dan minder waar? Omdat jij dat gevoel niet begrijpt is het geen onzin. Ik persoonlijk heb het ook nooit zo everaren, maar ik heb begrip voor hun mening.
Wat heeft islam terreur met zwarte piet te maken?quote:Op zaterdag 12 november 2016 05:13 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
De vraag is of dat gevoel van discriminatie oprecht is, of dat het gespeeld wordt door achterliggende agenda's met grotere belangen, te weten
- herstelbetalingen
- racistische terreur tegen de blanken, dan wel anti-westerse en/of islamterreur
quote:Op zaterdag 12 november 2016 05:15 schreef SlugGuts het volgende:
[..]
Wat heeft islam terreur met zwarte piet te maken?
We verschillen van mening.quote:Op zaterdag 12 november 2016 05:31 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Wat heeft racisme met Zwarte Piet te maken? kun je je ook eens afvragen.
Het gaat in beide gevallen om groepen (racismeroepers en moslimterroristen) die tegen de leitkultur trappen, die treiteren en concreet bedreigen door terreuracties, zie de exteeme veiligheidsmaatregelen bij de nationale intocht. Moslimterroristen, "lichtgetint" in hun signalement, kunnen zich heel goed undercover aansluiten bij KOZP en consorten omdat het ze vrij baan geeft het verderfelijke vrije westen te terroriseren - en ook nog als slachtoffer gezien te worden door de rest van de wereld.
Oké is goed joh.quote:Op zaterdag 12 november 2016 06:00 schreef Lunatiek het volgende:
[..]
Ja, ik hoop dat omstanders niet gewond raken, of erger, jij ziet het gevaar niet.
T -6
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |