Vanaf maandag 3 oktober, 19:19, RTL5.quote:Nicolette Kluijver presenteert deze dagelijkse realitygameshow waarin honderd mensen de strijd met elkaar aangaan. Ze verblijven in een woning die bedoeld is voor slechts vier personen. Het gebrek aan ruimte en faciliteiten zorgt meteen voor de nodige ontberingen: schaarste aan voedsel, gebrek aan hygiëne en privacy zetten het deelnemersveld van het begin af aan onder druk. In deze snelkookpan vindt een overlevingsstrijd plaats die bol staat van geheime opdrachten, uitdagingen verleidingen en het wegsturen van deelnemers. Degene die na vijftig dagen als laatste overblijft, wint de pot met het overgebleven huishoudgeld. De deelnemers krijgen een huishoudpot van 100.000 euro. Hoe zuiniger de groep leeft, hoe meer geld er overblijft... voor the last (wo)man standing.
Ook jammer dat Lorenzo eruit is.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:12 schreef SLP_ het volgende:
Voiceover zei ''David en Lorenzo'' ipv David en Fabian
Mee eensquote:Op vrijdag 11 november 2016 20:23 schreef mtchel112 het volgende:
Op mijn lijstje van meest irritante personen heb ik Pearl toegevoegd
Echt zo'n meisje dat altijd is gepest en nu stoer praat om erbij te horen.
En dat blonde meisje die dat spelletje deed is echt cuteTenminste niet zon schreeuwaap
Bas vind ik totaal niets toevoegen lijkt geen eigen mening te hebben.quote:Op zaterdag 12 november 2016 02:17 schreef freaky40 het volgende:
TeamLieke nog steeds. Lief meisje, houdt zich lekker afzijdig van de rest, zie je ook nooit of nauwelijks in quotjes van de verslaggevers. Hopelijk komt ze ver en niet in rood volgende week. Baldr mag nog wel een weekje huisbaas blijven gewoon omdat er niet iemand die het anders kan, wellicht Bas.
Oh ja Larissa , ja vind ik ook. In het begin leek zij mij wel scherp.quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:46 schreef Funzel het volgende:
Die Larissa lijkt wel 24/7 stoned man
Echt hé. Prutsers. Zo hou je inderdaad geen terugkomende kijkers over.quote:Op maandag 14 november 2016 19:50 schreef Urb het volgende:
En in de voorstukjes hangt er al een lint onderaan de trap.
zo slecht gemonteerdquote:Op maandag 14 november 2016 19:50 schreef Urb het volgende:
Spoiler!quote:Op maandag 14 november 2016 19:50 schreef Urb het volgende:
Ik denk omdat hij een 'scholletje' is.quote:Op dinsdag 15 november 2016 10:50 schreef ato het volgende:
Ik vraag mij af wat mensen tegen Dimitri hebben, hij komt op mij redelijk aardig en stabiel over.
Ik moest even checken wat je bedoelde met scholletje.quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:10 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Ik denk omdat hij een 'scholletje' is.
Dat gaf hij zelf als argument tegen BALDR waarom hij zou moeten blijven.
Vooral octay kan hier niet tegen. Ook toen Anouar probeerde te bemiddelen was hij pissig.
klopt.quote:Op dinsdag 15 november 2016 14:54 schreef ato het volgende:
[..]
Ik moest even checken wat je bedoelde met scholletje.
Iemand die met alle winden meedraait dus.
Octay toch ook op zijn 'ratten' manier.
quote:Op maandag 14 november 2016 20:38 schreef Arcee het volgende:
[..]
Spoiler!Hoe lang blijft dat zo, trouwens? Ik meende 3 dagen er uit op te kunnen maken.
Ik vind de camera's trouwens wel erg in-your-face er bij staan soms. Ik kan me zo voorstellen dat mensen zich daardoor geremd voelen. Hoewel dat niet zo overkomt.
Wat zei Octay trouwens zodat Carmentica wegstapte en Nicolette zei "we lachen het weg"?
ik heb in preview gezien ze zijn 24 uuren boeiend ? maar ze hebben toch 2 wc of niet?quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:22 schreef rubbereend het volgende:
dit hadden ze veel eerder moeten doen, sensatie met maar één wc en veel meer mensen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 6% gewijzigd door Pino112 op 15-11-2016 20:10:50 ]
Ja wtf, mag er uberhaupt wel een camera op een wc gehangen worden?quote:Op dinsdag 15 november 2016 19:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Alle schaamte voorbij, die camera op het toilet
Ik blijf het bizar vinden dat Octay nog maar 28 is, hij heeft een hoofd van een 48-jarige.
quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:02 schreef Pino112 het volgende:
Spoiler uitzending 23 en 24 november (dankzij Ziggo On Demand, zocht die van vandaag)
dann zijn ze toch nu niet meer in de huis, als alle afleveringen online zijn?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geen idee, stond in de beschrijving. Wel raar, de tussenliggende afleveringen staan er niet tussen.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:05 schreef mario390 het volgende:
[..]
dann zijn ze toch nu niet meer in de huis, als alle afleveringen online zijn?
echt hequote:Op dinsdag 15 november 2016 19:53 schreef Poesopstokje het volgende:
Alle schaamte voorbij, die camera op het toilet
Ik blijf het bizar vinden dat Octay nog maar 28 is, hij heeft een hoofd van een 48-jarige.
hadden ze dat boeiend-spel? ik moet erst kijkenquote:Op dinsdag 15 november 2016 21:52 schreef rowan634 het volgende:
[..]
echt he
ik verbaas me over heel veel van die leeftijden, zie zien er allemaal 10/20 jaar ouder uit
Vind haar een beetje dom overkomen, maar ze lijkt me wel de liefste. Vond Lieke wel leuk, maar een beetje jammer dat ze met Octay omgaat.quote:
Told ya. Jammer dat ze door die uitdaging er toch niet uit gaat.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:07 schreef Kerftminister het volgende:
Wordt tactisch heel interessant nu.
Carmencita wel heel nadrukkelijk in beeld dat ze niet met de complotten meedoet, denk dat ze in het rood gaat belanden.
Doen ze in reallifesoaps meen ik doorgaans ook ter beveiliging, cameras in toilet en douches.quote:Op dinsdag 15 november 2016 20:04 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja wtf, mag er uberhaupt wel een camera op een wc gehangen worden?Ze zullen wel toestemming gegeven hebben, maar dit is toch niet moreel verantwoord
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door Urb op 16-11-2016 17:02:25 ]
quote:Op woensdag 16 november 2016 16:38 schreef mario390 het volgende:
van gisteren![]()
ben je nu ook hier mod?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Je quote jezelf lamlulquote:
Idd, laffe straf dit weerquote:Op woensdag 16 november 2016 19:40 schreef rubbereend het volgende:
Ik had de kosten van het hek mooi van de pot af laten trekken
Zwarte Pietquote:Op woensdag 16 november 2016 19:47 schreef SLP_ het volgende:
Aah, ik vind het zo aandoenlijk als Baldr zo emo wordt. Vind hem echt lief. En wie zal die persoon zijn die morgen stiekem doet bij het huis?
Bedoel je Larissa?quote:Op woensdag 16 november 2016 20:01 schreef ato het volgende:
Ik vind die Lieke ook een boerin hoor, Melissa kan zich trouwens ook op de stang laten jagen.
Ook al is zij stiekem, toch komt Irina het sterkst over van de dames.
En Thara dan. Verder moet ik wel lachen om Johnny echt een jochie.
'Wat gaat er nu door je heen?'quote:Op woensdag 16 november 2016 19:58 schreef ato het volgende:
Wat is die octay toch een patsertje, vreselijk mannetje.
En die vreselijke interviews ook steeds, vooral dat donkere mens kan niet interviewen.
Melissa toch die zich op liet jutten door Johnny en coquote:
Oh ja vanmiddag ging hij lekker: ' wat denk je van mij' al schreeuwend tegen Bonte, defensie.quote:Op woensdag 16 november 2016 22:53 schreef mtchel112 het volgende:
Octay is gewoon een onzeker pisventje, doet mij heel erg denken aan ozturk (van DENK)
Rob was wel een chille gast ja.quote:Op donderdag 17 november 2016 17:50 schreef ato het volgende:
Ach Baldr is ook een schatje, maar Rob was de leukste.
Ik moet wel lachen om Noach hoe hij achter Jessica staat op het filmpje
Octay en Carmencitaquote:Op donderdag 17 november 2016 18:31 schreef mtchel112 het volgende:
[..]
Rob was wel een chille gast ja.
Ben bang dat de mensen waar iederen in dit topic zich aan ergert uiteindelijk over blijven...
Sws dat eten uit rare potjes en bakjes telkens. In een huis voor 4 personen is voor iedereen toch wel een normale beker inmiddels?quote:Op donderdag 17 november 2016 19:22 schreef Urb het volgende:
[..]
En dan Dimi eten met een kaasschaaf.
iddquote:
Is gewoon dezelfde dag toch? Het werd 's nachts gebracht door Boy, en rond de middag opgehaald? Alleen ze manipuleren het programma zo (elke aflevering = 1 dag) dat het lijkt alsof het pas de volgende dag isquote:Op donderdag 17 november 2016 19:45 schreef Urb het volgende:
Eerst laten ze ze die meuk wegsmokkelen en dan dag later pas ophalen, mooi verhaal hoor.
Ja ok, maar die bewaker wilde direct de spullen al hebben, en ze hebben alles op beeld. Zal zo wel een spannender verhaal zijn ofzo.quote:Op donderdag 17 november 2016 19:47 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Is gewoon dezelfde dag toch? Het werd 's nachts gebracht door Boy, en rond de middag opgehaald? Alleen ze manipuleren het programma zo (elke aflevering = 1 dag) dat het lijkt alsof het pas de volgende dag is
had ik ook. ik vond haar eerst zo ontzettend irritant, maar volgens mij valt het heel erg meequote:Op donderdag 17 november 2016 19:39 schreef Urb het volgende:
Toch valt Carmencita me wel wat mee de laatste paar afleveringen.
Ik vind Oktay maar een vervelend mannetje en mag er van mij zo snel mogelijk uitquote:Op donderdag 17 november 2016 19:42 schreef Urb het volgende:
Oktay doet me wat aan Najib Amhali ofzo denken
Vreselijk wijf..quote:Op vrijdag 18 november 2016 19:45 schreef ArnieAlberts het volgende:
Zucht, en Jessica weer janken nadat ze zelf een stomme actie flikt en men haar erop aanpakt. "Nou dan ga ik zelf wel", CLIFF.
Ik weet nu al, die doos blijft. Maar ik vind ze in dit huis echt ALLEMAAAAAAL dozen.
Bijna goed. De conclusie is meer: dít programma is een realistische weerspiegeling van de huidige Nederlandse maatschappij as we know it. Mensen uit álle bevolkingsgroepen zijn aandachtsgeil en doen mee aan een debiel realityshow-experiment, maar de oer-Hollandse types worden massaal uit het programma gekickt door zowel streken als pesterijtjes, en tegelijk is er er haast niemand die naar het programma kijkt, omdat het niemand écht boeit. De mensen die kijken doen het uiteindelijk enkel nog uit puur leedvermaak.quote:Op vrijdag 18 november 2016 23:17 schreef mtchel112 het volgende:
Conclusie van deze 14 topics tot nu toe: Het zijn allemaal tokkies en mogen het huis huis en deaud
+1quote:Op zaterdag 19 november 2016 00:52 schreef ArnieAlberts het volgende:
[..]
Bijna goed. De conclusie is meer: dít programma is een realistische weerspiegeling van de huidige Nederlandse maatschappij as we know it. Mensen uit álle bevolkingsgroepen zijn aandachtsgeil en doen mee aan een debiel realityshow-experiment, maar de oer-Hollandse types worden massaal uit het programma gekickt door zowel streken als pesterijtjes, en tegelijk is er er haast niemand die naar het programma kijkt, omdat het niemand écht boeit. De mensen die kijken doen het uiteindelijk enkel nog uit puur leedvermaak.
Vroeg ik me ook af, dacht het wel, dat zou me dan 100% van hem meevallenquote:Op maandag 21 november 2016 19:44 schreef SLP_ het volgende:
Wie was diegene die het voor Jessica opnam? Was dat Omed?
Ja inderdaad, volgens mij is dat best een leuke jongen, maar laat ie zich snel meeslepen door zn matties.quote:Op maandag 21 november 2016 19:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af, dacht het wel, dat zou me dan 100% van hem meevallen
Ik vind hem wel grappig echt een jong ondeugend jochie.quote:Op maandag 21 november 2016 19:48 schreef SLP_ het volgende:
[..]
Ja inderdaad, volgens mij is dat best een leuke jongen, maar laat ie zich snel meeslepen door zn matties.
Nee voor iemand 'buiten', Boy dus.quote:Op maandag 21 november 2016 20:17 schreef ato het volgende:
[..]
Ik vind hem wel grappig echt een jong ondeugend jochie.
Jessica moet er echt uit nu, jammer van Tara.
Zei Nicolette echt over Irina voor tv kijkers minder leuk of zoiets nadat zij wederom in de groene zone staat?
Tja....http://www.dumpert.nl/med(...)komt_op_dumpert.html de rest volgt vanzelf wel..quote:Op maandag 21 november 2016 19:36 schreef itchycoo het volgende:
[..]
dankzij dit gejank staat het morgen waarschijnlijk op nr 1 op dumpert
OK dank jequote:Op maandag 21 november 2016 20:20 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Nee voor iemand 'buiten', Boy dus.
Komop, omed wil dr gewoon doenquote:Op maandag 21 november 2016 19:46 schreef KwadeAfdronk het volgende:
[..]
Vroeg ik me ook af, dacht het wel, dat zou me dan 100% van hem meevallen
Maar dan nog vond ik het verrassend dat ie tegen de groep ingingquote:Op dinsdag 22 november 2016 05:30 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Komop, omed wil dr gewoon doen
Vito is meer vriendjes met Annouar, Bas.quote:Op dinsdag 22 november 2016 12:22 schreef freaky40 het volgende:
Vito; van de regen in de drup. Is vriendjes met Octay, schiet niet op dus. Bas op de nominatie om te vertrekken kan natuurlijk niet, maar gaat helemaal nergens heen verwacht ik.
Weet iemand al de lokatie van dat huis? Zie in flitsen een kerktorenspits en een molentje.
Volgens mij loopt de show 7 weken en zou het na 11 of 12 weken op houden.quote:Op dinsdag 22 november 2016 13:24 schreef mtchel112 het volgende:
Zat gisteren te kijken en nu is de lol er voor mij wel af, iedere keer maar weer hetzelfde.
Tot wanneer loopt deze show eigenlijk
Hij articuleert sws slecht doordat zijn wangen zijn uitgerekt toen hij dik was.quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:43 schreef SLP_ het volgende:
Wat is dat elke keer met ''broer''?En wat spreekt die Oktay eigenlijk slecht Nederlands.
quote:Op dinsdag 22 november 2016 19:44 schreef Chai het volgende:
[..]
Hij articuleert sws slecht doordat zijn wangen zijn uitgerekt toen hij dik was.
quote:Op woensdag 23 november 2016 19:44 schreef Pannenkoek3000 het volgende:
[..]
Maar gelukkig levert dit wel weer leuke beelden op!
Zo en zo een nietszeggende man, zit ook echt niets in.quote:
Wat zei ze dan? Niet gevolgd.quote:Op donderdag 24 november 2016 01:53 schreef freaky40 het volgende:
Wat een in en in nare muts die Thara met haar bekrompen mening over mannen. Dikke faal die griet.
Ze wou een lange knappe kerel, geen blanke, en hij moet intelligent zijn. Minimaal HBO OF een goede baan, zodat hij haar en hun 5 kinderen goed (materialistischquote:
Ja dus dat. Dus als hij knap is, en ze vind hem echt leuk zou ze hem alleen al niet moeten omdat hij misschien geen HBO heeft? Lekker belangrijk allemaal zeg. Dit vind ik sowieso zo bekrompen van vrouwen altijd deze gedachtengang, maar die Thara is weer een schoolvoorbeeld zo bleek gisterenavond...quote:Op donderdag 24 november 2016 11:11 schreef Poesopstokje het volgende:
[..]
Ze wou een lange knappe kerel, geen blanke, en hij moet intelligent zijn. Minimaal HBO OF een goede baan, zodat hij haar en hun 5 kinderen goed (materialistisch) kan onderhouden.
Hij mocht ook een mbo diploma hebben maar dan moest hij wel een hele goede baan hebben met dito salaris.quote:Op donderdag 24 november 2016 11:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja dus dat. Dus als hij knap is, en ze vind hem echt leuk zou ze hem alleen al niet moeten omdat hij misschien geen HBO heeft? Lekker belangrijk allemaal zeg. Dit vind ik sowieso zo bekrompen van vrouwen altijd deze gedachtengang, maar die Thara is weer een schoolvoorbeeld zo bleek gisterenavond...
En dan zelf de clou van de simpelste mopjes niet vatten.quote:Op donderdag 24 november 2016 12:25 schreef Najieto het volgende:
[..]
Hij mocht ook een mbo diploma hebben maar dan moest hij wel een hele goede baan hebben met dito salaris.
Ja, het is het een of het ander natuurlijk he....pfffquote:Op donderdag 24 november 2016 12:25 schreef Najieto het volgende:
[..]
Hij mocht ook een mbo diploma hebben maar dan moest hij wel een hele goede baan hebben met dito salaris.
quote:Op donderdag 24 november 2016 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
Wie gaan eruitIk heb vooruit gekeken
Eindelijk!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.(Nr 1)
Aan de ene kant is het tenminste eerlijk. Denk dat heel veel mensen dergelijke criteria hebben stiekem. Maar deze combi in combinatie met buitenlands is wel moeilijkquote:Op donderdag 24 november 2016 11:35 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Ja dus dat. Dus als hij knap is, en ze vind hem echt leuk zou ze hem alleen al niet moeten omdat hij misschien geen HBO heeft? Lekker belangrijk allemaal zeg. Dit vind ik sowieso zo bekrompen van vrouwen altijd deze gedachtengang, maar die Thara is weer een schoolvoorbeeld zo bleek gisterenavond...
Klopt, maar niet van deze tijd en zo bekrompen.quote:Op donderdag 24 november 2016 14:05 schreef MichelWuyts het volgende:
[..]
Aan de ene kant is het tenminste eerlijk. Denk dat heel veel mensen dergelijke criteria hebben stiekem. Maar deze combi in combinatie met buitenlands is wel moeilijk![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 november 2016 12:19 schreef charmed_angel het volgende:
Wie gaan eruitIk heb vooruit gekeken
Oh yes! Eindelijk van die eerste afSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |