SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 23% gewijzigd door Voxs op 10-11-2016 20:39:20 ]...from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op donderdag 10 november 2016 20:32 schreef Voxs het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
*klikquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt....from the labyrinth beyond time and space, seeks her way out to a clearing
quote:Op donderdag 10 november 2016 21:28 schreef Voxs het volgende:
[..]
*klik
[ afbeelding ]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
quote:
quote:
Gvd sexy plaat zeg, kende ik nietquote:
Schaam jequote:Op vrijdag 11 november 2016 01:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Gvd sexy plaat zeg, kende ik niet![]()
Wauw, neequote:Op vrijdag 11 november 2016 01:39 schreef UitStraling het volgende:
Eentje die jij niet kent (denk ik dan)
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 12% gewijzigd door Kijkertje op 11-11-2016 02:26:07 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
quote:Op vrijdag 11 november 2016 02:19 schreef Kijkertje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 11 november 2016 02:19 schreef Kijkertje het volgende:
Slaap zacht KijkertjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slaapliedje voor je:
![]()
[ Bericht 5% gewijzigd door Pritt_Plakstift op 11-11-2016 03:12:53 ]
quote:"Why don't I use the synthesizaaa? I think we have some in the choppaa!"
quote:Op vrijdag 11 november 2016 09:01 schreef Voxs het volgende:
rust zacht prachtige poëet, dank voor het delen van je kunst.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Take this waltz, take this waltz
With its "I'll never forget you, you know!"
“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
So long, so longquote:Op vrijdag 11 november 2016 17:40 schreef Kijkertje het volgende:
[..]Take this waltz, take this waltz
With its "I'll never forget you, you know!"
quote:
[ Bericht 43% gewijzigd door Kijkertje op 11-11-2016 22:53:41 ]“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
Sorry maar deze versie doet me niets...quote:
quote:Op zaterdag 12 november 2016 01:26 schreef Stokken_en_stenen het volgende:
[..]
Sorry maar deze versie doet me niets...
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“The fundamental cause of the trouble in the modern world today is that the stupid are cocksure while the intelligent are full of doubt.”— Bertrand Russell
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:
quote:
-->quote:
Nou, dat is gelukt hoor.quote:
Deze is ook prachtig i.d.d. Amerikanen denken dat het een Cash original is.quote:
Die cover albums van Cash zijn wel beregoed.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:02 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Deze is ook prachtig i.d.d. Amerikanen denken dat het een Cash original is.
Ik vind de Joan Baez uitvoeringen nogal goed.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:05 schreef Voxs het volgende:
The night they drove old dixie down
mooie cover
--> en Cave
Dank, ik kende het nog niet. Baez wel uiteraard.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:10 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik vind de Joan Baez uitvoeringen nogal goed.
De maker van het clipje heeft mooie historische beelden gebruikt.
Ook dank.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:50 schreef Voxs het volgende:
[..]
Dank, ik kende het nog niet. Baez wel uiteraard.
En nog een keer dank, voor je compliment. Er wordt hier regelmatig wat uitgewisseld, maar een sc is het ook weer niet. Het is leuk nieuwe muziek te ontdekken of vergeten muziek te herontdekken. Dat soms laten weten aan elkaar, of een kleine opmerking bij de muziek, maakt dit topic een stukje mooier vind ik.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:52 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ook dank.Dat maak je toch zelden mee hier. Is toch meestal een egotrip.
![]()
Het zou heel aardig zijn als men nieuwe inzichten en ervaringen opdoet.
Mooie ogen heb je trouwens.
Ik heb ongeveer dezelfde. Alleen dan met 99 en 100 omgedraaid.quote:Op zaterdag 12 november 2016 20:28 schreef tong80 het volgende:
Ik ga m'n inzending van FOK!s top 100 luisteren.
Als we op 4:14 luisteren dan weten we ook waar Sesamstraat haar themamuziek gehaald heeft.quote:
Je hebt weer mijn hart verovert Voxs. Heeeerrlijk Nummertje.quote:
Dat staat in zijn eigen top tien lijstjequote:
Ze zijn ook lekker ruig in deze sessiequote:Op zondag 13 november 2016 14:58 schreef tong80 het volgende:
[..]
Dat staat in zijn eigen top tien lijstje
Zo even luisterenquote:Op zondag 13 november 2016 15:01 schreef heracles het volgende:
[..]
Ze zijn ook lekker ruig in deze sessie.
Jaja.quote:
Er staat al dagen een post open. Iedere dag werd de hint groter. Ga maar kijken. Als ik nog een letter aan de namen toevoegquote:Op zondag 13 november 2016 15:49 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Jaja.
Maar bij de weg: ik mis het fototopic wel een beetje. Sterft dat een stille dood?
quote:Op zondag 13 november 2016 14:48 schreef heracles het volgende:
[..]
Je hebt weer mijn hart verovert Voxs. Heeeerrlijk Nummertje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |