Wanneer is je NODquote:Op donderdag 17 november 2016 12:15 schreef DonnaRush het volgende:
Whaa, ik merk dat ik het (mede door dit topic) toch wel een beetje spannend vind. Straks is het wel raak en komt er geen ongesteldheid. Whaaaaaaaaaaaaaa.
Dinsdag. Maar ik word tegenwoordig pas `s avonds ongesteld, dus ik zou woensdag ochtend kunnen testen als ik dinsdagavond niets zie.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:21 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Wanneer is je NOD? Ik werd vanochtend halverwege mijn ontbijt overvallen door een vlaag van misselijkheid... trok wel weer bij zonder spugen, maar toch!
Ik duim voor jequote:Op donderdag 17 november 2016 12:28 schreef DonnaRush het volgende:
[..]
Dinsdag. Maar ik word tegenwoordig pas `s avonds ongesteld, dus ik zou woensdag ochtend kunnen testen als ik dinsdagavond niets zie.
quote:Op donderdag 17 november 2016 11:22 schreef DonnaRush het volgende:
Nogmaals een test doen en dan goed?
Ik ga vandaag geen test meer doen, ik zit mezelf alleen maar gek te maken.quote:Op donderdag 17 november 2016 11:50 schreef FlyingFish het volgende:
Elephird, de kruitvat 2 voor 5 testen worden hier vaak aangeraden. Die testen al vroeg positief en je hebt er dan ook gelijk twee, als de eerste niet goed gaaten hcg verdubbelt elke dag als je zwanger bent dus een tuurstreepje vandaag zou morgen veel duidelijker moeten zijn
Joh, het zou me meer verbazen als je (nog) geen kleine breakdown had gehad! Het lijkt me enorm frustrerend dat je cyclus zo lang is en inderdaad, nu er eenmaal een datum is voel je hoe lang elke dag ernaartoe duurt. Sterkte met wachtenquote:Op donderdag 17 november 2016 12:54 schreef Philomijn het volgende:
In de duimstand voor Donna en Debsterr![]()
Peacefulll ik kan me heel goed voorstellen dat het als een deadline voelt, dat jaar. Dat zou ik ook hebben. Wil je naar de huisarts als het deze maand niet raak is? Ik hoop dat je je (hoewel mysterieuze) streepje, hebt kunnen benutten.
Was ook benieuwd hoe het nu met Aloria is...
Hoewel ik super positief in het leven sta en nog steeds vertrouwen heb, had ik gisteren een kleine breakdown omtrent onze kinderwens. Dag 115 van mijn cyclus inmiddels en ik vind het zo ******* lang duren tot we naar het ziekenhuis mogen. (LOL Terwijl de wachttijd me eerst meeviel.) Kerst voelt super dichtbij maar die afspraak mijlenver.Denk omdat het komt omdat er nu een afspraak staat waar ik naartoe leef. Nou ja, er met mijn man over praten luchtte op en nu ga ik de klok een klein schopje vooruit geven.
Het is ook hartstikke rot om zo lang te moeten wachtenquote:Op donderdag 17 november 2016 12:54 schreef Philomijn het volgende:
Peacefulll ik kan me heel goed voorstellen dat het als een deadline voelt, dat jaar. Dat zou ik ook hebben. Wil je naar de huisarts als het deze maand niet raak is? Ik hoop dat je je (hoewel mysterieuze) streepje, hebt kunnen benutten.
Hoewel ik super positief in het leven sta en nog steeds vertrouwen heb, had ik gisteren een kleine breakdown omtrent onze kinderwens. Dag 115 van mijn cyclus inmiddels en ik vind het zo ******* lang duren tot we naar het ziekenhuis mogen. (LOL Terwijl de wachttijd me eerst meeviel.) Kerst voelt super dichtbij maar die afspraak mijlenver.Denk omdat het komt omdat er nu een afspraak staat waar ik naartoe leef. Nou ja, er met mijn man over praten luchtte op en nu ga ik de klok een klein schopje vooruit geven.
Spannend Donna, Debster en Memoru! Laten we de streepjesregen van de afgelopen maanden mooi doorzetten. Spannend voor jullie!quote:Op donderdag 17 november 2016 12:54 schreef Philomijn het volgende:
Het is deze maand gewoon al raak, hoppa! Ik duim voor jequote:Op vrijdag 18 november 2016 15:10 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Spannend Donna, Debster en Memoru! Laten we de streepjesregen van de afgelopen maanden mooi doorzetten. Spannend voor jullie!
Philomijn, ik weet nog niet wat we gaan doen. Met manlief afgesproken dat we iig nog 3 cyclussen vol goede moed blijven proberen. Wie weet! En anders in feb naar de huisarts om eens te kijken wat we verder kunnen. We houden er wel rekening mee dat, als we doorverwezen worden, er een wachttijd kan zijn. Maar hey! Voor die tijd is het gewoon raak en is de afspraak niet nodig![]()
Ik kan me heel goed voorstellen dat je even een breakdown hebt. Het is ook niet niks om zo lang te moeten wachten. Maar de afspraak in het ziekenhuis is al bijna! Sinterklaas is immers ook al bijna het land weer uitIk heb respect voor je positieve en geduldige houding.
Over die invloed van ziekte op het zaad hoef je je nu geen zorgen te maken, dat is pas een paar weken later zichtbaar. Nu dus vooral gebruik maken van de vruchtbare dagen!quote:Op donderdag 17 november 2016 17:38 schreef twist02 het volgende:
Donna en Debsterr, mijn duimen draaien voor jullie!
Philo: wat Debsterr zegt! Ik snap je echt heel goed hoor; vind het echt niet gek dat je hier flink moedeloos van wordt! Hopelijk kun je hier en daar wat afleiding vinden zodat de tijd wat sneller gaat!
En natuurlijk gewoon lekker spuien hier!
Kan de huisarts geen kuurtje provera voorschrijven? Misschien eens checken.quote:Op donderdag 17 november 2016 12:54 schreef Philomijn het volgende:
Aaahw lief! Doet me goedquote:Op vrijdag 18 november 2016 16:59 schreef Kirb het volgende:
[..]
Het is deze maand gewoon al raak, hoppa! Ik duim voor jejullie hebben lang genoeg gewacht!
Wat vreemd!quote:Op zondag 20 november 2016 14:20 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb gisteren en vandaag ineens behoorlijk bloedverlies (niet alleen bloed trouwens). Volgens mij kan ik deze ronde afschrijven. Vreemd genoeg totaal geen krampen of iets. Ovulatie was vorige week woensdag of donderdag...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |