abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator/colorchick donderdag 17 november 2016 @ 12:15:14 #126
382129 crew  Donna
pi_166711193
Whaa, ik merk dat ik het (mede door dit topic) toch wel een beetje spannend vind. Straks is het wel raak en komt er geen ongesteldheid. Whaaaaaaaaaaaaaa. :7
  donderdag 17 november 2016 @ 12:21:27 #127
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166711296
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 12:15 schreef DonnaRush het volgende:
Whaa, ik merk dat ik het (mede door dit topic) toch wel een beetje spannend vind. Straks is het wel raak en komt er geen ongesteldheid. Whaaaaaaaaaaaaaa. :7
Wanneer is je NOD O+? Ik werd vanochtend halverwege mijn ontbijt overvallen door een vlaag van misselijkheid... trok wel weer bij zonder spugen, maar toch!
Once in a while, I just wanna dance and feel good
  donderdag 17 november 2016 @ 12:24:03 #128
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166711338
Oh, mijn vriend gisteren (we gaan volgend weekend een nachtje weg en ik zei: dan kan ik of aan de zuip, of we gaan het vieren) toen ik aangaf dat ik da volgende week vrijdag dus ongesteld zou worden normaal:
"Nee"
Ik: :? Ik word volgende week vrijdag hopelijk niet ongesteld?
"Nee"
Ik: ik word gewoon niet ongesteld volgende week :D.
  Moderator/colorchick donderdag 17 november 2016 @ 12:28:43 #129
382129 crew  Donna
pi_166711411
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 12:21 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Wanneer is je NOD O+? Ik werd vanochtend halverwege mijn ontbijt overvallen door een vlaag van misselijkheid... trok wel weer bij zonder spugen, maar toch!
Dinsdag. Maar ik word tegenwoordig pas `s avonds ongesteld, dus ik zou woensdag ochtend kunnen testen als ik dinsdagavond niets zie.
  donderdag 17 november 2016 @ 12:33:04 #130
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166711488
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 12:28 schreef DonnaRush het volgende:

[..]

Dinsdag. Maar ik word tegenwoordig pas `s avonds ongesteld, dus ik zou woensdag ochtend kunnen testen als ik dinsdagavond niets zie.
Ik duim voor je :*
pi_166711887
In de duimstand voor Donna en Debsterr ^O^

Peacefulll ik kan me heel goed voorstellen dat het als een deadline voelt, dat jaar. Dat zou ik ook hebben. Wil je naar de huisarts als het deze maand niet raak is? Ik hoop dat je je (hoewel mysterieuze) streepje, hebt kunnen benutten.

Was ook benieuwd hoe het nu met Aloria is...

Hoewel ik super positief in het leven sta en nog steeds vertrouwen heb, had ik gisteren een kleine breakdown omtrent onze kinderwens. Dag 115 van mijn cyclus inmiddels en ik vind het zo ******* lang duren tot we naar het ziekenhuis mogen. (LOL Terwijl de wachttijd me eerst meeviel.) Kerst voelt super dichtbij maar die afspraak mijlenver. :') Denk omdat het komt omdat er nu een afspraak staat waar ik naartoe leef. Nou ja, er met mijn man over praten luchtte op en nu ga ik de klok een klein schopje vooruit geven. ;)
Dit, dat, alles.
pi_166712020
Spannend Donna en Debster!

quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 11:22 schreef DonnaRush het volgende:
Nogmaals een test doen en dan goed? ;)
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 11:50 schreef FlyingFish het volgende:
Elephird, de kruitvat 2 voor 5 testen worden hier vaak aangeraden. Die testen al vroeg positief en je hebt er dan ook gelijk twee, als de eerste niet goed gaat :P en hcg verdubbelt elke dag als je zwanger bent dus een tuurstreepje vandaag zou morgen veel duidelijker moeten zijn
Ik ga vandaag geen test meer doen, ik zit mezelf alleen maar gek te maken. :P Ik zal eens bij de Kruitvat kijken, dank je. :Y En dan kijken of het me lukt om gewoon een paar dagen af te wachten.

denk het niet, maar ok. :')
  donderdag 17 november 2016 @ 13:12:36 #133
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166712167
quote:
1s.gif Op donderdag 17 november 2016 12:54 schreef Philomijn het volgende:

Peacefulll ik kan me heel goed voorstellen dat het als een deadline voelt, dat jaar. Dat zou ik ook hebben. Wil je naar de huisarts als het deze maand niet raak is? Ik hoop dat je je (hoewel mysterieuze) streepje, hebt kunnen benutten.

Hoewel ik super positief in het leven sta en nog steeds vertrouwen heb, had ik gisteren een kleine breakdown omtrent onze kinderwens. Dag 115 van mijn cyclus inmiddels en ik vind het zo ******* lang duren tot we naar het ziekenhuis mogen. (LOL Terwijl de wachttijd me eerst meeviel.) Kerst voelt super dichtbij maar die afspraak mijlenver. :') Denk omdat het komt omdat er nu een afspraak staat waar ik naartoe leef. Nou ja, er met mijn man over praten luchtte op en nu ga ik de klok een klein schopje vooruit geven. ;)
Joh, het zou me meer verbazen als je (nog) geen kleine breakdown had gehad! Het lijkt me enorm frustrerend dat je cyclus zo lang is en inderdaad, nu er eenmaal een datum is voel je hoe lang elke dag ernaartoe duurt. Sterkte met wachten :*
pi_166716841
Donna en Debsterr, mijn duimen draaien voor jullie! ^O^

Philo: wat Debsterr zegt! Ik snap je echt heel goed hoor; vind het echt niet gek dat je hier flink moedeloos van wordt! Hopelijk kun je hier en daar wat afleiding vinden zodat de tijd wat sneller gaat! :*
En natuurlijk gewoon lekker spuien hier!
pi_166720730
Spannend donna en debster!

Philomijn begrijpelijk dat je er even helemaal doorheen zit met zo'n lange cyclus. Fijn dat je er met je man over kan praten.

Vriend is ziek (dat is ie nooit) en dat net nu we richting de vruchtbare dagen gaan. Merk dat ik daarvan onrustig word. Ik keek er naar uit er weer voor te kunnen gaan. Duimen dat het snel over is en geen invloed op het sperma heeft!
pi_166732348
Philo ik snap dat het veel onzekerheid geeft, heel fijn dat je er wel goed over kunt praten met je vriend. Hopelijk vliegt de tijd!

Ook ik duim mee voor Donna en Debster!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator/colorchick vrijdag 18 november 2016 @ 12:02:03 #137
382129 crew  Donna
pi_166732434
Philo ik zou ook allang een break down gehad hebben. Wat een onzekerheid. :*

Ik heb de normale pré menstruele chocolade cravings, dus ik ga er vanuit dat ik gewoon ongesteld wordt. :')
pi_166732974
quote:

Het is ook hartstikke rot om zo lang te moeten wachten :* Ik had ook zulke enorme cycli en op een gegeven moment doet een dag of 60 je niets meer maar als het weer langer duurt dan de vorige is dat echt vervelend. Ik hoop dat de tijd tot de afspraak in het ziekenhuis voorbij vliegt. En tegelijkertijd: brace yourself, want eenmaal in de medische molen bestaat de tijd ook voor het overgrote deel uit afwachten. :* Alhoewel ik ook hoop dat jouw cyclus snel normaliseert door de Clomid en er verder niets aan de hand blijkt te zijn :)
pi_166735135
Ik duim ook voor jullie Donna en Debsterr!

@ Philomijn: Dag 115 wow.. Ik vind het al knap dat je het zo lang hebt volgehouden. Wanneer ga je naar het ziekenhuis?

@ Elephird: Heb je stiekem al getest? :P

Aanstaande woensdag is mijn NOD. Ik voel me nog steeds "anders," ( Vaag gevoel in mn buik, af en toe pijn in mn ribben, misselijk) Kan natuurlijk ook aan het hypochonderen zijn :')
Op z'n vroegst wil ik maandag testen.
pi_166735950
quote:

Spannend Donna, Debster en Memoru! Laten we de streepjesregen van de afgelopen maanden mooi doorzetten. Spannend voor jullie!

Philomijn, ik weet nog niet wat we gaan doen. Met manlief afgesproken dat we iig nog 3 cyclussen vol goede moed blijven proberen. Wie weet! En anders in feb naar de huisarts om eens te kijken wat we verder kunnen. We houden er wel rekening mee dat, als we doorverwezen worden, er een wachttijd kan zijn. Maar hey! Voor die tijd is het gewoon raak en is de afspraak niet nodig 8-)

Ik kan me heel goed voorstellen dat je even een breakdown hebt. Het is ook niet niks om zo lang te moeten wachten. Maar de afspraak in het ziekenhuis is al bijna! Sinterklaas is immers ook al bijna het land weer uit ;) Ik heb respect voor je positieve en geduldige houding.
pi_166737903
quote:
1s.gif Op vrijdag 18 november 2016 15:10 schreef Peacefulll het volgende:

[..]

Spannend Donna, Debster en Memoru! Laten we de streepjesregen van de afgelopen maanden mooi doorzetten. Spannend voor jullie!

Philomijn, ik weet nog niet wat we gaan doen. Met manlief afgesproken dat we iig nog 3 cyclussen vol goede moed blijven proberen. Wie weet! En anders in feb naar de huisarts om eens te kijken wat we verder kunnen. We houden er wel rekening mee dat, als we doorverwezen worden, er een wachttijd kan zijn. Maar hey! Voor die tijd is het gewoon raak en is de afspraak niet nodig 8-)

Ik kan me heel goed voorstellen dat je even een breakdown hebt. Het is ook niet niks om zo lang te moeten wachten. Maar de afspraak in het ziekenhuis is al bijna! Sinterklaas is immers ook al bijna het land weer uit ;) Ik heb respect voor je positieve en geduldige houding.
Het is deze maand gewoon al raak, hoppa! Ik duim voor je :* jullie hebben lang genoeg gewacht!
[i]And those who were seen dancing were thought to be insane by those who could not hear the music.[/i]
I loved to discover how unique and strange humanity is. How we are all, deep down, nerdy weirdos.
  Moderator vrijdag 18 november 2016 @ 17:19:34 #142
7566 crew  MaJo
Mama van aapie
pi_166738243
quote:
0s.gif Op donderdag 17 november 2016 17:38 schreef twist02 het volgende:
Donna en Debsterr, mijn duimen draaien voor jullie! ^O^

Philo: wat Debsterr zegt! Ik snap je echt heel goed hoor; vind het echt niet gek dat je hier flink moedeloos van wordt! Hopelijk kun je hier en daar wat afleiding vinden zodat de tijd wat sneller gaat! :*
En natuurlijk gewoon lekker spuien hier!
Over die invloed van ziekte op het zaad hoef je je nu geen zorgen te maken, dat is pas een paar weken later zichtbaar. Nu dus vooral gebruik maken van de vruchtbare dagen!

quote:

Kan de huisarts geen kuurtje provera voorschrijven? Misschien eens checken.
26 oktober - 2 november Frankrijk | 3 feb - 6 feb Hong Kong/6 feb - 26 feb Vietnam
pi_166738584
quote:
0s.gif Op vrijdag 18 november 2016 16:59 schreef Kirb het volgende:

[..]

Het is deze maand gewoon al raak, hoppa! Ik duim voor je :* jullie hebben lang genoeg gewacht!
Aaahw lief! Doet me goed :*
pi_166773214
Potverdikke, gisteren hele post getypt, klik ik ‘m weg op mijn telefoon. Nu dus maar even de laptop erbij gepakt.

Nolita, hoop dat jullie je vruchtbare dagen kunnen benutten! Het heerst wel zeg… Je zou zeggen dat er wat dat betreft weinig kinderen worden geboren over negen maanden ;) Gelukkig wist MaJo te vertellen dat het geen invloed heeft op het zaad. Ik dacht ook dat je dat meteen kon "zien".

Twist, voel je je al zwanger?! :D

Ben ook benieuwd wat de uitkomst is bij Elephird… En wie je bent ghaha…

Memoru gaat het spannend maken, woehhh. En die symptomen hoeven natuurlijk niet alleen maar hypochondrie te zijn, maar ook echt ergens vandaan te komen. ;)

Ik heb ook respect voor jouw instelling Peace. Knap dat jullie nog even drie maanden doorkachelen. Hopelijk kun je nog een mooi ei vinden en benutten.

Thanks voor de opbeurende woorden MaJo en Bobby! Huisarts heeft Provera niet genoemd, maar denk dat ze gewoon dacht, hoppa, door ermee, ipv zelf aanklooien. En dat vind ik nu ook prima. De afspraak is nu over drie weken, en dat klinkt alweer wat dichterbij dan vier. :) Ik kan er ook weer tegenaan na het spuien bij man, en het berichtje hier plempen. Hoop inderdaad dat clomid the trick gaat doen, ik zelf mijn ei kan zoeken en dat ik dan verder in dit topic kan blijven posten!

Zaad van man wordt ook gelijk bekeken. Vier jaar geleden hebben we dit om bepaalde redenen ook laten checken en toen was het vruchtbaar zaad, hopelijk zit dat nog snor. Uitslag horen we tijdens de afspraak bij de gyn.
Dit, dat, alles.
pi_166773528
Philomijn _O_ voor je post sowieso!

Fijn dat je er weer tegenaan kunt, kan me voorstellen dat het soms gewoon even fijn is om je hart te luchten :Y

Mijn duimen draaien voor iedereen! ^O^

En nee, voel me eigenlijk totaal nog niet zwanger :D buiten wat rommelende darmen (maar heb ook een darmaandoening dusja :+ )
Maar daar geniet ik nog maar even van, wie weet wanneer het opeens omslaat ;)
  Moderator/colorchick zondag 20 november 2016 @ 14:03:00 #146
382129 crew  Donna
pi_166776253
Ik voel natuurlijk allemaal dingen waarvan ik ineens niet meer weet of ik ze normaal ook voel een paar dagen voor ik ongesteld moet worden. Echt mindfuck dat je het gewoon niet weet. :X
  zondag 20 november 2016 @ 14:20:59 #147
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_166776742
Ik heb gisteren en vandaag ineens behoorlijk bloedverlies (niet alleen bloed trouwens). Volgens mij kan ik deze ronde afschrijven. Vreemd genoeg totaal geen krampen of iets. Ovulatie was vorige week woensdag of donderdag...
pi_166783863
Twist! Geniet er nog maar even van. Juist fijn dat het nu prima met je gaat.

Donna, spannend! Ben benieuwd. De eerste paar maanden vond ik het ook super spannend, want wat als!!!!! O+

Jeetje wat vervelend Debsterr. Ook al zo vroeg ongesteld. Lijkt alsof deze ronde niet helemaal lekker is gegaan of zo. :*

En Philo, fijn dat de lucht weer wat geklaard is :* En dat je goed met je man hebt kunnen praten. Wij kletsen je wel door die drie weken heen!
  Moderator/colorchick maandag 21 november 2016 @ 08:02:17 #149
382129 crew  Donna
pi_166794819
quote:
15s.gif Op zondag 20 november 2016 14:20 schreef Debsterr het volgende:
Ik heb gisteren en vandaag ineens behoorlijk bloedverlies (niet alleen bloed trouwens). Volgens mij kan ik deze ronde afschrijven. Vreemd genoeg totaal geen krampen of iets. Ovulatie was vorige week woensdag of donderdag...
Wat vreemd! :'(
  Moderator/colorchick maandag 21 november 2016 @ 11:31:48 #150
382129 crew  Donna
pi_166797285
Oh ik vind het zo spannend. Ik heb nog niet eens testen in huis. :D
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')