Ga jij je vooral concentreren op mensen zoals ik en ze vals beschuldigen met fundamentsloze beweringen. Denk dat je ook heel ver komt.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:42 schreef Mutant01 het volgende:
Verder vooral lekker geilen op de Sylvana-rage en Trump-rage. Ga je ver mee komen in het leven.
Hou mij er buiten.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vreemd he! Het ligt waarschijnlijk aan mijn komaf, zelfde geldt voor Yasmine, want die had hetzelfde probleem.
Huh?quote:Op donderdag 10 november 2016 15:44 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Vreemd he! Het ligt waarschijnlijk aan mijn komaf, zelfde geldt voor Yasmine, want die had hetzelfde probleem.
De machtigste man op aarde een faalhaas noemenquote:Op donderdag 10 november 2016 15:34 schreef Mutant01 het volgende:
Je bent al net zo'n faalhaas als Trump
Ik focus mij zeer zeker op figuren zoals jij, maar ook op falende jongeren uit mijn eigen 'gelederen'. Die vormen een zweer op de samenleving - komt alleen maar schijt uit en verder niks van toegevoegde waarde.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:44 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Ga jij je vooral concentreren op mensen zoals ik en ze vals beschuldigen met fundamentsloze beweringen. Denk dat je ook heel ver komt.
Hoe weet je zo zeker dat dit Clinton-aanhangers zijn? Een zeer groot deel van de bevolking heeft niet gestemd he.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:45 schreef hpeopjes het volgende:
Het mooie is dat Hillary "de heks" Clinton straks gedwongen zal worden om haar eigen deugdebielen toe te spreken en tot kalmte te manen.
Dat gaat natuurlijk toch niet werken, want deugdebielen staan in het algemeen bekend om hun gebrek aan luistervaardigheden.
Dat is niets nieuws toch?quote:Op donderdag 10 november 2016 15:51 schreef Hathor het volgende:
LOL nu wil California zich zelfs onafhankelijk verklaren #Calexit.
Een paar mensen die dat willen is niet hetzelfde als Californië die dat wil.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:51 schreef Hathor het volgende:
Dan moet Obama het leger California insturen.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:51 schreef Hathor het volgende:
Je wou zeggen dat je liever Clinton had gehad? Die Clinton die van schandaal naar schandaal rolt en vuistdiep in de anus van de Saoedi's zit? Hillary staat nergens voor, waait met alle winden mee en heeft laten zien uiterst incompetent te zijn. Trump is een mafkees, maar in ieder geval geen trekpop zoals Clinton dat is. Het programma van Trump is kut, maar een kut verkiezingsprogramma is altijd nog beter dan geen verkiezingsprogramma blijkt maar weer.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:21 schreef Knipoogje het volgende:
Een onwijs gepolariseerde campagne waar iedereen stront naar elkaar gooit, een 50-50 uitslag waarin de verliezer meer stemmen had en mensen kijken raar op dat er gedemonstreerd wordt of dat linksen zuur zijn
Wat denk je zelf? Wie er ook had gewonnen, de verliezer was massaal de straat opgegaan. De winnaar is de duivel(in) zelf immers.
Ergens mogen we blij zijn dat Clinton verloor omdat bij zo'n close popular vote uitslag Trump ongetwijfeld tot massale hertellingen had geroepen en verder was gegaan met zijn rigged! rigged! rigged! Persoonlijk zie ik hem niet in staat de loser-speech af te steken die Clinton deed.
Wat de toekomst brengt met hem aan het roer voorspelt niet veel goeds, maar de escalatie na de verkiezingen valt gelukkig mee met hem als winnaar.
Nee, dat gelul over je komaf, wat dat er mee te doen heeft.quote:
Nee, maar omdat ik het ben en we vaak in de clinchdiscussie hebben gezeten, wil hij zijn punt maken natuurlijk. Met zn butthurt.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:45 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik heb ook welles plaatjes hier gepost en die zag ik zelf wel maar andere niet. Allemaal geen probleem toch.
Ik kijk naar het programma van Clinton en haar stemgedrag (bijna meest liberaal van alle senators). Dat stemt mij meer vrolijk dan het programma van Trump. Daar mag je het mee oneens zijn of niet. Ik laat alle andere zooi buiten beschouwing, omdat Trump net zo erg is. Clinton zit in de zak van de grootkapitalisten (haar programma stelt nochtans hogere belastingen voor die groep voor). Trump is er 1 en komt ze maar wat graag tegemoet.quote:Op donderdag 10 november 2016 16:01 schreef IkStampOpTacos het volgende:
[..]
Je wou zeggen dat je liever Clinton had gehad? Die Clinton die van schandaal naar schandaal rolt en vuistdiep in de anus van de Saoedi's zit? Hillary staat nergens voor, waait met alle winden mee en heeft laten zien uiterst incompetent te zijn. Trump is een mafkees, maar in ieder geval geen trekpop zoals Clinton dat is. Het programma van Trump is kut, maar een kut verkiezingsprogramma is altijd nog beter dan geen verkiezingsprogramma blijkt maar weer.
Ik doe niet mee hoor :pquote:Op donderdag 10 november 2016 16:03 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nee, maar omdat ik het ben en we vaak in de clinchdiscussie hebben gezeten, wil hij zijn punt maken natuurlijk. Met zn butthurt.
Het zijn er wel iets meer dan een paar hoor, en overigens bestond die beweging al, maar dat wist ik dus niet. Het heeft in ieder geval volop interesse nu en er word zelfs al gesproken over een referendum. Het zou niet eens een modderfiguur slaan op het wereldtoneel, want het schijnt de 6e economie overall te zijn.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:53 schreef Ludachrist het volgende:
[..]
Een paar mensen die dat willen is niet hetzelfde als Californië die dat wil.
Volgens mij was er trouwens ook zoiets met Texas, maar dan als de uitslag de andere kant op was gevallen.
Deugmenschenquote:Op donderdag 10 november 2016 15:29 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Dat dus. Deugmensen zijn gewoon labiel.
Owja, ik zou jou er buiten latenquote:
Nepotisme in de dopquote:Op donderdag 10 november 2016 16:07 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Owja, ik zou jou er buiten laten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |