ow sorry, wist ik toch nietquote:Op woensdag 9 november 2016 23:10 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Iemand met een andere mening 'gezwel' noemen...
Trump is tegen het homohuwelijkquote:
Inderdaad een flutargument hahahquote:
Pepequote:Op woensdag 9 november 2016 23:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
Die ene gast aan tafel lijkt op een breedbek kikker
Nu pas?quote:Op woensdag 9 november 2016 23:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
Ik heb nu al een hekel aan dat wijf met die wurmen op haar kop
Die zwarte ?quote:Op woensdag 9 november 2016 23:12 schreef Stefanovich het volgende:
Die vent is wel een beetje irritant
quote:
Ze is omgebouwd. Lekker he.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:13 schreef PSVCL het volgende:
Lekker vrouwtje die donkere
Fuck homos en feminsten
Ah, onze huis-moslimextremist is er ook weer.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:13 schreef PSVCL het volgende:
Lekker vrouwtje die donkere
Fuck homos en feminsten
'Clarice, I like to eat your liver, with a nice chiantie. ssssssss'quote:Op woensdag 9 november 2016 23:13 schreef Gezicht het volgende:
Clarice is zeker het verloren zusje van Sylvana
milogodquote:Op woensdag 9 november 2016 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een van de grootste spokespersons van Trump noemt zijn tour nota bene de 'dangerous faggot tour'
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2016 23:14 schreef Mani89 het volgende:
Deze negerbaas is sowieso een /pol/ user.
Hij zou een rechter voor de Supreme Court zoeken die het homohuwelijk zou bestrijden.quote:
Miloquote:Op woensdag 9 november 2016 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Een van de grootste spokespersons van Trump noemt zijn tour nota bene de 'dangerous faggot tour'
[ afbeelding ]
acteurquote:Op woensdag 9 november 2016 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
#DicksOutForMiloquote:Op woensdag 9 november 2016 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
Zo gaat de quote helemaal niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Clarice, I like to eat your liver, with a nice chiantie. ssssssss'
Je valt op omgebouwde mannenquote:
onbegrijpelijke anekdote weerquote:Op woensdag 9 november 2016 23:14 schreef tong80 het volgende:
[..]
'Clarice, I like to eat your liver, with a nice chiantie. ssssssss'
quote:Op woensdag 9 november 2016 23:15 schreef luxerobots het volgende:
Dat mag, een zakenman gaat natuurlijk niet uit zichzelf belasting betalen.
Die gast is gayer dan de reguliersdwarsstraat.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:14 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 9 november 2016 23:15 schreef tong80 het volgende:
Waarom zit die kapster/VJ er eigenlijk
Ze vertegenwoordigt een groep in Nederland, naar het schijnt.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:15 schreef tong80 het volgende:
Waarom zit die kapster/VJ er eigenlijk
Ik parafraseer. Je begrijpt wt ik bedoel Hannibalquote:
flikker op man die donkere chick aan tafel is geen ventquote:Op woensdag 9 november 2016 23:15 schreef JeSuisDroppie het volgende:
[..]
Je valt op omgebouwde mannen
Nou vooruit dan maar.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:16 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik parafraseer. Je begrijpt wt ik bedoel Hannibal
Die van Bram Peper iig nuiet meerquote:Op woensdag 9 november 2016 23:15 schreef napoleonfour het volgende:
Alsof er ooit iets zinnigs komt uit de mond van Kroes
Echt hequote:Op woensdag 9 november 2016 23:15 schreef WammesWaggel het volgende:
Het Nederlandse staatshoofd lapt ook geen belasting, kut.
Jawel Google het maarquote:Op woensdag 9 november 2016 23:16 schreef PSVCL het volgende:
[..]
flikker op man die donkere chick aan tafel is geen vent
quote:Op woensdag 9 november 2016 23:16 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sylvana met haar achterlijke grafkop
Weerquote:
Er komt een tweede rondequote:Op woensdag 9 november 2016 23:17 schreef tralalala het volgende:
Sylvana durft na Genee niet meer aan tafel te zitten
Of komt die kut praten over de Mondriaan-piet?quote:Op woensdag 9 november 2016 23:17 schreef tralalala het volgende:
Sylvana durft na Genee niet meer aan tafel te zitten
Negers. Maar waarom zit er dan geen indiaan of Chinees ?quote:Op woensdag 9 november 2016 23:15 schreef napoleonfour het volgende:
[..]
Ze vertegenwoordigt een groep in Nederland, naar het schijnt.
Geen idee maar hij was gisteren aan het woord in de melkweg, met z'n Trumppetje. Denk dat hij daarop is uitgezocht.quote:
Oegaboega Trumpanzeequote:
Zijn te druk.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:17 schreef tong80 het volgende:
[..]
Negers. Maar waarom zit er dan geen indiaan of Chinees ?
Hij komt ook veel bij pownews.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Geen idee maar hij was gisteren aan het woord in de melkweg, met z'n Trumppetje. Denk dat hij daarop is uitgezocht.
Oh joh. Maar ik vind hem goed. Eindelijk fittie aan tafelquote:Op woensdag 9 november 2016 23:18 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Hij komt ook veel bij pownews.
Hahaha ja echt hè.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:18 schreef matthijst het volgende:
Dat iemand in het publiek dan opstaat en op de achtergrond Sylvana over dr kop begint te pissen.
Ik pas me aan aan mijn omgeving.quote:
Het gaat in ieder geval niet saai wordenquote:Op woensdag 9 november 2016 23:19 schreef Joezi het volgende:
Trumpgod! Geweldige vent, fuck jullie haters
Goede bashquote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 23:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nu sla je wel erg door in je gestoordheid.
Haar ogen sperden vuurquote:Op woensdag 9 november 2016 23:18 schreef Zipportal het volgende:
Opeens werd Kroes, fel. Verlepte vuilniszak.
Heksquote:Op woensdag 9 november 2016 23:19 schreef CrashO het volgende:
Die bekken van dat mens links achter die trumper constant
*Niet bewerkt
[ afbeelding ]
Hij is de mastermind achter alles.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:19 schreef Mani89 het volgende:
Is Barron Trump de beste First Son ooit?
rarepepequote:
welke is dat?quote:Op woensdag 9 november 2016 23:19 schreef Mani89 het volgende:
Is Barron Trump de beste First Son ooit?
djoeken maatquote:Op woensdag 9 november 2016 23:20 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ugh die blik
Wil gelijk prikke
Oorlog voeren schept banen.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:19 schreef matthijst het volgende:
Het is ook een bende daar in de VS, wegen en steden.
Mooie woorden, benieuwd wat ie ermee kan.
precies weg met de rechtsche elitequote:Op woensdag 9 november 2016 23:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Het gaat in ieder geval niet saai worden
Echt kut, zit je ineens achter Sylvana. Daar gaat je zicht.quote:
iedereen die op vvd vote is landverrader, uiteraard dat nelie voor clinton is, die is net zo corrupt.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:18 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Die mag dus de volgende keer niet meer komen op de landverrader-omroep
Graag 3 voorbeelden.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:21 schreef tong80 het volgende:
alsof er geen mooie lesbienes of negerinnen zijn
Harry Mensgenotquote:Op woensdag 9 november 2016 23:21 schreef Ashqelon het volgende:
[..]
iedereen die op vvd vote is landverrader, uiteraard dat nelie voor clinton is, die is net zo corrupt.
Het is geen modeshowquote:Op woensdag 9 november 2016 23:21 schreef tong80 het volgende:
Die Kroes is de macht gewend die nemmet het hele gesprek over en onderbreekt iedereen. En waarom zijn de tafelgasten altijd zo lelijk alsof er geen mooie lesbienes of negerinnen zijn
toch wel bij de libertarische partij. Wat een geheugen heb ik toch.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:20 schreef napoleonfour het volgende:
@JC
https://twitter.com/YerRamautarsing
Uber gebruikt die infrastructuur, niet zo vreemd dus.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:20 schreef luxerobots het volgende:
Ik ben veur het aanpakken van de infrastructuur in de VS.
Je hebt niets te zeggen in de VS Neelie.
Die zijn eerder geil dan mooi.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:21 schreef tong80 het volgende: alsof er geen mooie lesbienes of negerinnen zijn
Wierd is echt aan het genieten.quote:Op woensdag 9 november 2016 23:22 schreef Arthur_Spooner het volgende:
Allemaal bedompte gezichtjes, behalve bij Wierd en Yernaz.
Deze?quote:Op woensdag 9 november 2016 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er zit wel een schattig blond meisje rechts van Pauw
Vooral lesbische negerinnen heb ik begrepen.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 23:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Er zit wel een schattig blond meisje rechts van Pauw
Bij Trump 10quote:Op woensdag 9 november 2016 23:22 schreef napoleonfour het volgende:
Bij Obama dook de Amerikaanse beurs gelijk -6 %. btw
Zoek een Amerikaanse vriend op fb en laat hem opsturenquote:Op woensdag 9 november 2016 23:23 schreef JanCees het volgende:
Ik wil zo'n Trump petje maar die kan je niet buiten de usa kopen
Roetkopquote:
Staan nu in de plus. Ik doelde dan ook bij het slot, mijn excuus.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |