quote:België zonder veelbesproken Nainggolan tegen Oranje
De Belgische bondscoach Roberto Martinez heeft de ervaren Radja Nainggolan en Nicolas Lombaerts niet opgeroepen voor de oefeninterland tegen Nederland en het WK-kwalificatieduel met Estland. Vincent Kompany maakt zijn rentree.
"Ik wil Nainggolan de kans geven om opnieuw helemaal fit te worden", gaf Martinez een toelichting op de absentie van de middenvelder. "Ik heb met hem gesproken, hij was de eerste die deze beslissing te horen heeft gekregen."
Relletje Nainggolan
De speler van AS Roma zorgde vorige maand nog voor consternatie bij onze zuiderburen door zich geblesseerd af te melden voor de kwalificatiewedstrijd tegen Gibraltar. Kort daarop verscheen Nainggolan wel aan de aftrap bij een wedstrijd van de beloften van Roma.
Dat leverde hem de nodige kritiek op, waarop Nainggolan weer via Twitter van zich afbeet.
Vincent Kompany behoort voor het eerst sinds een jaar weer tot de selectie van de Rode Duivels. De verdediger van Manchester City miste onder meer het EK in Frankrijk vanwege een liesblessure.
In de 25-koppige selectie van België ontbreken ook Toby Alderweireld (Tottenham Hotspur), Jordan Lukaku (Lazio) en Nacer Chadli (West Bromwich Albion) door blessures.
Drie verrassingen
Martinez verraste verder door het selecteren van middenvelder Thomas Foket (AA Gent), rechtsback Luis Pedro Cavanda (Galatasaray) en middenvelder Youri Tielemans (Anderlecht).
De wedstrijd tussen België en Nederland is op woensdag 9 november in Amsterdam. Vier dagen later spelen de Rode Duivels in Brussel tegen Estland.
De volledige Belgische selectie
Doel: Thibaut Courtois (Chelsea), Simon Mignolet (Liverpool), Matz Sels (Newcastle United),
Verdediging: Luis Pedro Cavanda (Galatasaray), Laurant Ciman (Montreal Impact), Thomas Foket (AA Gent), Christian Kabasele (Watford), Vincent Kompany (Manchester City), Thomas Meunier (Paris Saint-Germain), Jan Vertonghen (Tottenham Hotspur),
Middenveld: Kevin De Bruyne (Manchester City), Steven Defour (Burnley), Mousa Dembélé (Tottenham Hotspur), Marouane Fellaini (Manchester United), Youri Tielemans (Anderlecht), Axel Wistel (Zenit Sint-Petersburg),
Aanval: Michy Batshuayi (Chelsea), Christian Benteke (Crystal Palace), Yannick Carrasco (Atlético Madrid), Edan Hazard (Chelsea), Thorgan Hazard (Borussia Mönchengladbach), Romelu Lukaku (Everton), Dries Mertens (Napoli), Kevin Mirallas (Everton), Divock Origi (Liverpool).
bronnen Nieuwsblad en NOSquote:Niet alleen Roberto Martinez maakte zijn selectie vandaag bekend, ook de Nederlandse bondscoach Danny Blind heeft een persconferentie gegeven over het team van Oranje. Een opvallende afwezige bij de oefenwedstrijd tegen België is Arjen Robben.
Bondscoach Danny Blind heeft Arjen Robben wel opgeroepen, maar de Bayern München-speler blijft nog tot woensdag in Duitsland. Hij zal dus niet opgesteld worden tegen België en mist ook de trainingen met Oranje op maandag en dinsdag. Dat werd beslist na overleg met Bayern-München.
Daarnaast is Kevin Strootman, teamgenoot van Radja Nainggolan, niet geselecteerd. De speler is geschorst voor de wedstrijd tegen Luxemburg, en gaf de voorkeur aan wat rust in de plaats van een wedstrijd tegen België. Nederland speelt woensdag dus met een veredelde B-ploeg. “Luxemburg gaat om drie punten, België enkel op het prestige,” zei Danny Blind op de persconferentie.
Danny Blind selecteerde voor het eerst Martin Zeegelaar, linksback bij Sporting Lissabon. Hij komt in de plaats van Jetro Willems, die nog niet genoeg heeft laten zien dit seizoen.
De volledige selectie van Danny Blind
Doel: Maarten Stekelenburg (Everton), Michel Vorm (Tottenham Hotspur), Japser Cillessen (FC Barcelona),
Verdediging: Jeffrey Bruma (VfL Wolfsburg), Virgil van Dijk (Southampton), Rick Karsdorp (Feyenoord), Terence Kongolo (Feyenoord), Joël Veltman (Ajax),Daley Blind (Manchester United), Marvin Zeegelaar (Sporting)
Middenveld: Jordy Clasie (Southampton), Davy Klaassen (Ajax), Davy Pröpper (PSV), Bart Ramselaar (PSV), Wesley Sneijder (Galatasaray), Tonny Vilhena (Feyenoord), Georgino Wijnaldum (Liverpool), Stijn Schaars (sc Heerenveen)
Aanval: Bas Dost (Sporting), Vincent Janssen (Tottenham Hotspur), Luuk de Jong (PSV), Memphis Depay (Manchester United), Arjen Robben (Bayern München), Jeremain Lens (Fenerbahçe), Quincy Promes (Spartak Moskou)
Nee, dat heb ik helemaal niet gezegd.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
Stijn heeft liever Kuwas in het veld
Genot toen zij helemaal kapot werd gemaakt door dat olifanten jagenquote:Op woensdag 9 november 2016 22:14 schreef Ingolstadt het volgende:
[ afbeelding ]
Zou deze duivelin ook kijken?
Ik zou eigenlijk niemand kunnen aanwijzenquote:Op woensdag 9 november 2016 22:15 schreef inslagenreuring het volgende:
Van Dijk beste man op het veld aldus onze Vlaamse vriend van EEn
Moest daar ook aan denken jaquote:Op woensdag 9 november 2016 22:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Genot toen zij helemaal kapot werd gemaakt door dat olifanten jagen
quote:Op woensdag 9 november 2016 22:15 schreef Zipportal het volgende:
Depay gaat straks zijn vader weer nadoen. Die was er ook nooit.
De verdediging doet het aardig. Maar dat is vaak zo wanneer je onderliggende partij bent.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niemand kunnen aanwijzen
Publiek is de beste man, knap dat ze nog niet weg zijn gegaanquote:Op woensdag 9 november 2016 22:16 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zou eigenlijk niemand kunnen aanwijzen
quote:“Studio Voetbal vind ik echt een bejaardenbijeenkomst. Zo’n Arno Vermeulen, die zichzelf erin gepraat heeft, dat is een verslaggever en die heeft daar niets te zoeken. Als hij dan weer eens gaat zeggen waar Gullit nu weer op moet letten, denk ik: man heb je thuis geen vrouw die je gewoon vierkant uitlacht, als je thuiskomt? Tragisch. Als ik er een keer al zappend inval, denk ik: Heel Holland Bakt is spannender. En ruikt lekkerder.”
Is ze pro olifanten jacht?quote:Op woensdag 9 november 2016 22:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Heeft het ook niet echt lastig zonder spits tegen.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:15 schreef inslagenreuring het volgende:
Van Dijk beste man op het veld aldus onze Vlaamse vriend van EEn
Moest lachen.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:15 schreef Zipportal het volgende:
Depay gaat straks zijn vader weer nadoen. Die was er ook nooit.
"Nee die is olifanten schieten in afrika"quote:Op woensdag 9 november 2016 22:16 schreef tralalala het volgende:
[..]
Die staan als geheel goed opgesteld maar blinken individueel ook niet uitquote:Op woensdag 9 november 2016 22:16 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
De verdediging doet het aardig. Maar dat is vaak zo wanneer je onderliggende partij bent.
Nou ze zouden je moe...... oh, je maakt hem zelf al.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:17 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Is ze pro olifanten jacht?
Ik zal mijn moeder waarschuwen.
Goed dat je enkelvoud gebruiktquote:Op woensdag 9 november 2016 22:16 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Publiek is de beste man, knap dat ze nog niet weg zijn gegaan
Wie is die neger voorin dan?quote:Op woensdag 9 november 2016 22:17 schreef franske19 het volgende:
[..]
Heeft het ook niet echt lastig zonder spits tegen.
Nederland gaat wel gewoon 2e worden in de groep,zelfs met dit aidsteamquote:Op woensdag 9 november 2016 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het beste Belgische elftal ooit tegen het slechtste Nederlands elftal ooit.
En Nederland staat voor ha ha ha ik schater
Met welke excuses zullen onze zuiderburen komen?quote:Op woensdag 9 november 2016 22:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Het beste Belgische elftal ooit tegen het slechtste Nederlands elftal ooit.
En Nederland staat voor ha ha ha ik schater
Je bent er wel erg druk meequote:Op woensdag 9 november 2016 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met welke excuses zullen onze zuiderburen komen?
Sneijder speelt wel met ballen toch? Veel vooruit enzo.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:17 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die staan als geheel goed opgesteld maar blinken individueel ook niet uit
En dan in de play-offs eruitquote:Op woensdag 9 november 2016 22:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Nederland gaat wel gewoon 2e worden in de groep,zelfs met dit aidsteam
Scheidsrechter gaf geen penalty.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:18 schreef Dj_Day-V het volgende:
[..]
Met welke excuses zullen onze zuiderburen komen?
Doe jij maar gewoon een andere ui.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom begon ik eigenlijk tegen je te praten
Ja, maar om dat nou direct goed te noemenquote:Op woensdag 9 november 2016 22:18 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Sneijder speelt wel met ballen toch? Veel vooruit enzo.
Dat vraag ik mij ook altijd af. Ik ben een soort obsessie voor jequote:Op woensdag 9 november 2016 22:19 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Waarom begon ik eigenlijk tegen je te praten
Omdat jij het vraagtquote:Op woensdag 9 november 2016 22:19 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Doe jij maar gewoon een andere ui.
Naar omstandigheden goed en ik teken ervoorquote:Op woensdag 9 november 2016 22:20 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, maar om dat nou direct goed te noemen
Ik opteer liever voor Sloryquote:Op woensdag 9 november 2016 22:20 schreef BB-King het volgende:
Kuwas wordt de Denneboom van deze generatie.
Berryquote:
Kijk uit, dit is offtopic en offtopic posts worden verwijderd.quote:
AC restaurant.quote:
quote:Op woensdag 9 november 2016 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk uit, dit is offtopic en offtopic posts worden verwijderd.
En als je post 3 keer verwijderd wordt word je zonder pardon van het forum geflikkerd.
gmtaquote:
Ik zuip absoluut geen alcohol momenteel aangezien ik lekker aan een antibioticakuurtje zitquote:
Heb je AIDS?quote:Op woensdag 9 november 2016 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zuip absoluut geen alcohol momenteel aangezien ik lekker aan een antibioticakuurtje zit
Is dit waarom je bent opgebleven vandaag?quote:Op woensdag 9 november 2016 22:22 schreef haags_kwartiertje het volgende:
10
9
8
7
6
5
4
3
2
1
HAAGS KWARTIERTJE
Kan prima samen voor een extra leuk effect.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik zuip absoluut geen alcohol momenteel aangezien ik lekker aan een antibioticakuurtje zit
sterktequote:Op woensdag 9 november 2016 22:22 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een bacteriële keelinfectie, voor de tweede keer in een halfjaarquote:
Nee zeker niet, beterschap he.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Een bacteriële keelinfectie, voor de tweede keer in een halfjaar
Daar wordt niemand vrolijk van
Nee, dan note ik je gewoon.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:23 schreef Mani89 het volgende:
Gaan we vanaf nu Barney gifjes posten?
Lekker reinigendquote:Op woensdag 9 november 2016 22:23 schreef Caland het volgende:
[..]
Kan prima samen voor een extra leuk effect.
Sterkte, ouwe reus.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Hoe krijg je een keelinfectie?quote:Op woensdag 9 november 2016 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Gek, als je een verwijderde post drie keer herhaalt.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:22 schreef GGMM het volgende:
[..]
Kijk uit, dit is offtopic en offtopic posts worden verwijderd.
En als je post 3 keer verwijderd wordt word je zonder pardon van het forum geflikkerd.
Nu wel netjes de kuur afmaken he.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:23 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En als ik vraag om de mening van Maarten van Rossem over deze wedstrijd?quote:
Ja.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:23 schreef Vasion het volgende:
[..]
Is dit waarom je bent opgebleven vandaag?
*2quote:Op woensdag 9 november 2016 22:24 schreef Ingolstadt het volgende:
[..]
Gek, als je een verwijderde post drie keer herhaalt.
I've got nothing to say.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:24 schreef Mani89 het volgende:
[..]
En als ik vraag om de mening van Maarten van Rossem over deze wedstrijd?
Veel pech hebbenquote:
Jazeker, deed ik de vorige keer ook hoorquote:
Als je je keel scheurt aan een scherp randje van een chipje.quote:
Dus je gaat niet dood.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:24 schreef Tagliano het volgende:
[..]
[..]
Dankjewel
Komt wel goed hoor
Ja daar is de tijd niet echt voorquote:Op woensdag 9 november 2016 22:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Lekker rustig aan doen Tag, 12 november weer darten kijken
Nou dat is in principe niet de intentie maar de bal is rond natuurlijkquote:
Verdomde wokkelchips.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:25 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Als je je keel scheurt aan een scherp randje van een chipje.
Tegen het land van Dutrouxquote:
Note7. Ben je mooi klaar mee.quote:
Van Dijk staat totaal verkeerd opgesteld. Heft buitenspel op van 3 Belgen.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:25 schreef inslagenreuring het volgende:
Veltman dekt de verkeerde kant weer af.
Ja, maar kingflopland modt alleen als het over zichzelf gaat, dus je bent veilig.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:28 schreef Caland het volgende:
Als ik nu nog een barneygif post krijg ik een ban volgens kingfloplandstandaarden.
Veltman dekt gewoon verkeerd. Van Dijk kan daar moeilijk op inspelen.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:27 schreef franske19 het volgende:
[..]
Van Dijk staat totaal verkeerd opgesteld. Heft buitenspel op van 3 Belgen.
Ik ga niet kijken of ik die drie keer kan posten.quote:
Goeie timing.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:29 schreef tong80 het volgende:
Ik ben erg onder de indruk van de Belgen. Ze maken mijn verwachtingen helemaal war. Wat een briljante voetballers wat een genot voor m'n ogen. Zelden vertoond.
Wie gaat er kampioen worden ?quote:Op woensdag 9 november 2016 22:29 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Vooruitziende blik, die Haags.
Abgefelster bal. Kunte er nichts gegen machen.quote:
Foutje Veltman.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:29 schreef Caland het volgende:
Ik ben dwdd aan het kijken, hoe ging de kool?
Achter de touwen.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:29 schreef Caland het volgende:
Tieten mag je toch gewoon posten?quote:
Ajax.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Wie gaat er kampioen worden ?
Er werd tegen iemand opgeschoten en toen ging hij met een pisboogje over de Steek heen.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:29 schreef Caland het volgende:
Daarom, DE voetbalkenner van FOK!quote:
Tegen België heb je hem niet nodig.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:30 schreef Maver24 het volgende:
Waarom.Robben er niet in. Die moet gewoon spelen.
Jaquote:Op woensdag 9 november 2016 22:30 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Tieten mag je toch gewoon posten?
Sven Kramer.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Je krijgt gelijk over de laatste 15 minuten.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:30 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Er werd tegen iemand opgeschoten en toen ging hij met een pisboogje over de Steek heen.
welkequote:Op woensdag 9 november 2016 22:30 schreef Lange_Lans het volgende:
Ik vond het een erg smakelijk gifje.
https://www.facebook.com/studiobrussel/videos/10155364025513056/quote:Op woensdag 9 november 2016 22:29 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
ook een bacteriële keelontsteking? Tagliano vindt dit niet leuk)quote:Op woensdag 9 november 2016 22:31 schreef Groby het volgende:
Ik krijg alle soorten ziektes van veltman, gadverdamme
Bloemigquote:Op woensdag 9 november 2016 22:29 schreef Caland het volgende:
ik zei geen bloot héquote:Op woensdag 9 november 2016 22:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen blote tieten in de SC?
Neen. Van Dijk staat te slapen. Heeft een spits tegen nu en dan worden zijn zwaktes ook bloot gelegd.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:29 schreef Vasion het volgende:
[..]
Veltman dekt gewoon verkeerd. Van Dijk kan daar moeilijk op inspelen.
Kunnen we een uitzondering maken? Ik heb hier een wat groter bereik.quote:
Al jarenquote:Op woensdag 9 november 2016 22:31 schreef Coco98 het volgende:
[..]
Sinds wanneer mogen blote tieten in de SC?
quote:Op woensdag 9 november 2016 22:31 schreef tong80 het volgende:
[..]
https://www.facebook.com/studiobrussel/videos/10155364025513056/
Je vriendje uit je UI. Moet je echt zien. Ze hebben er een andere tekst in gezet. Echt geweldig
keelinfectie*quote:Op woensdag 9 november 2016 22:31 schreef luckass het volgende:
[..]
ook een bacteriële keelontsteking? Tagliano vindt dit niet leuk)
Trump. Heb ik altijd al geroepen.quote:
Nee, aangezien dit een debielenconferentie is.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:31 schreef Lange_Lans het volgende:
[..]
Kunnen we een uitzondering maken? Ik heb hier een wat groter bereik.
Leuke woordspelingquote:Op woensdag 9 november 2016 22:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
Wat een geschutter in defensie
Ik zal het doorgeven, Daniela.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:33 schreef daniela_007 het volgende:
Alstublieft Veltman niet meer oproepen! Man, wat is hij toch slecht! Ook Clasie hoeven ze niet meer in te brengen.
Is deze met de kipfilet ?quote:
Reclameborden.quote:Op woensdag 9 november 2016 22:34 schreef Tagliano het volgende:
Waarom zendt de Belg eigenlijk beelden vanaf de andere kant uit?
Wie zijn er licht getint ?quote:Op woensdag 9 november 2016 22:33 schreef Zipportal het volgende:
Nederland heeft te veel Opsporing Verzocht in het elftal.
Ieder zijn reclame borden aan de overkantquote:Op woensdag 9 november 2016 22:34 schreef Tagliano het volgende:
Waarom zendt de Belg eigenlijk beelden vanaf de andere kant uit?
quote:Op woensdag 9 november 2016 22:35 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ieder zijn reclame borden aan de overkant
Klopt er is er ooit één uit de dood opgestaan die kon niet voetballen, die ging skiënquote:
Ik ben nu een paar keer in Amersfoort geweest de laatste maanden, voornamelijk op het stationquote:Op woensdag 9 november 2016 22:36 schreef GGMM het volgende:
Wacht, Ramselaar komt uit Amersfoort?
Wat een GOD
Sonny Bono?quote:Op woensdag 9 november 2016 22:36 schreef tong80 het volgende:
[..]
Klopt er is er ooit één uit de dood opgestaan die kon niet voetballen, die ging skiën
Die in mijn linkje wel. Gaat over Trump en dat hij de Mexiacaanse muur moiet gaan metselen.quote:
Misschien woonde hij ook wel boven een snackbarquote:Op woensdag 9 november 2016 22:36 schreef GGMM het volgende:
Wacht, Ramselaar komt uit Amersfoort?
Wat een GOD
Dan moet je wel erg sterk zijnquote:Op woensdag 9 november 2016 22:37 schreef BB-King het volgende:
Dost staat verdomme in de box, slinger die goal er voor.
quote:Op woensdag 9 november 2016 22:37 schreef GGMM het volgende:
[..]
Volgens Calandalle Feyenoorders de nieuwe Xavi.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |