Zie haar weer kansloze TR's zetten. Ik lig in een deuk hier.quote:Op zondag 13 november 2016 16:17 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik twee.. maar dat woog blijkbaar niet op tegen het andere aantal...
Op den duur zijn ze zo ongeloofwaardig he.. als je ze te pas en te onpas gaat zetten..quote:Op zondag 13 november 2016 16:31 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Zie haar weer kansloze TR's zetten. Ik lig in een deuk hier.
Ik ga die reactie's nou ook negeren. Ontopic weer. Ik heb weer een nieuwe; firefly3.quote:Op zondag 13 november 2016 16:32 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Op den duur zijn ze zo ongeloofwaardig he.. als je ze te pas en te onpas gaat zetten..
Voordeel is wel dat het een ander effect heeft op termijn...
Bewijst toch mijn maar weer mijn punt.quote:Op zondag 13 november 2016 16:28 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
En wederom gebeurt er niks mee.
Het punt dat je te dom bent om zelfstandig te schijten?quote:Op zondag 13 november 2016 16:42 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Bewijst toch mijn maar weer mijn punt.
Oeh ik ben onder de indruk. Je schatert. Net lach je nog in een deuk. Zo zo.quote:Op zondag 13 november 2016 16:43 schreef BoneThugss het volgende:
Hehehe, zet jezelf lekker voor schut jongen. Ik schater.
Anders ik wel. Wel goed voor mijn humeur tho.quote:
Ik haat alle gelovigen.quote:Op zondag 13 november 2016 03:28 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
De user die mij koos is een bekende moslimhater. Heb jij weleens zijn posts gelezen?
Dat jij zijn mening meteen volgt, maakt dus dat jij een verkapte moslimhater bent. Door dit soort acties begin ik mij af te vragen of ik überhaupt een blanke niet-moslim kan vertrouwen.
Wat is jouw opleidingsniveau?quote:Op zondag 13 november 2016 16:43 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Het punt dat je te dom bent om zelfstandig te schijten?
Hbo.quote:
Tja jij bent 27 ik 21. Maak je over mij geen zorgen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |