En dat maakt Fopje ( en alle andere crew) mogelijk...quote:Op zondag 13 november 2016 16:13 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Mensen aanspreken op hun gedrag

Ik heb niet eens een TR gezet man. Ik vind het wel heel komisch hoe fopje reageert.quote:Op zondag 13 november 2016 16:14 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En dat maakt Fopje ( en alle andere crew) mogelijk...

Ik twee.. maar dat woog blijkbaar niet op tegen het andere aantal...quote:Op zondag 13 november 2016 16:15 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik heb niet eens een TR gezet man. Ik vind het wel heel komisch hoe fopje reageert.

Mag ik ook een beetje van jouw plas?quote:Op zondag 13 november 2016 16:16 schreef Nielsch het volgende:
TS moet gewoon van een flatgebouw worden gedonderd zodat ik daarna fijn over z'n graf en moeder heen kan pissen.
Daarna mogen BarryOSeven, Braindead2000 en Elzies op z'n lijst.

Ben je een lekker wijf? Anders niet.quote:Op zondag 13 november 2016 16:17 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Mag ik ook een beetje van jouw plas?

Dezelfde moderator die aangeeft fokleden geen gelijkwaardige behandeling te gevenquote:Op zondag 13 november 2016 16:14 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
En dat maakt Fopje ( en alle andere crew) mogelijk...

Niet echt.. maar ik heb wel een hele mooie fiets...quote:Op zondag 13 november 2016 16:17 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Ben je een lekker wijf? Anders niet.

Dan pis ik wel over je fiets heen.quote:Op zondag 13 november 2016 16:19 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Niet echt.. maar ik heb wel een hele mooie fiets...![]()
[ afbeelding ]

Eensquote:Op zondag 13 november 2016 16:20 schreef Nielsch het volgende:
Eigenlijk is er maar 1 persoon geschikt voor de lijst van TS en dat is TS zelf. Vooral omdat ie al weken zo lekker hapt (en nu weer) op m'n getroll in het Zwarte Piet topic. Waarschijnlijk de enige die nog niet snapt dat ik niet serieus ben. Daarom zeg ik; TS als enige op de lijst.

Haha mad.quote:Op zondag 13 november 2016 16:16 schreef Nielsch het volgende:
TS moet gewoon van een flatgebouw worden gedonderd zodat ik daarna fijn over z'n graf en moeder heen kan pissen.
Daarna mogen BarryOSeven, Braindead2000 en Elzies op z'n lijst.

FOK! is ook geen democratie schatje...quote:Op zondag 13 november 2016 16:18 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dezelfde moderator die aangeeft fokleden geen gelijkwaardige behandeling te geven

Vertel mij wat en hou dat 'schatje' maar bij jequote:Op zondag 13 november 2016 16:21 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
FOK! is ook geen democratie schatje...

Das ook goed... heerlijk warme sappen langs mn voorvork...quote:Op zondag 13 november 2016 16:20 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Dan pis ik wel over je fiets heen.

Kom je altijd een beetje klaar als je een TR zet?quote:Op zondag 13 november 2016 16:21 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Haha mad.
Ik zet je op 'de lijst' en ik ga TR zetten. Kutkneusje. Met je zoontje van 6 vaders.

Heb TR gezet. Ik blijf mij verbazen dat jij nog geen ban hebt.quote:Op zondag 13 november 2016 16:21 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Haha mad.
Ik zet je op 'de lijst' en ik ga TR zetten. Kutkneusje. Met je zoontje van 6 vaders.

JA DAT DOE IK HET HELE TOPIC AL ZEGquote:Op zondag 13 november 2016 16:21 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Vertel mij wat en hou dat 'schatje' maar bij je

Ik heb je al vaker gezegd op te flikkeren met je kansloze getroll. Maar maak jezelf lekker belachelijk.quote:Op zondag 13 november 2016 16:20 schreef Nielsch het volgende:
Eigenlijk is er maar 1 persoon geschikt voor de lijst van TS en dat is TS zelf. Vooral omdat ie al weken zo lekker hapt (en nu weer) op m'n getroll in het Zwarte Piet topic. Waarschijnlijk de enige die nog niet snapt dat ik niet serieus ben. Daarom zeg ik; TS als enige op de lijst.

NOU ZEG!!! WAT ZEIKT ZE DAN?quote:Op zondag 13 november 2016 16:23 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
JA DAT DOE IK HET HELE TOPIC AL ZEG

Nee kerel, gelogen. Jij werd altijd tyfusboos enzoquote:Op zondag 13 november 2016 16:26 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik heb je al vaker gezegd op te flikkeren met je kansloze getroll. Maar maak jezelf lekker belachelijk.

En wederom gebeurt er niks mee.quote:Op zondag 13 november 2016 16:23 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Heb TR gezet. Ik blijf mij verbazen dat jij nog geen ban hebt.

Ok.quote:Op zondag 13 november 2016 16:27 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Nee kerel, gelogen. Jij werd altijd tyfusboos enzo
Helemaal mad doen met je pussy in een nijptang...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |