quote:Op zondag 13 november 2016 15:27 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat is geen excuus. Als je de ander voor dom uitgaat maken, dan mag je zelf op z'n minst een beetje creatief zijn in je uitdrukkingsvermogen.
Ik word hier zovaak voor moslimhoer, ISslet etc. uitgemaakt.quote:Op zondag 13 november 2016 15:28 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ja en dat is iets anders dan uitschelden, discrimineren en een topic willen verdraaien naar een religekkies topic
Daarbij is dit FOK! en ook nog eens ONZ
Waar in dit topic is dat gebeurt.. Waarom moet je dat hier melden, waarom begin je hier uit jezelf met discriminatie, en waarom plaats je geen TR daar waar het gebeurt?quote:Op zondag 13 november 2016 15:33 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik word hier zovaak voor moslimhoer, ISslet etc. uitgemaakt.
Je punt?
Niet moslim blanke mannen zijn voor jou "dit volk" ?quote:Op zondag 13 november 2016 14:37 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ja natuurlijk neem ik dit serieus, overal op fok reacties tegenkomen waar niet-moslim blanke mannen jou voor van alles en nog wat uitmaken. Op een gegeven moment wordt het moeilijk om nog een goed beeld van dit volk te hebben
Geen idee. moet steeds poepen.quote:Op zondag 13 november 2016 15:23 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Hoevaak is in dit topic de zin 'te dom om te schijten' getypt?
Moet ik nog creatiever zijn als ik alles doe wat ik in mijn vermogen heb tijdens het drukkenquote:Op zondag 13 november 2016 15:27 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Dat is geen excuus. Als je de ander voor dom uitgaat maken, dan mag je zelf op z'n minst een beetje creatief zijn in je uitdrukkingsvermogen.
Als het zo vaak gebeurt moet er haast wel een kern van waarheid in zitten.quote:Op zondag 13 november 2016 15:33 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik word hier zovaak voor moslimhoer, ISslet etc. uitgemaakt.
Je punt?
Antwoorden:quote:Op zondag 13 november 2016 15:36 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Waar in dit topic is dat gebeurt.. Waarom moet je dat hier melden, waarom begin je hier uit jezelf met discriminatie, en waarom plaats je geen TR daar waar het gebeurt?
Juist omdat je te dom bent om te schijten... en daarom ben jij mijn nummer 1![]()
Ik moest keihard lachen, bedankt!quote:Op zondag 13 november 2016 13:57 schreef Fopje het volgende:
[..]
Aan de hand van die reeks TR's heb ik het volgende lijstje voor dit topic opgesteld:
girlygirl8
Ik discrimineer niet, ik doe een constatering over de aard van de gemiddelde moslim.quote:Op zondag 13 november 2016 15:53 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik discrimineer niet, ik doe een constatering over de aard van de gemiddelde fokker.
De aard van de gemiddelde moslim is toch goed? Daar heb jij zelf over getuigd dmv de vriendschappen die je hebt.quote:Op zondag 13 november 2016 16:03 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Ik discrimineer niet, ik doe een constatering over de aard van de gemiddelde moslim.
Je bent echt te dom om te schijten!
Die user heeft het helemaal niet over jouw als moslim.. in het hele topic ben jij de enige die het niet kan laten erover te beginnen.. religekkie...quote:Op zondag 13 november 2016 15:53 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Antwoorden:
Passief agressief gedrag van 6star6lord6.
Omdat 6star6lord6 zijn afkeer voor mij als moslim, naar dit topic brengt.
Ik discrimineer niet, ik doe een constatering over de aard van de gemiddelde fokker.
Ik plaats TR, heb alleen weinig vertrouwen dat er iets mee gebeurd. Kun je mij dat echt kwalijk nemen? Kijk alleen al wat fopje (; moderator) in dit topic zegt.
Jij en menigeen noemen mij slechts dom omdat ik altijd de vloer aanveeg met Islambashers in dit forum. Dat heet afgunst.
Je snap het echt niet he. Wat jij net deed is klassiek racisme.quote:Op zondag 13 november 2016 16:05 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
De aard van de gemiddelde moslim is toch goed? Daar heb jij zelf over getuigd dmv de vriendschappen die je hebt.
In eerdere topics anders wel. Bij mij kom je niet weg met passief agressief gedrag.quote:Op zondag 13 november 2016 16:06 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Die user heeft het helemaal niet over jouw als moslim.. in het hele topic ben jij de enige die het niet kan laten erover te beginnen.. religekkie...
En don't fuck with Fopje.. Hij zet zich in zodat jij hier kan posten...
Je hebt een probleem met jezelf.. Niet met anderen..
Omdatje racistisch bent, last hebt van tunnelvisie en moslims een slechte naam geeft. Je kan wat mij betreft zo in het rijtje van Ismail Ilgun en consorten.quote:
Ik was een moslimhatende nazi die in slaven handelde..quote:Op zondag 13 november 2016 16:07 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Je snap het echt niet he. Wat jij net deed is klassiek racisme.
Wat doe je hier dan nog?quote:Op zondag 13 november 2016 16:09 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
In eerdere topics anders wel. Bij mij kom je niet weg met passief agressief gedrag.
Zet zich in voor wat? Voor een forum waar mensen elkaar ongegeneerd kunnen bashen. Wat een volwaardige levensmissie.
Klopt. Ik kan geen andere conclusie trekken na alle treiterijen.quote:Op zondag 13 november 2016 16:07 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Je snap het echt niet he. Wat jij net deed is klassiek racisme.
Gestoord mokkel man, als het geen troll is.quote:Op zondag 13 november 2016 16:10 schreef Zolderkamer het volgende:
[..]
Ik was een moslimhatende nazi die in slaven handelde..![]()
De pest is.. dat ik me door die gekkigheid totaal niet aangesproken voel of op de kast laat jagen..
'moslims een slechte naam geeft'quote:Op zondag 13 november 2016 16:09 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Omdatje racistisch bent, last hebt van tunnelvisie en moslims een slechte naam geeft. Je kan wat mij betreft zo in het rijtje van Ismail Ilgun en consorten.
Doe je goed, kun je dit topic nu weet verlaten. Bij voorbaat dank.quote:Op zondag 13 november 2016 16:12 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
'moslims een slechte naam geeft'Ik blijf voor mezelf opkomen, ongeacht wat mensen daarvan maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |