Je zet jezelf gewoon voor lul, mij van domheid betichten terwijl ik toch een stuk intelligenter ben dan jij.quote:Op zondag 13 november 2016 17:18 schreef BoneThugss het volgende:
[..]
Tja jij bent 27 ik 21. Maak je over mij geen zorgen.
Hard gelachen, bedankt!quote:Op zondag 13 november 2016 17:28 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Je zet jezelf gewoon voor lul, mij van domheid betichten terwijl ik toch een stuk intelligenter ben dan jij.
Daar begon jij over, ben je dat soms vergeten? Je bent echt te dom om te poepen.quote:Op zondag 13 november 2016 17:32 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Begon jij zelf niet over het haten van alle gelovigen
Ik deed toen slechts constateringen hoorquote:Op zondag 13 november 2016 17:33 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Daar begon jij over, ben je dat soms vergeten? Je bent echt te dom om te poepen.
Terwijl je door je varkenstront rolt met alcohol?quote:Op zondag 13 november 2016 17:35 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Ik deed toen slechts constateringen hoor
madquote:Op zondag 13 november 2016 17:36 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Terwijl je door je varkenstront rolt met alcohol?
Eindelijk wordt het toegegeven, bedankt voor de bevestiging.quote:Op zondag 13 november 2016 17:41 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Dat je wordt uitgelachen.
[ afbeelding ]
Madquote:Op zondag 13 november 2016 17:43 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Eindelijk wordt het toegegeven, bedankt voor de bevestiging.
Niet meer. Ik had mijn twijfels, maar nu is het allemaal weer helder voor mij.quote:
soms moet je ongelijk toegeven want je haalt te pas en te onpas de islam erbijquote:Op zondag 13 november 2016 17:46 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Niet meer. Ik had mijn twijfels, maar nu is het allemaal weer helder voor mij.
Allah swt heeft uiteraard altijd gelijk.
Gisteren moest je naar eigen zeggen nog huilen.😂quote:
Ik heb medelijden met ze.quote:Op zondag 13 november 2016 17:32 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Begon jij zelf niet over het haten van alle gelovigen
Schijtenquote:Op zondag 13 november 2016 17:33 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Daar begon jij over, ben je dat soms vergeten? Je bent echt te dom om te poepen.
In slecht Nederlands mij dmen.quote:Op zondag 13 november 2016 17:46 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Niet meer. Ik had mijn twijfels, maar nu is het allemaal weer helder voor mij.
Allah swt heeft uiteraard altijd gelijk.
Wees er maar trots op dat je aan de kant van onrecht staat. Ga zo door, ga zo door zou ik zeggen.quote:Op zondag 13 november 2016 17:51 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
In slecht Nederlands mij dmen.![]()
[ afbeelding ]
Ben er zeker trots op.quote:Op zondag 13 november 2016 17:53 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Wees er maar trots op dat je aan de kant van onrecht staat. Ga zo door, ga zo door zou ik zeggen.
Tot de verantwoording bij Allah swt komt.quote:Op zondag 13 november 2016 17:54 schreef 6star6lord6 het volgende:
[..]
Ben er zeker trots op.
[ afbeelding ]
Dan gaat hij mijn minderjarige dochter verkrachten en onthoofden.quote:Op zondag 13 november 2016 17:55 schreef girlygirl8 het volgende:
[..]
Tot de verantwoording bij Allah swt komt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |