Soort bingo kaart denk ik.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Al je grindr veroveringen af aan het gaan?
Ff lekkah stempulah!quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:32 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Het grote SOA verzamelalbum?
Nee. Die maak ik nu.quote:Op vrijdag 11 november 2016 15:25 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Al je grindr veroveringen af aan het gaan?
Ja bij een roadtrip spreek je op grindr weer eens wat andere mensen. Meestal als je alweer weg bent.quote:Op vrijdag 11 november 2016 18:29 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Nee. Die maak ik nu.
Ga gewoon bij vrienden langs
quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja bij een roadtrip spreek je op grindr weer eens wat andere mensen. Meestal als je alweer weg bent.
Zoiets jaquote:Op vrijdag 11 november 2016 19:43 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ja bij een roadtrip spreek je op grindr weer eens wat andere mensen. Meestal als je alweer weg bent.
Ben je thuis? Ik neem mijn eigen koffie wel mee.quote:Op vrijdag 11 november 2016 19:55 schreef Ang3l het volgende:
Whoh, ik heb pepernoten in de smaken:
• Tiramisu
• Stroopwafel
• Salty caramel
Ja, want ik heb alleen Senseoquote:Op vrijdag 11 november 2016 20:17 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ben je thuis? Ik neem mijn eigen koffie wel mee.
Dat is al een beetje vooruitgang. Vroeger had je helemaal niks.quote:
Als je geen koffie lust?quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:29 schreef Rezania het volgende:
Waarom zou je vrijwillig een senseo kopen?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |