Ja dat kon Google voor je doen. Of weer.nl of zo. Of je weer app op je telefoon.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:41 schreef TwisterNederland het volgende:
Op naar Utrecht
Edit: kon niemand even waarschuwen dat het echt kutweer is daar?
Jezus wat strak wit!quote:Op vrijdag 11 november 2016 07:39 schreef Renesite het volgende:
OMG ik ben verliefd Stu ga met me wonen hier dan![]()
http://www.funda.nl/koop/(...)ouwdwarsstraat-11-a/
Ik ben zwanger. :Squote:Op donderdag 10 november 2016 22:34 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
Heb ik nog wat gemist kinderen?
Ik zou er vanaf glijen omdat ik altijd op sokken loop, of blote voeten.quote:Op vrijdag 11 november 2016 10:43 schreef Rezania het volgende:
Ik zou echt keihard van die trap donderen met mijn dronken harses.
Van slikken kun je niet zwanger worden popjequote:
Ik ben de moderne Heilige Maagd.quote:Op vrijdag 11 november 2016 11:24 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Ik dacht dat jij je niet liet nemen?
Maria had ook een vriendje. :Squote:Op vrijdag 11 november 2016 11:48 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Maagd met een vriendje. Geloof je het zelf?
Nee. Dat ging best prima. Haar vriendje geloofde klakkeloos dat ze bevlekt was zomaar onbevangen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:09 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Ja dus? En dat ging niet mis?
quote:Op vrijdag 11 november 2016 12:10 schreef Stuart.Alan.Jones het volgende:
[..]
Iedereen met getekende wenkbrauwen.
En ik maar denken dat de ezel in de stal een echt dier was.quote:Op vrijdag 11 november 2016 13:19 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Nee. Dat ging best prima. Haar vriendje geloofde klakkeloos dat ze bevlekt was zomaar onbevangen.
Ik had t niet geloofd, maar ok. Josef was niet zo snugger denk ik.
De lippen zijn wel wat andersquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |