Ooh?quote:Op zondag 20 november 2016 20:14 schreef Kaas- het volgende:
Schijn bedriegt bovendien. Ik dacht ook dat Pax 175 was. Blijkt 'ie ineens een reus.
nee maar als je 1,75 srs probleem vindt laat je je teveel beïnvloeden door dat lengte geneuzel hier op fokquote:
quote:Op zondag 20 november 2016 20:11 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Nou het is dat ik niet zo lang ben maar een man van 175 vind ik wel echt matigBedankt. Komt vast wel goed.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Begrijpelijk. Maar je doet je best in mijn ogen door al bijvoorbeeld in gesprek te gaan met studieadviseur dus je bent ambitieus.
Die kamer zou ik trouwens wel nemen. Goede prijs, leuke locatie. Hopelijk valt het mee qua huisgenoten![]()
Matcht wel met mijn lengtequote:Op zondag 20 november 2016 20:17 schreef Paxcon het volgende:
nee ik ben niet zo extreem groot gewoon 187 ofzo
Whehe. Nice.quote:Op zondag 20 november 2016 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb jou gemeet en zo herinner ik me je
Vast welquote:Op zondag 20 november 2016 20:16 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Bedankt. Komt vast wel goed.
Die kamer zou ik trouwens wel nemen. Goede prijs, leuke locatie. Hopelijk valt het mee qua huisgenoten
komt omdat ik zo ecto benquote:Op zondag 20 november 2016 20:19 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik heb jou gemeet en zo herinner ik me je
sowquote:Op zondag 20 november 2016 20:18 schreef TwisterNederland het volgende:
[..]
Matcht wel met mijn lengte
Hospiteren wanneer er geen nood in het spel is, is hemels. Gewoon beetje bieren en lullen zonder op proberen te vallen en zo en geen neuk geven en dan zomaar weg gaan en je hoort het wel.quote:Op zondag 20 november 2016 20:19 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Vast wel!
Ik ga er denk ik zo op reageren ja, ze houden vast wel een hospiteeravond en als het bitches zijn dan kan ik ongegeneerd vluchten.
Exactlyquote:Op zondag 20 november 2016 20:20 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Hospiteren wanneer er geen nood in het spel is, is hemels. Gewoon beetje bieren en lullen zonder op proberen te vallen en zo en geen neuk geven en dan zomaar weg gaan en je hoort het wel.
Zeker! Ik sta er zelfs van te kijken dat dat kan. Betaal meer dan twee keer zoveel (inclusief trouwens).quote:Op zondag 20 november 2016 20:23 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Exactlyer is idd geen nood in het spel, woon momenteel prima maar ik keek gewoon even rond en 210 euro voor een kamer in stad is best goedkoop (vind ik).
Laagste wat ik ooit zag, voor een kamer in Grunn was 190 pm incl, je moest wel delen met 3 anderen. Maar stelt toch amper wat voor als je het vergelijkt met die 7 vierkante meter kamertjes in amsterdam waar je fucking 400+ euro moet dokkenquote:Op zondag 20 november 2016 20:25 schreef Kaas- het volgende:
[..]
Zeker! Ik sta er zelfs van te kijken dat dat kan. Betaal meer dan twee keer zoveel.
Omg ik wil die kamerquote:Op zondag 20 november 2016 20:26 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Laagste wat ik ooit zag, voor een kamer in Grunn was 190 pm incl, je moest wel delen met 3 anderen. Maar stelt toch amper wat voor als je het vergelijkt met die 7 vierkante meter kamertjes in amsterdam waar je fucking 400+ euro moet dokken
Eenpersoons studio van 26 m2 (woonkamer, keuken, badkamer) in een flat in het centrum waar ca. 120 hbo/wo studenten wonen. All in voor zo'n 485 per maand.quote:Op zondag 20 november 2016 20:27 schreef Opsonisatie het volgende:
Cheesy woon je op kamers of huisje/appartementje?
ik zou je wel kunnen vinden denk ikquote:Op zondag 20 november 2016 20:44 schreef Kaas- het volgende:
Een beetje stalker kan op basis van mijn Fok-repertoire wel echt een enorm gedetailleerd profiel maken.
Ik jou ook wel.quote:Op zondag 20 november 2016 20:49 schreef Mortaxx het volgende:
[..]
ik zou je wel kunnen vinden denk ik
ik ben blij dat mijn voor-achternaam weinig googlebaar isquote:Op zondag 20 november 2016 20:44 schreef Kaas- het volgende:
Een beetje stalker kan op basis van mijn Fok-repertoire wel echt een enorm gedetailleerd profiel maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |