Toon me anders even de 10 armste staten van de Verenigde Staten en hun stemgedrag.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:30 schreef hpeopjes het volgende:
EppovanBelgie denkt weer eens beter te weten wat goed is voor een ander...
Wat veel interessanter is: waarom ben JIJ, Hpeopjes - niet Amerika, West Virginia etc. - waarom ben JIJ zo blij met Trump?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:30 schreef hpeopjes het volgende:
EppovanBelgie denkt weer eens beter te weten wat goed is voor een ander...
Religie.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:33 schreef Nia het volgende:
Het blijft voor mij moeilijk om een relatie te leggen tussen die arme Trump stemmers van het Amerikaanse platteland en de schatrijke Trump in zijn 100 miljoen dollar penthouse in Manhattan.
8 jaar onder de democraat Obama, de Zwarte Messias, heeft in die armoede geen enkele verandering gebracht.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:31 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Toon me anders even de 10 armste staten van de Verenigde Staten en hun stemgedrag.
Wie noemt Obama de messias hier?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:34 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
8 jaar onder de democraat Obama, de Zwarte Messias, heeft in die armoede geen enkele verandering gebracht.
Wall Street is sindsdien al een keer flink gecrasht. Ironisch genoeg is de wet die dat moest voorkomen door zakenbanken van consumentenbanken te scheiden door de Clintons afgeschaft.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:26 schreef quo_ het volgende:
Je mag hopen dat deze geschiedenis zich niet herhaalt:
[ afbeelding ]
Valt wel mee toch ze is 70 en zal vast moe zijn geweest. En het is zeker niet leuk om zo'n toespraak te geven terwijl je de avond ervoor nog de grootste kanshebber was.quote:Op woensdag 9 november 2016 17:24 schreef MichaelScott het volgende:
Hillary is wel een enorm slechte verliezer.
Eerst al naar bed gaan, dan de beloofde toespraak een uur uitstellen en nu laat ze iedereen weer wachten.
Dat heb ik al vaak uitgelegd, maar ik wil dat best nog een keer doen. Bernie Sanders was 100% mijn kandidaat, maar diens vervanger Clinton was zo'n onvoorstelbaar slechte kandidaat, dat zelfs Zanger Rinus een betere kandidaat was geweest.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:32 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat veel interessanter is: waarom ben JIJ, Hpeopjes - niet Amerika, West Virginia etc. - waarom ben JIJ zo blij met Trump?
Heb je Trump's programma gelezen?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:41 schreef hpeopjes het volgende:
[..]
Dat heb ik al vaak uitgelegd, maar ik wil dat best nog een keer doen. Bernie Sanders was 100% mijn kandidaat, maar diens vervanger Clinton was zo'n onvoorstelbaar slechte kandidaat, dat zelfs Zanger Rinus een betere kandidaat was geweest.
Met Clinton was het sowieso weer meer van hetzelfde geweest, 8 jaar waarin de rijken nog rijker en de armen nog armer waren geworden. Met de politieke clown Trump hebben we tenminste nog een kans op chaos, en chaos betekent verandering. En als er geen chaos komt, dan hebben we tenminste nog Trump's entertainment value!
"Change! Change!" klonk het uit alle kelen, zowel in de VS, als bij de DWDDeugdebielen in West-Europa. Nou, dikke change is dat geworden zeg.quote:Op woensdag 9 november 2016 18:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wie noemt Obama de messias hier?
En vertel daarnaast even hoe 8 jaar Obama 142 jaar achterstand zou moeten inhalen?
Zou hij het Witte Huis goud gaan maken van het Nederlandse goud?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:43 schreef Nia het volgende:
Decadente Trump wordt straks verlaagd tot de bedelstaf. Kan hij wel leven van dat karige salaris van 395000 dollar?
term limitsquote:Op woensdag 9 november 2016 18:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb je Trump's programma gelezen?
quote:Op woensdag 9 november 2016 18:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Zou hij het Witte Huis goud gaan maken van het Nederlandse goud?
Natuurlijk. Wat hebben arme Amerikanen nog te verliezen?quote:Op woensdag 9 november 2016 18:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Heb je Trump's programma gelezen?
Waarom zou die dat nou weer doenquote:Op woensdag 9 november 2016 18:49 schreef Nia het volgende:
Het zou Trump sieren als hij zijn penthouse en Trump Tower in de uitverkoop gooit en de opbrengst meteen schenkt aan de allerarmsten in zijn land.
Hij heeft zichzelf toch groot gemaakt? :pquote:Op woensdag 9 november 2016 18:51 schreef Nia het volgende:
Hij wil zo graag zijn land weer groot maken. Dan moet hij ook bij zichzelf beginnen om dat waar te maken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |