Same here.quote:Op woensdag 9 november 2016 10:46 schreef Mystikvm het volgende:
Ik denk ook dat je het label "links" helemaal niet kunt plakken op EU-adepten. Ik beschouw mijzelf ook als links, maar heb het ook niet zo op de EU en vond Clinton een zeer zwakke en ongewenste kandidaat.
De wereld is niet zo gepolariseerd dat je maar in één van de twee kampen kunt zitten.
quote:Op woensdag 9 november 2016 12:17 schreef MichaelScott het volgende:
Ben vooral benieuwd hoe zuur DWDD vanavond zal zijn.
Op zich is er aan alle kanten wat fout gegaan. De Republikeinen wilde een gematigde kandidaat alla Jeff Bush. En de democraten hebben verloren. Dit alles tegen de verwachtingen in.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:58 schreef probeer het volgende:
[..]
Same here.
En Bernie had wel gewonnen.
Nog steeds als je zegt dat je het met bepaalde rechtsere standpunten eens bent, ben je in bepaalde ogen direct een racist en wordt je de verdediging in gedrukt. Want niemand wordt graag uitgemaakt voor racist. En niemand heeft veel zin in zo'n discussie.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:15 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Ik merk dat helemaal niet zo, volgens mij kun je dat prima zeggen.
Een beetje het argument dat "je dingen niet zou mogen zeggen" terwijl iedereen ze ondertussen gewoon zegt.
Geen idee, maar zo extreem als deze verkiezingen waren, was het denk ik niet geworden. Alleen dit is wel de kat in de kont kijken.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:58 schreef probeer het volgende:
[..]
Same here.
En Bernie had wel gewonnen.
De democraten wisten al dat hun kandidaat tegenover Trump zou staan. En met kennis over de manier waarop Trump zijn campagne voert, hadden ze er nooit zo'n zwakke debater met zoveel lijken in de kast als Clinton tegenover moeten zetten. Sanders was zeer waarschijnlijk veel meer immuun geweest tegenover zijn populistische gebral. Clinton ging nat omdat vele van Trumps populistische aanvallen toch wel enige kern van waarheid bevatten. En zelfs als ze dat niet deden, was er wel weer een volgende misser van Clinton die hij kon aanhalen om haar onbetrouwbaarheid te benadrukken.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:03 schreef Megumi het volgende:
[..]
Op zich is er aan alle kanten wat fout gegaan. De Republikeinen wilde een gematigde kandidaat alla Jeff Bush. En de democraten hebben verloren. Dit alles tegen de verwachtingen in.
Die verzoenende woorden vind ik juist geruststellend. Dat geeft hoop dat er misschien toch normaal geregeerd gaat worden. Die agressieve verkiezingsretoriek (van beide kanten) kan niet doorgaan, daar wordt niemand beter van.quote:Op woensdag 9 november 2016 12:49 schreef Megumi het volgende:
[..]
Mooi? Eerst maar eens zien of Trump zijn beloftes na gaat komen. Zijn verzoenende woorden beloven niet veel goeds.
Gelukkig gebeurd dat andersom helemaal niet...quote:Op woensdag 9 november 2016 13:04 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Nog steeds als je zegt dat je het met bepaalde rechtsere standpunten eens bent, ben je in bepaalde ogen direct een racist en wordt je de verdediging in gedrukt. Want niemand wordt graag uitgemaakt voor racist. En niemand heeft veel zin in zo'n discussie.
En dan kan het veelal door mensen zijn die er niet veel toe doen (Ems, 12:14), maar dan nog. Velen zijn moe daarvan en spreken vooral waar het het meeste toe doet.
Bernie Sanders he. Saunders is een of andere getattoeerde tokkie.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:14 schreef probeer het volgende:
[..]
De democraten wisten al dat hun kandidaat tegenover Trump zou staan. En met kennis over de manier waarop Trump zijn campagne voert, hadden ze er nooit zo'n zwakke debater met zoveel lijken in de kast als Clinton tegenover moeten zetten. Saunders was zeer waarschijnlijk veel meer immuun geweest tegenover zijn populistische gebral. Clinton ging nat omdat vele van Trumps populistische aanvallen toch wel enige kern van waarheid bevatten. En zelfs als ze dat niet deden, was er wel weer een volgende misser van Clinton die hij kon aanhalen om haar onbetrouwbaarheid te benadrukken.
Zelfs dat hele 'opkomen voor de arme / achtergestelde Amerikaan', wat toch wel Trumps grootste boodschap was, had geen zoden aan de dijk gezet tegenover Saunders. Die man zet zich daar zijn gehele politieke carrière al voor in.
Iets leren in 24 uurquote:Op woensdag 9 november 2016 12:58 schreef Nia het volgende:
Francisco van Jole: http://www.joop.nl/opinies/en-wat-nu
Trump is president geworden, het kan zo maar gebeuren dat Wilders premier wordt. En denk maar niet dat VVD en CDA hem echt in de steek zullen laten als de PVV de grootste wordt. We hebben dit eerder gemaakt en als we iets geleerd hebben in de afgelopen 24 uur met de verkiezing van een sterke man, dan is het dat de geschiedenis zichzelf graag herhaalt.
En waarop baseer je dit nou weer?quote:Op woensdag 9 november 2016 13:15 schreef Loekie1 het volgende:
Polarisatie tussen Midden-Oosten en het Westen zal toenemen, maar dat was al begonnen door de houding van Turkije en de ontieglijke chaos in sommige oorden. De zachte heelmeesters hebben niet geholpen en mensen hopen dat een harde hand nu wel zal helpen.
Mybad, het is nog vroegquote:Op woensdag 9 november 2016 13:19 schreef grimselman het volgende:
[..]
Bernie Sanders he. Saunders is een of andere getattoeerde tokkie.
Bij zijn roast jaren geleden werd die grap al gemaakt.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:19 schreef matigeuser het volgende:
Lol ik zie net een post op Facebook waarin Attenborough schrijft dat een van de oplossing is voor het Donald Trump probleem om hem gewoon dood te schieten. En die post is al 5000 keer geshared.
Kijk ze fucking gaan gek.
Deel dit artikel aub overal:
http://dekritischenood.nl(...)llennials-verliezen/
Ik begin echt een hekel te krijgen aan een groot gedeelte van mijn generatie.
Trump staat er slecht op bij Arabierenquote:Op woensdag 9 november 2016 13:20 schreef probeer het volgende:
[..]
En waarop baseer je dit nou weer?
Misschien moet het Rode Kruis een zielig filmpje maken waarbij the Donald dit voorleest. Eerst lopen haten op mensen die vluchtelingen willen tegenhouden maar wel dit soort posts liken. Gelukkig is het maar een prank en dan mag je alles zeggen/doen.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:19 schreef matigeuser het volgende:
Lol ik zie net een post op Facebook waarin Attenborough schrijft dat een van de oplossing is voor het Donald Trump probleem om hem gewoon dood te schieten. En die post is al 5000 keer geshared.
Alsof de wereld in de fik staat. Genietenquote:Op woensdag 9 november 2016 13:37 schreef Yasmin23 het volgende:
Ik geniet echt van al die grappige posts op fb :p
Het is vooral de minachting van links. Je mag alle meningen hebben, als die maar hetzelfde als de mijne is. Is die niet overeenkomstig ben je schepsel zonder waarde.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:17 schreef erodome het volgende:
[..]
Gelukkig gebeurd dat andersom helemaal niet...
Hierin zijn type's zoals jij (en daar zijn ook linkse types bij) wel een beetje erg overgevoelig te noemen.
Het grootste azijnvat heeft gesproken.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:40 schreef Yasmin23 het volgende:
Las net hier dat hij zijn microfoon gaat opeten?
[ afbeelding ]
Tenzij je uit een andere cultuur komt, want dan heb je een andere cultuur en dat moet gewaardeerd worden.quote:Op woensdag 9 november 2016 13:40 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Het is vooral de minachting van links. Je mag alle meningen hebben, als die maar hetzelfde als de mijne is. Is die niet overeenkomstig ben je schepsel zonder waarde.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |