Gaan ze Hillary over drieënhalf jaar weer opwarmen? ik denk dat de Clinton periode voorbij is.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:24 schreef Mike-The-Situation het volgende:
[..]
Vooral ook voor oude mensen. En blanke mensen. En mannen vooral. Dan wint Hillary volgende keer wel denk ik.
quote:Op woensdag 9 november 2016 09:36 schreef Glazenmaker het volgende:
Eerst Brexit, Toen Trump en bij ons volgend jaar hopelijk ook een politieke verassing:
[ afbeelding ]
Het is geen Michelle nee.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:35 schreef Forbry het volgende:
Geen slechte speech. Opeens kalm, vriendelijk en juist behoorlijk 'verzoenend'.![]()
Stond wel een beetje raar te kijken waar het zijn gezin betrof... dat zoontje helemaal niet blij kijkend en wankelend van de slaap. Dat was op zich niet zo gek, maar gaf wel een raar beeld. Wat ik wel echt gek vond was zijn vrouw, vond haar eigenlijk helemaal niet enthousiast overkomen, een hele geforceerde/gespannen glimlach leek ze steeds op te zetten (maar goed, was misschien ook moeheid ofzo).
Dat weet ik wel zeker. Over vier jaar verwacht ik echt een type Sanders aan democratische kant, vooral omdat onder jongeren veel onvrede was over beide kandidaten nu en zij een steeds groter onderdeel uit gaan maken van de voting population.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:36 schreef grimselman het volgende:
[..]
Gaan ze Hillary over drieënhalf jaar weer opwarmen? ik denk dat de Clinton periode voorbij is.
Duidelijk, het is ook niet alsof we de laatste 8 jaar een donkere president hadden.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:30 schreef Twiitch het volgende:
Twitter staat er vol mee. De racisme-kaart wordt massaal gespeeld. Wat vinden jullie?twitter:jbouie twitterde op woensdag 09-11-2016 om 05:35:17I didn’t quite understand how much white people hated us, or could at least live with that hate. Now I do. reageer retweet
Paul Ryan vs Michelle Obama. Gokje.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:32 schreef WheeledWarrior het volgende:
Over 4 jaar komen hopelijk zowel de Republikeinen als de Democraten met een geschikte kandidaat.
Had Obama niet gezegd dat zijn vrouw niet de politiek in zou gaan?quote:Op woensdag 9 november 2016 09:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Paul Ryan vs Michelle Obama. Gokje.
Vreemd genoeg schijnen in de meeste staten bijv. Latino's juist meer op Trump te hebben gestemd dan ze op Romney stemden vier jaar gelden. Ik betwijfel dus of het veel met racisme te maken heeft.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:30 schreef Twiitch het volgende:
Twitter staat er vol mee. De racisme-kaart wordt massaal gespeeld. Wat vinden jullie?twitter:jbouie twitterde op woensdag 09-11-2016 om 05:35:17I didn’t quite understand how much white people hated us, or could at least live with that hate. Now I do. reageer retweet
Oh, dat zou kunnen. Eerder eigenlijk nooit zo op haar gelet.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:36 schreef Voetstappen het volgende:
[..]
Volgens mij komt zij altijd zo over. Nerveus.
Diezelfde racisten kozen eerder voor Obama.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:30 schreef Twiitch het volgende:
Michelle Obama zou ik nou de perfecte vrouwelijke presidente vindenquote:Op woensdag 9 november 2016 09:38 schreef Ronald-Koeman het volgende:
[..]
Paul Ryan vs Michelle Obama. Gokje.
Waarmee? Het is toch onzin dat die racisme-kaart maar weer eens gespeeld wordt omdat de uitslag niet gunstig is voor diegene?quote:Op woensdag 9 november 2016 09:41 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Hou er nou toch eens mee op, man.
Die zal ondertussen al onderweg naar de grens zijn, ze geeft niet voor niets geen speech.quote:
Hopelijk naar de goede grens, want de muur bij Mexico is al bijna af.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:47 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die zal ondertussen al onderweg naar de grens zijn, ze geeft niet voor niets geen speech.
Lekker dankbaar... typisch weer. Hoop dat ze haar niet laten ontsnappen, ze verdient geen pensioen maar een betonnen huis van 2x2.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:47 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Die zal ondertussen al onderweg naar de grens zijn, ze geeft niet voor niets geen speech.
Lijkt wel een bananenrepubliek waar de tegenstanders van de president altijd vast komen te zitten / worden geliquideerd.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:47 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
twitter:BNONews twitterde op woensdag 09-11-2016 om 09:48:54Putin, in message to Trump, expresses hope to work together to search for "effective responses" to global security challenges - Kremlin reageer retweet
quote:Op woensdag 9 november 2016 09:48 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Lekker dankbaar... typisch weer. Hoop dat ze haar niet laten ontsnappen, ze verdient geen pensioen maar een betonnen huis van 2x2.
Klinkt goedquote:Op woensdag 9 november 2016 09:49 schreef Frutsel het volgende:
twitter:BNONews twitterde op woensdag 09-11-2016 om 09:48:54Putin, in message to Trump, expresses hope to work together to search for "effective responses" to global security challenges - Kremlin reageer retweet
Dit wordt de grote test voor Trump. Internationale diplomatiek is een slangenkuil, ik ben echt benieuwd wat hij er van bakt als Poetin de duimschroeven aan gaat draaien.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:49 schreef Frutsel het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |