Ik zal afwachten en dan pas oordelen, ja. Wat ik tot nu toe weet vind ik nog wel meevallen. Trump baande zich ook een weg door de mazen van de wet.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:03 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wacht maar af wat er boven water gaat komen. Stelletje wegkijkers
dit. van alle mensen in Amerika waren deze 2 gekozen?quote:Op woensdag 9 november 2016 08:17 schreef HarveySpecter het volgende:
Iedere jonge man of vrouw met een beetje charisma had deze twee verslagen.
Ik had mij kandidaat moeten stellen, verdomme.
quote:Op woensdag 9 november 2016 09:04 schreef DrDentz het volgende:
Trump is nu al een stuk normaler / gematigder / presidentieler dan ooit tevoren. Gezellige, warme man!
Je had net zo goed Charlie Sheen daar neer kunnen zettenquote:Op woensdag 9 november 2016 09:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
dit. van alle mensen in Amerika waren deze 2 gekozen?
Dat is toch te triest voor woorden inderdaad.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Trump moet zich ook nog verantwoorden voor diverse zaken.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:03 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
Wacht maar af wat er boven water gaat komen. Stelletje wegkijkers
quote:Op woensdag 9 november 2016 09:06 schreef Michie_ het volgende:
[..]
Trump moet zich ook nog verantwoorden voor diverse zaken.
We zijn door het oog van de naald.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:05 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik zal afwachten en dan pas oordelen, ja. Wat ik tot nu toe weet vind ik nog wel meevallen. Trump baande zich ook een weg door de mazen van de wet.
quote:
Trump is de 70 al gepasseerdquote:Ronald Reagan, who was 69 years, 349 days old when he assumed office
Eerder gezond realisme, je doet net alsof het licht uit gaat met Trump als president.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:07 schreef Gutanoth het volgende:
Sensuur op fok, door de TT aan te passen
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 09-11-2016 om 08:58:07En ook wij Nederlanders zullen ons land terugveroveren!#ElectionDay #MakeAmericaGreatAgain… https://t.co/1sd5DZdXGn reageer retweet
Bizar toch?quote:Op woensdag 9 november 2016 09:05 schreef madeliefff het volgende:
[..]
Verre van. Daarmee zeg ik niet dat Clinton een goede keuze was, maar dit is ook dramatisch.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:07 schreef BarryOSeven het volgende:
[..]
[..]
We zijn door het oog van de naald.
Geloof maar dat wij in europa hier verschrikkelijk veel last van gaan hebben, op economisch gebiedquote:Op woensdag 9 november 2016 09:09 schreef MichaelScott het volgende:
[..]
Eerder gezond realisme, je doet net alsof het licht uit gaat met Trump als president.
Was te verwachtenquote:Op woensdag 9 november 2016 09:09 schreef PicoMMP het volgende:
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 09-11-2016 om 08:58:07En ook wij Nederlanders zullen ons land terugveroveren!#ElectionDay #MakeAmericaGreatAgain… https://t.co/1sd5DZdXGn reageer retweet
Clinton de Pedo, de Crimineel en de Moordenaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:09 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Verre van. Daarmee zeg ik niet dat Clinton een goede keuze was, maar dit is ook dramatisch.
Bush heeft ons ook een onbeschrijfelijke hoeveelheid ellende gegeven.quote:Op woensdag 9 november 2016 09:09 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Geloof maar dat wij in europa hier verschrikkelijk veel last van gaan hebben, op economisch gebied
Die zit al de hele ochtend in zijn uniform zichzelf te betasten denk ik. Wat Trump kan...quote:Op woensdag 9 november 2016 09:09 schreef PicoMMP het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |