Dan heb ik liever Kelsey Grammerquote:Op woensdag 9 november 2016 08:48 schreef ootjekatootje het volgende:
Nou hier komen de glitterballen,![]()
Het is toch net zo'n slechte film, met een hele slecht acteur...
Nee hoor, het ging precies zoals verwacht. Clinton won die voorverkiezingen met gemak.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:47 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
OK, dan lach je maar lekker. Sanders kwam tegen alle verwachtingen in nog gewoon dichtbij. Dat kun je niet ontkennen.
Of Arnold Schwartzenegger.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Dan heb ik liever Kelsey Grammerals het toch een republikein moet zijn. Die heeft zelfs meer ervaring met president zijn dan 'The Trump'
Hij bedankt en complimenteert Clinton zelfs, toe maar.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:51 schreef Maraca het volgende:
Ok, de speech valt me nog mee. Hij is vrij rustig en kalm
Ja, deze Trump herken ik nietquote:Op woensdag 9 november 2016 08:51 schreef Canopus het volgende:
Lachwekkend, wat is hij aardig ineens!
Dit zijn dan ook niet zijn woorden.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:51 schreef Canopus het volgende:
Lachwekkend, wat is hij aardig ineens!
Nee hij leest wel duidelijk iets.quote:Op woensdag 9 november 2016 08:52 schreef ootjekatootje het volgende:
Doet die deze speech nu uit zijn hoofd?
quote:During a speech in the Philadelphia suburbs dedicated to blasting the Affordable Care Act, Trump vowed, “When we win on Nov. 8 and elect a Republican Congress, we will be able to immediately repeal and replace Obamacare.”
Hij staat er ook niet echt!?quote:Op woensdag 9 november 2016 08:52 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dit zijn dan ook niet zijn woorden.
Nou nee niet direct, daar moeten weer nieuwe wetten voor komen om de "care" af te schaffenquote:Op woensdag 9 november 2016 08:53 schreef Digi2 het volgende:
Obamacare zal wel snel gedumpt gaan worden. Velen zagen het betalen van flinke boetes vanwege de ¨Unafordable Care Act¨ blijkbaar niet zitten
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |