Ag die klimaatverandering is toch ook een grote grap. Al die windmolens hier in Nederland draaien op subsidie.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:22 schreef kipknots het volgende:
Lekker, de vooruitgang (hoe matig ook) die er de afgelopen jaren in Amerika waren gaat weer terug gedraaid worden. En de kop gaat weer in het zand wat betreft klimaatverandering.
We zullen de komende tijd wel horen of het alle smerige streken wat betreft voter suppression was die de Republikeinen de verkiezingen won.
Ik schrok best wel toen ik wakker werd. Los van zijn standpunten, waar ik het niet mee eens ben, is die gast totaal ongeschikt als presidentquote:Op woensdag 9 november 2016 06:43 schreef Richestorags het volgende:
TheDonald flikt het toch maar even![]()
![]()
Wat zullen bepaalde mensen op Fok! zuur zijn. Net als op de NOS
Ach, stel je verwachtingen niet al te hoog in en hij kan je best verbazenquote:Op woensdag 9 november 2016 06:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik schrok best wel toen ik wakker werd. Los van zijn standpunten, waar ik het niet mee eens ben, is die gast totaal ongeschikt als presidenthet is een entertainer, niet iemand die je zoveel macht moet geven. Dat heeft hij keer op keer bewezen. Dat zou ik ook hebben gevonden als ik het helemaal met hem eens zou zijn. Daarom ben ik ook geen fan van Clinton, ondanks dat ik het wel met haar standpunten eens ben
Kortom: lose-lose verkiezingen
Ik ken de Amerikaanse politiek niet zo goed, dus corrigeer me als ik ernaast zit. Maar de president kan dus zelf wetten aannemen? Dat hoeft niet eerst langs een commissie zoals we dat in Nederland kennen? Want als Rutte dat zou willen worden lacht men hem keihard uit, net als wanneer de koning dat zou willen.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:43 schreef Physsic het volgende:
[..]
Dan neem je toch gewoon een nieuwe wet aan waardoor je wel voor altijd president kan zijn.
Quote voor als WIII uitbreektquote:Op woensdag 9 november 2016 06:48 schreef Richestorags het volgende:
[..]
Ach, stel je verwachtingen niet al te hoog in en hij kan je best verbazen
Enternainers aan de machtquote:Op woensdag 9 november 2016 06:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik schrok best wel toen ik wakker werd. Los van zijn standpunten, waar ik het niet mee eens ben, is die gast totaal ongeschikt als presidenthet is een entertainer, niet iemand die je zoveel macht moet geven. Dat heeft hij keer op keer bewezen. Dat zou ik ook hebben gevonden als ik het helemaal met hem eens zou zijn. Daarom ben ik ook geen fan van Clinton, ondanks dat ik het wel met haar standpunten eens ben
Kortom: lose-lose verkiezingen
Ook in de VS gaat dat niet.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:49 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ik ken de Amerikaanse politiek niet zo goed, dus corrigeer me als ik ernaast zit. Maar de president kan dus zelf wetten aannemen? Dat hoeft niet eerst langs een commissie zoals we dat in Nederland kennen? Want als Rutte dat zou willen worden lacht men hem keihard uit, net als wanneer de koning dat zou willen.
Dat Arnoudje het goed deed, geeft geen garantiesquote:
Onzin. Klimaatsverandering is gewoon een feit. Of het door de mens komt echter is een ander verhaal. Maar we gaan wel de gevolgen merken. Bijvoorbeeld enorme migratie stromen uit Bangladesh en Afrikaanse landen door droogte en overstromingen als gevolg van klimaatsverandering. Daar moet gewoon geld voor vrij gemaakt worden anders zijn we straks veel duurder uit.quote:Op woensdag 9 november 2016 06:46 schreef Sunri5e het volgende:
[..]
Ag die klimaatverandering is toch ook een grote grap. Al die windmolens hier in Nederland draaien op subsidie.
Dat wordt echt genieten.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:05 schreef hpeopjes het volgende:
Prachtig, vanavond al die linkse jankbekken bekijken bij DWDD!
gielquote:Op woensdag 9 november 2016 07:05 schreef hpeopjes het volgende:
Allemaal huilenquote:Op woensdag 9 november 2016 07:05 schreef hpeopjes het volgende:
Trump petje gaat op, button mee, toetertjes.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:07 schreef hpeopjes het volgende:
En op m'n werk vandaag ook, de hele dag. Dat wordt weer genieten en lachen, om al die domme DWDD-grieten, die hun persoonlijke afkeer van de man Trump verwarren met "slecht beleid".
Trump gaat wel getest worden door Rusland, ja. Het is naïef om te denken dat Rusland terug in zijn hok gaat met Trump aan het roer in de VS.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:18 schreef Andromache het volgende:
Ik ben doodsbang voor een diepe, langdurige economische crisis op wereldniveau. Naast de angst om WOIII. Trump lacht met Poetin mee en ondertussen valt vriendje Vlad Litouwen binnen.
Verkoop je huis nu het nog kan met de huizenrun.
Overdrijven is ook een kunst.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:18 schreef Andromache het volgende:
Ik ben doodsbang voor een diepe, langdurige economische crisis op wereldniveau. Naast de angst om WOIII. Trump lacht met Poetin mee en ondertussen valt vriendje Vlad Litouwen binnen.
Poetin is begonnen met een Champagne ontbijt denk ik. Dit biedt voor hem uitstekende kansen.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:19 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Trump gaat wel getest worden door Rusland, ja. Het is naïef om te denken dat Rusland terug in zijn hok gaat met Trump aan het roer in de VS.
Linkse bekken schuimen alleen al dat is onbetaalbaar.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:05 schreef hpeopjes het volgende:
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:18 schreef Andromache het volgende:
quote:
twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:07:56Wilders: de Amerikanen pakken hun land terug https://t.co/ezxjWMcqTX https://t.co/6QV4c46623 via @telegraaf reageer retweet
Dat dacht ik al.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:30 schreef wolkentoetje het volgende:
[..]twitter:geertwilderspvv twitterde op woensdag 09-11-2016 om 06:07:56Wilders: de Amerikanen pakken hun land terug https://t.co/ezxjWMcqTX https://t.co/6QV4c46623 via @telegraaf reageer retweet
SCORE!!! De diarree heeft gewonnen van een hondendrol!!quote:Op woensdag 9 november 2016 07:31 schreef asco het volgende:
Pennsylvania Results
Donald J. Trump
Republican
2,823,741 48.7%
Hillary Clinton
Democrat
2,764,959 47.7
99% reporting (9,021 of 9,158 precincts)
Kan niet meer mis gaan.
Florida 4 Trump! Florida 4 Trump!quote:Op woensdag 9 november 2016 07:31 schreef asco het volgende:
Pennsylvania Results
Donald J. Trump
Republican
2,823,741 48.7%
Hillary Clinton
Democrat
2,764,959 47.7
99% reporting (9,021 of 9,158 precincts)
Kan niet meer mis gaan.
En bij Pauw. Wat een genot wordt dat.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:05 schreef hpeopjes het volgende:
Heerlijke historische hysterische dag wordt dit..quote:Op woensdag 9 november 2016 07:35 schreef Arthur_Spooner het volgende:
[..]
En bij Pauw. Wat een genot wordt dat.
quote:Op woensdag 9 november 2016 07:18 schreef Andromache het volgende:
Pardon? Dit gaat een hoop geld kosten! Gefeliciteerd zegt hij dan...quote:Op woensdag 9 november 2016 07:50 schreef myShizzle het volgende:
Zo goed als in de pocket nu.
Gefeliciteerd allemaal
Bron?quote:Op woensdag 9 november 2016 07:52 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Pardon? Dit gaat een hoop geld kosten! Gefeliciteerd zegt hij dan...
Weet je hoeveel het kost om van het witte huis een trump tower te maken?quote:
Doe niet zo dom joh, dit is het slechtste wat er kan gebeuren voor de Europese economiequote:Op woensdag 9 november 2016 07:50 schreef myShizzle het volgende:
Zo goed als in de pocket nu.
Gefeliciteerd allemaal
Trump heeft geld zat.quote:Op woensdag 9 november 2016 07:57 schreef Maraca het volgende:
[..]
Weet je hoeveel het kost om van het witte huis een trump tower te maken?
Ja, want hij gaat z'n prive geld gebruiken 'to make America great again!"?quote:Op woensdag 9 november 2016 08:00 schreef Canopus het volgende:
[..]
Trump heeft geld zat.
Daarom heeft hij ook gewonnen.
Wel apart aangezien de Rothchild familie achter HCL stondenquote:Op woensdag 9 november 2016 08:00 schreef Canopus het volgende:
[..]
Trump heeft geld zat.
Daarom heeft hij ook gewonnen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |