Ik ga mn eigen verkiezing niet beinvloeden.quote:Op vrijdag 11 november 2016 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Tsss en dat terwijl er hiphop op de radio is!
Make Radio49 great again?quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ga mn eigen verkiezing niet beinvloeden.
Heb altijd 1 stream aan zonder geluid om de tags te checken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:07 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik ga mn eigen verkiezing niet beinvloeden.
Dat is beter dan je laatste beetje gruis bij elkaar verzamelen omdat je dacht dat je genoeg had.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tsja, op het moment is het:
[ afbeelding ]
Dan rook ik niet.quote:Op vrijdag 11 november 2016 21:25 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat is beter dan je laatste beetje gruis bij elkaar verzamelen omdat je dacht dat je genoeg had.
Ik ben er zeker bijquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:01 schreef Piet_Piraat het volgende:
22:00 - 00:00 DJ PP richting de nacht.
Allemaal recent spul dit.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:22 schreef EggsTC het volgende:
[..]
je knalt weer, ik draai een joint.
Krijg 1x per dag nieuwste club singles binnen, zoek de toffe eruit en draai die wanneer ik er genoeg heb.quote:
quote:
Wat een godenquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:29 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Krijg 1x per dag nieuwste club singles binnen, zoek de toffe eruit en draai die wanneer ik er genoeg heb.
quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:44 schreef EggsTC het volgende:
[ afbeelding ]
Panfluiten over prima speakers met een jointje
Created by: BeerKeyquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:55 schreef EggsTC het volgende:
Fucking leip deze shit hoor, waar haal je dit vandaan?
Kan ook wel kopie in 100mbit server stoppen.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:56 schreef EggsTC het volgende:
Ik kom een keer met een dikke harddisk langs piet, dan wisselen we ff wat uit onnie
Helemaal prima!quote:
Ja moet ff ruimte creeeren, dus heeft geen haast nu. Maar ik houd het aanbod nog even vast als t ken.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:58 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kan ook wel kopie in 100mbit server stoppen.
Die knalt ook wel zotezien, man man manquote:Op vrijdag 11 november 2016 22:58 schreef ToT het volgende:
[..]
Helemaal prima!Vandaag met m'n chickie weer wezen stappen!
Was gezellig!
Overigens wat speakers betreft: dit is waar ik Radio49 mee naar luister!
[ afbeelding ]
Echt wel!quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Die knalt ook wel zotezien, man man man
Waar ben je geweest, woont die chickie nu bij je?quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Echt wel!Mijn buren zijn ook nooit blij als ik die gebruik met films waarin diepe dreunen in voorkomen!
Was ik toch al van plan, ding moet nodig op de schop, heb alle spullen liggen maar ben lui.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:59 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Ja moet ff ruimte creeeren, dus heeft geen haast nu. Maar ik houd het aanbod nog even vast als t ken.
@ geluiden bij films:quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:01 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Waar ben je geweest, woont die chickie nu bij je?
Klinkt als grote overwinning.quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:04 schreef ToT het volgende:
We zijn naar Zutphen gegaan, echt een mooi stadje!![]()
Ze woont nu anderhalve maand bij me en blijft nog 1,5 maand tot ze weer terug moet. Volgend jaar komt ze permanent hier naar toe!
Zekers, zekers!quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:06 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Klinkt als grote overwinning.
Juist!quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Tijdelijk afscheidsfeest over 1.5 maand en dan weer terugkomstfeest.
M'n chickie? Nee we zaten wat over je zwarte broertje keuvelen!quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:13 schreef Piet_Piraat het volgende:
*btw Heb ik 'r in slaap gedraaid nu?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |