Vanaf dinsdag 8 november, 21:30 uur op RTL5quote:Oh oh! De Oh Oh-formule is back! Damian, Shady, Wesley, Nicky, Amanda Genievieve, Angelica & Simone verlaten Den Haag voor een vakantie op Mallorca. Als dat maar goed gaat...
Wat is er dom aan dan?quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:14 schreef zoem het volgende:
[..]
Bang om toe te geven dat klemzuipen dom is?
Als je kunt kiezen tussen een halfvol pilsjes + los gaan + lichte kater of een krat leegzuipen + kotsen + hondsberoerd. Dan weet ik het welquote:
wat zijn halfvol pilsjes ben je bezopen?quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:16 schreef zoem het volgende:
[..]
Als je kunt kiezen tussen een halfvol pilsjes + los gaan + lichte kater of een krat leegzuipen + kotsen + hondsberoerd. Dan weet ik het wel
Nee, maar wel aangeschoten genoeg dat je losser bent dan zonder drank. Je hoeft niet per se >10 pils op te hebben om plezier te kunnen hebben. Dat is het punt dat ik probeer te maken.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:16 schreef MCH het volgende:
[..]
wat zijn halfvol pilsjes ben je bezopen?
quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bazenprogramma dat foute vrienden
Oh, daar ga ik helemaal stuk op.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:17 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Bazenprogramma dat foute vrienden
haha homo. Wel man.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:17 schreef zoem het volgende:
[..]
Nee, maar wel aangeschoten genoeg dat je losser bent dan zonder drank. Je hoeft niet per se >10 pils op te hebben om plezier te kunnen hebben. Dat is het punt dat ik probeer te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |