Dat is volkomen normaal. Vrouwen doen ook veel aan second guessing. En hun hersenspinsels zijn ook niet rationeler.quote:Op donderdag 10 november 2016 13:55 schreef Vlaggenroof het volgende:
[..]
Dat ik potentie erin zag, alleen omdat zij mij aansprak
Dat heeft ermee te maken.
Kan je mij meer vertellen over hoe vrouwen in elkaar steken?quote:Op donderdag 10 november 2016 14:13 schreef Tamabralski het volgende:
[..]
Dat is volkomen normaal. Vrouwen doen ook veel aan second guessing. En hun hersenspinsels zijn ook niet rationeler.
?quote:Op donderdag 10 november 2016 14:50 schreef Skull-splitter het volgende:
Well, that escalated quickly... Leuke jongen maar geen vervolg, want weet niet zeker of ze hiermee verder wil.
quote:Op donderdag 10 november 2016 15:36 schreef EggsTC het volgende:
Nieuwe OP gepost zodat het doel van dit topic wat duidelijker is.
Bespreken mag toch wel? Zolang je maar geen screens oid plaatst?quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:37 schreef HostiMeister het volgende:
Welkom in het Dating topic.
In dit topic gaat het over daten, aanstaande dates, recente dates of verwant aan deze onderwerpen.
Wat willen we wel in dit topic:
✔ Discussie over een recente date en/of hoe nu verder
✔ Advies vragen of geven over hoe dingen aan te pakken m.b.t. daten
✔ Succesverhalen wat betreft dates
✔ Hoe benader ik iemand voor een date?
✔ Wat kan ik het beste doen op m'n eerste date?
✔ Bespreken waar je de fout in ging op je date
✔ Faal dates vertellen, met de billen bloot
Wat willen we niet in dit topic:
x Offtopic
x Slowchat
x Flamen
x Eisenlijstjes
x Het topic claimen
x Bespreken profielen datingsites
x Algemene vragen over mannen en vrouwen
Houd het dus ontopic zodat het leuk blijft, we verwachten vooral posts over date ervaringen/aanstaande dates hier. Afwijken van bovenstaande punten mag, zolang het duidelijk te maken heeft met daten. Er zijn talloze andere topics waar je andere zaken kwijt kan wat niet over daten gaat, dus we verzoeken je het topic schoon te houden van deze zaken.
Bedankt voor de medewerking.
-Uw dreamteam, Samzzie en Eggs
Je hebt gelijk fiebel, bedankt voor de aanvulling. Topic aangepast.quote:Op donderdag 10 november 2016 15:39 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
[..]
Bespreken mag toch wel? Zolang je maar geen screens oid plaatst?
Leuke date gehad, is blijven slapen, maar weet niet of ze meer wil dus houdt de boot af. Ik wil wel haar beter leren kennen want leuker dan verwacht, maar dat gaat alleen als zij ook wil natuurlijk.quote:
nou leuk een leuke huisarts. Zelf al zou ze je leuk vinden dan mag ze er niet eens wat meequote:Op donderdag 10 november 2016 17:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Leuke date gehad, is blijven slapen, maar weet niet of ze meer wil dus houdt de boot af. Ik wil wel haar beter leren kennen want leuker dan verwacht, maar dat gaat alleen als zij ook wil natuurlijk.
Staat nog wel open voor biertjes maar daar zit vooralsnog niks aan vast natuurlijk.
On the plus side: mijn nieuwe huisarts is leuk genoeg om symptomen voor te verzinnen
bier = seksquote:Op donderdag 10 november 2016 17:45 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Leuke date gehad, is blijven slapen, maar weet niet of ze meer wil dus houdt de boot af. Ik wil wel haar beter leren kennen want leuker dan verwacht, maar dat gaat alleen als zij ook wil natuurlijk.
Staat nog wel open voor biertjes maar daar zit vooralsnog niks aan vast natuurlijk.
On the plus side: mijn nieuwe huisarts is leuk genoeg om symptomen voor te verzinnen
Ook geen weissbier?quote:Op donderdag 10 november 2016 18:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik heb straks een date maar ik drink geen bier
Schrijven we over :vquote:Op donderdag 10 november 2016 17:54 schreef over_hedge het volgende:
[..]
nou leuk een leuke huisarts. Zelf al zou ze je leuk vinden dan mag ze er niet eens wat mee
Waarschijnlijk. Ook prima.quote:
je was toch na 1 date al best hoteldebotel? Is dat niet jezelf pijnigen met een doodlopend pad als je een fwb situatie aan gaat?quote:Op donderdag 10 november 2016 18:37 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
Schrijven we over :v
[..]
Waarschijnlijk. Ook prima.
Laten we het eerst eens aanzien?quote:Op donderdag 10 november 2016 18:50 schreef Allures het volgende:
[..]
je was toch na 1 date al best hoteldebotel? Is dat niet jezelf pijnigen met een doodlopend pad als je een fwb situatie aan gaat?
Definieer ''goed neuken''.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:07 schreef ElDinosaur het volgende:
Gewoon zo goed neuken dat ze meer wil.
Of er uberhaupt nog contact volgtquote:Op donderdag 10 november 2016 18:52 schreef Allures het volgende:
Wat wil je aanzien? Of het jezelf pijnigen is of dat er toch niet meer uit gaat komen vanuit haar?
Na thanks allemaal. probleem lag dus aan de wifi lijkt het. Lijkt alsof op het werk Tinder is geblocked ofzo? Via 4g deed hij het wel ineens.quote:Op woensdag 9 november 2016 19:52 schreef weethetevennietmeer het volgende:
[..]
Inloggen is heel vaak stuk, dan opnieuw inloggen via FB en kun je weer verder
Pffew... contact met vrouwmenschen hersteld.quote:Op donderdag 10 november 2016 19:25 schreef sanger het volgende:
[..]
Na thanks allemaal. probleem lag dus aan de wifi lijkt het. Lijkt alsof op het werk Tinder is geblocked ofzo? Via 4g deed hij het wel ineens.
Ja, wat moet je zonderquote:Op donderdag 10 november 2016 19:30 schreef Cinemaniak het volgende:
[..]
Pffew... contact met vrouwmenschen hersteld.
Ik weet dat zij net zo vaak lopen te gissen. Zo heel veel meer weet ik niet over de werking van die wezens.quote:Op donderdag 10 november 2016 14:30 schreef Weissman het volgende:
[..]
Kan je mij meer vertellen over hoe vrouwen in elkaar steken?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |