Waarom zou je dat willen?quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Hai heb maandag een dubbeldate met een Fries. Wish me luck.
Laat haar een leuke vriendin meenemenquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Waarom zou je dat willen?
Ik ga morgen met een tinder match bandjes kijken
Ik regel Bosbeetle voor je, is dat ook goed?quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:28 schreef Faxie het volgende:
[..]
Laat haar een leuke vriendin meenemen
Ieuwquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:29 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Ik regel Bosbeetle voor je, is dat ook goed?
Omdat lieve leuke blondje met prachtige oogjesquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Sommige vrienden van mij zijn Friezen.quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:34 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Omdat lieve leuke blondje met prachtige oogjes
Hater
quote:Op dinsdag 8 november 2016 14:54 schreef Stabiel het volgende:
[..]
Waar kan ik me aanbieden en bij wie moet ik zijn?Fotootje?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Resistance is futile.
Thanks!quote:Op zaterdag 12 november 2016 00:59 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Sommige vrienden van mij zijn Friezen.
Veel plezier though, ik hoop dat mijn match ook net zo awesome is als op whatsapp.
Jij hebt je geile andere Hollander al.quote:
Als het vanavond klikt ga ik wel vragen of ze zin heeft om snel eens wat te etenquote:Op zaterdag 12 november 2016 09:14 schreef Opsonisatie het volgende:
[..]
Thanks!
Ja dat is altijd wel spannend he, aangezien je bij wijze van spreken kunt whatsappen terwijl je in bed ligt met een badhairday en een bak B&Js naast je en superleuk overkomt. Dat is tijdens een date wel even anders.al dateplannen?
Vergeet mijn Griek niet, dat is nog niet voorbij!quote:Op zaterdag 12 november 2016 09:45 schreef Godshand het volgende:
[..]
Jij hebt je geile andere Hollander al.
wij zijn al helemaal gesetteld als stelletjequote:Op zaterdag 12 november 2016 10:07 schreef Seven. het volgende:
Hoe waren de rest van de dates, zoveel dates en tot dusver alleen maar slecht nieuws.
quote:
Als het met je Griek niet opschiet heb ik nog wel een Turk in de aanbiedingquote:Op zaterdag 12 november 2016 13:07 schreef RiceCooker het volgende:
Heb vnv date met de Griek. Ik word al wel de hele week gek van z'n onzekere berichten dus ben minder enthousiast.
Heb hem gezegd dat ie een plan moest maken. Hij vindt het allemaal maar eng.
Vind je dit OK, vind je dat OK, wat wil je doen en waar en hoe laat en gaat het eigenlijk nog wel door, en wil jij ajb toch het plan maken net zoals bij de eerste date?
ik heb maandag aangegeven dat ik zaterdag na 3 uur tijd heb en het hoe en wat uit handen gegeven aan hem. We hebben gewoon dagelijks contact. Maar de helft van het contact bestaat opeens uit zijn onzekere anus kant of zo. Jammer, maar we zullen zien wat t wordt.
De Turk is van mij!quote:Op zaterdag 12 november 2016 13:19 schreef Weissman het volgende:
[..]
Als het met je Griek niet opschiet heb ik nog wel een Turk in de aanbieding![]()
![]()
Maximum joy, zero insecurities.![]()
Wat leuk! Hou ons op de hoogtequote:Op zaterdag 12 november 2016 09:51 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Als het vanavond klikt ga ik wel vragen of ze zin heeft om snel eens wat te eten
snel gegaanquote:Op zaterdag 12 november 2016 00:06 schreef Trashcanman het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |