Streetwise is dat je weet je wat omgangsvormen zijn die niet door je opa en oma in boekjes zijn geschrevenquote:Op donderdag 10 november 2016 23:34 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Wat bedoel je met streetwise? Ik sta soms versteld dat ik zulke knappe dames kan daten, dus iets in mij triggert ze wel. Uitstraling moet ik inderdaad aan werken, gaat denk ik automatisch beter als je wat lekkerder in je vel zit ook qua werk en sociaal leven (understatement). Kan daten op zich nog wel veroorloven hoor, maar ben wel kritischer waar ik mijn geld aan uitgeef. En dat zijn dus niet twijfelgevallen of dames die aan de andere kant van het land wonen. Duizenden meiden zijn in mijn stad vrijgezel.
Het kan.. Maar het kan toch ook anders uitdraaien (positief)? Erna kan je tenminste zeggen dat je het een kans hebt gegeven en het was jammer genoeg niet zoals verwacht. Al goed kunnen lullen is toch al een positief teken? Ik heb dat soms wel.quote:Op donderdag 10 november 2016 23:27 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Je zei net dat je vooraf al zo'n idee had. Dat heb ik dus met deze dame. Leuk op de app en goed kunnen lullen, maar ben bang voor geen fysieke connectie en dat die klik in het echt ook tegenvalt.
Hoe oud ben je? En hoe heb je haar leren kennen? Have fun!quote:Op donderdag 10 november 2016 23:24 schreef Stabiel het volgende:
Zaterdag mijn eerste date in een lange tijd. Perzisch meisje. Spannend.
Bedankt.quote:Op vrijdag 11 november 2016 00:01 schreef Weissman het volgende:
[..]
Hoe oud ben je? En hoe heb je haar leren kennen? Have fun!
Doe je aan sport?quote:Op donderdag 10 november 2016 23:34 schreef DatIsJammurZeg het volgende:
[..]
Wat bedoel je met streetwise? Ik sta soms versteld dat ik zulke knappe dames kan daten, dus iets in mij triggert ze wel. Uitstraling moet ik inderdaad aan werken, gaat denk ik automatisch beter als je wat lekkerder in je vel zit ook qua werk en sociaal leven (understatement). Kan daten op zich nog wel veroorloven hoor, maar ben wel kritischer waar ik mijn geld aan uitgeef. En dat zijn dus niet twijfelgevallen of dames die aan de andere kant van het land wonen. Duizenden meiden zijn in mijn stad vrijgezel.
hnng perzischquote:Op donderdag 10 november 2016 23:24 schreef Stabiel het volgende:
Zaterdag mijn eerste date in een lange tijd. Perzisch meisje. Spannend.
Niet meer. Was te indivudueel en groepslessen hadden ook niet echt het gewenste effect qua sociaal contact. Of bedoel je om meer zelfvertrouwen te kweken? Daar helpt sporten bij mij niet voor.quote:
Bij die stiltes altijd net iets te lang wachten, en dan zeggen; wat heerlijk gezellig he.quote:Op vrijdag 11 november 2016 22:18 schreef RiceCooker het volgende:
Hier ook date night maar die kwam vroeg ten einde.
1e date. Hadden totaal geen klik.
We praatten langs elkaar heen, soms leek het op een interview. Stiltes waren ook echt super awkward. Dat gebeurt me echt bijna nooit.
Morgen 2e date met iemand anders.
Lol, heb je je passport bij je? Of kom ze naar jou?quote:Op vrijdag 11 november 2016 23:15 schreef Opsonisatie het volgende:
Hai heb maandag een dubbeldate met een Fries. Wish me luck.
hij komt naar mij jaquote:Op vrijdag 11 november 2016 23:21 schreef EggsTC het volgende:
[..]
Lol, heb je je passport bij je? Of kom ze naar jou?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |