abonnement Unibet Coolblue
pi_167272640
quote:
1s.gif Op zondag 11 december 2016 13:38 schreef MaJo het volgende:
Dat is echt een vooroordeel :D die landen zijn prima begaanbaar en nog weinig aangetast door het massatoerisme (op Kroatië na). Met name Bosnië is een prachtig land O+
Juh, dat zeg ik ;)
Mijn eerste gedachte was Nederland - Frankrijk - Spanje - Italië - Griekenland.
Maar ja, dat moesten jullie weer eens verneuken, door de Balkan als leuk te omschrijven. Dus ik een beetje googelen enzo. Blijkt het idd best leuk eruit te zien.
Dus nu is de vraag: hoe, wanneer en wat.
Optie 1: Nederland - Frankrijk - Spanje - (noord) Italië - Slovenië - Kroatië - Bosnië - Servië - Bulgarije - Griekenland - Italië - Zwitserland - Duitsland...
Optie 2: Nederland - Duitsland (ev Zwitserland) - Oostenrijk - Slovenië - Kroatië - Bosnië - Servië - Bulgarije - Griekenland - Italië - Spanje - Frankrijk.
Of nog een andere route?
Roemenië? Hongarije? Tsjechië is ook wel weer prachtig. *kreun*
Die Amerikaanse heeft totaal geen idee van Europa, dus ik zal haar wel een beetje moeten leiden. Van haar hulp hoef ik het niet te hebben, zeg maar :+

Ik zag dat Dubrovnik geen teinstation heeft?

Misschien moet ik een eigen topic openen. *zucht*
Acquisitie n.a.v. deze post wordt niet op prijs gesteld.
Don't you see going to heaven is just in the thought that you might?
As an on-line radio program grows longer, the probability of a German song approaches 1.
pi_167273038
Dubrovnik heeft een goed busstation en een veerhaven.
  Moderator dinsdag 13 december 2016 @ 09:12:30 #53
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_167295596
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2016 08:01 schreef ultra_ivo het volgende:
Dubrovnik heeft een goed busstation en een veerhaven.
Dat. Vanuit Split heel makkelijk bereikbaar. Dubrovnik is alleen wel vreselijk toeristisch. Daar, en nabij Split, is trouwens veel van Game of Thrones opgenomen.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 19 december 2016 @ 00:16:20 #54
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_167435537
Vraagje over het Mercure Hotel op Schiphol: ik lees dat het achter de douane is, maar kan ik daar de dag voor mijn vlucht (die ergens tussen 7 en 8 uur 's ochtends gaat) al door dan? :P

Dat ik niet straks een kamer geboekt heb maar er nog niet kan komen :+
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 19 december 2016 @ 00:27:08 #55
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_167435741
Ah op Booking.com is het wel duidelijker, dat moet kunnen dus.

Dan nog iets:

quote:
Mercure Hotel Schiphol Terminal bevindt zich op de 1e verdieping in Lounge 3. Dit is tussen gate E en F. Om het hotel van buiten de luchthaven te bereiken, gaat u naar vertrekhal 3 en passeert u de douane op de 2e verdieping boven de incheckbalies 22 en 23. Na de douane gaat u rechtsaf en ziet u het hotel. U kunt het hotel niet betreden met ingecheckte bagage.
Is bagage al ingecheckt als je door de douane gaat? Maw, als je met een rugtas als handbagage en een koffer als ruimbagage reist, heb je dan nog wat aan dit hotel? :@
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator maandag 19 december 2016 @ 00:27:22 #56
45833 crew  Fogel
pi_167435751
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 00:16 schreef heywoodu het volgende:
Vraagje over het Mercure Hotel op Schiphol: ik lees dat het achter de douane is, maar kan ik daar de dag voor mijn vlucht (die ergens tussen 7 en 8 uur 's ochtends gaat) al door dan? :P

Dat ik niet straks een kamer geboekt heb maar er nog niet kan komen :+
Gewoon uitleggen en reservering laten zien eventueel. Ze deden bij mij ook wat moeilijk, maar accepteerden de uitleg en mocht door.
Was voor mij wel een geval van eens maar nooit weer dat hotel. Kleine kamer, geen raam, vieze vloer... bed was wel OK en daar ging het om, moest overstappen (aankomst middernacht en met een vlucht van 7u verder) en overnachten, dat was de makkelijkste optie.
Misschien is het er de laatste 10 jaar beter op geworden, ik hoop het voor je :D
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 19 december 2016 @ 00:37:11 #57
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_167435942
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 00:27 schreef Fogel het volgende:

[..]

Gewoon uitleggen en reservering laten zien eventueel. Ze deden bij mij ook wat moeilijk, maar accepteerden de uitleg en mocht door.
Was voor mij wel een geval van eens maar nooit weer dat hotel. Kleine kamer, geen raam, vieze vloer... bed was wel OK en daar ging het om, moest overstappen (aankomst middernacht en met een vlucht van 7u verder) en overnachten, dat was de makkelijkste optie.
Misschien is het er de laatste 10 jaar beter op geworden, ik hoop het voor je :D
Als er een douche, toilet en bed is vind ik het prima als dat betekent dat ik 's ochtends vroeg op Schiphol kan staan :P
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  maandag 19 december 2016 @ 12:17:25 #58
2177 Gaoxing
(bijna) altijd gelukkig
pi_167440601
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 00:27 schreef Fogel het volgende:

[..]

Gewoon uitleggen en reservering laten zien eventueel. Ze deden bij mij ook wat moeilijk, maar accepteerden de uitleg en mocht door.
Was voor mij wel een geval van eens maar nooit weer dat hotel. Kleine kamer, geen raam, vieze vloer... bed was wel OK en daar ging het om, moest overstappen (aankomst middernacht en met een vlucht van 7u verder) en overnachten, dat was de makkelijkste optie.
Misschien is het er de laatste 10 jaar beter op geworden, ik hoop het voor je :D
Ik kan me nog steeds herinneren dat ik er ooit met m'n moeder heb geslapen, de nacht voor een vroege vlucht. Maar boven onze kamer was een harde vloer waar veel vrouwen met hakken op liepen. Geen oog dichtgedaan!
  maandag 19 december 2016 @ 12:26:27 #59
62913 Blik
The one and Only!
pi_167440824
Maar, hoe zit het met bijvoorbeeld je koffer? Die kan je namelijk niet al de avond vantevoren inchecken. Moet je dan weer terug en dan vervolgens inchecken, koffer afleveren en weer door de douane?

Zo ja, dan kun je toch net zo goed ieder ander hotel in de buurt nemen buiten Schiphol
  Moderator maandag 19 december 2016 @ 12:36:10 #60
45833 crew  Fogel
pi_167441046
Mijn koffer was in transit, dus die heb ik niet gezien.
Bij sommige maatschappijen kan je de koffer al heel lang vantevoren inchecken, maar als dat niet van toepassing is kan je inderdaad beter een hotel aan landside nemen. Scheelt een hoop geklooi.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
pi_167441068
Bovendien genoeg hotels rondom Schiphol met een free shuttle
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 19 december 2016 @ 12:38:40 #62
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_167441110
Ja dat is nog even mijn grootste 'pijnpunt' inderdaad. Het fijne aan een hotel op Schiphol zelf (of je er nou eerst voor in moet checken of niet) is dat je er zo'n beetje voor de deur uitstapt met de trein :+ (want ook naar het hotel toe moet ik met OV)

Misschien maar even kijken of het koffertje wat ik hier ergens heb zelfs klein genoeg is voor handbagage, dat zou helemaal mooi zijn natuurlijk.
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator maandag 19 december 2016 @ 12:59:43 #63
45833 crew  Fogel
pi_167441548
Het Sheraton kan je ook nemen, hoef je niet eens buiten te komen op weg naar je vliegtuig.
I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Nederland
TRV 2023: Bangkok, Los Angeles, Nederland/Belgie, Denemarken, Noord-Noorwegen, Londen, Thailand, Nederland, Gdansk, Nederland, Japan
TRV 2022: Los Angeles, New York, Nederland, Los Angeles, Nederland/Duitsland/Belgie, Noord-Noorwegen, Nederland, UK
  maandag 19 december 2016 @ 13:03:12 #64
62913 Blik
The one and Only!
pi_167441612
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 12:38 schreef heywoodu het volgende:
Ja dat is nog even mijn grootste 'pijnpunt' inderdaad. Het fijne aan een hotel op Schiphol zelf (of je er nou eerst voor in moet checken of niet) is dat je er zo'n beetje voor de deur uitstapt met de trein :+ (want ook naar het hotel toe moet ik met OV)

Misschien maar even kijken of het koffertje wat ik hier ergens heb zelfs klein genoeg is voor handbagage, dat zou helemaal mooi zijn natuurlijk.
Je kunt ook een hotel in Hoofddorp nemen, bijvoorbeeld het Novotel. Ligt tegenover het station van Hoofddorp (paar minuten met de trein van Schiphol) en is op de kop af 1 jaar oud.
  Eindredactie Sport / Forummod maandag 19 december 2016 @ 15:26:15 #65
284411 crew  heywoodu
Van bijna dood tot olympiër:
pi_167444632
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 13:03 schreef Blik het volgende:

[..]

Je kunt ook een hotel in Hoofddorp nemen, bijvoorbeeld het Novotel. Ligt tegenover het station van Hoofddorp (paar minuten met de trein van Schiphol) en is op de kop af 1 jaar oud.
Prima optie :Y (stuk goedkoper dan Sheraton ook)
Van bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
  Moderator maandag 19 december 2016 @ 15:49:02 #66
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_167445311
quote:
0s.gif Op maandag 19 december 2016 15:26 schreef heywoodu het volgende:

[..]

Prima optie :Y (stuk goedkoper dan Sheraton ook)
Je hebt er ook nog het M hotel of iets dergelijks. Naast de deur van de vertrekhal.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_167448367
quote:
1s.gif Op maandag 19 december 2016 15:49 schreef UIO_AMS het volgende:

[..]

Je hebt er ook nog het M hotel of iets dergelijks. Naast de deur van de vertrekhal.
CitizenM. :)
  Moderator vrijdag 23 december 2016 @ 09:55:55 #68
61302 crew  UIO_AMS
Dobbelsteenavonturier
pi_167545945
quote:
7s.gif Op maandag 19 december 2016 17:44 schreef k_man het volgende:
CitizenM. :)
Die ja!
Alleen geen idee van de kwaliteit of de prijs van een kamer.
Als niets meer baat kan een worst geen kwaad.
Op dinsdag 7 december 2010 12:50 schreef yvonne het volgende:
Beste moderator UIO_AMS
Stuur een mod weg.
pi_167547382
Citizen M in Rotterdam vond ik echt een feestje.
Leuk ingericht, lekker bed, goed ontbijt, leuk personeel en leuke uitstraling. Zeker een aanrader.

Verwacht van andere hotels in deze keten niet veel anders eigenlijk. :)
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
  vrijdag 23 december 2016 @ 11:06:10 #70
62913 Blik
The one and Only!
pi_167547408
Citizen M Schiphol krijgt erg goede reviews in ieder geval, wel erg kleine kamers dus met name geschikt als je alleen reist denk ik
pi_167549356
Ik gok dat de kamer net zo groot is als in Rotterdam en dat is meer dan voldoende qua ruimte voor 2 personen. Tenzij je natuurlijk van plan bent om heel veel tijd in je hotelkamer door te brengen, maar dat lijkt me niet zo relevant op Schiphol. :P
Doe wat je niet durft.
Geef kinderen in Madagascar kans op onderwijs. Steun Abecole
www.Facebook.com/AbecoleNL
pi_167664556
Iemand nog tips voor Cuba? Wat wel of vooral wat zeker niet te doen?

Heb helaas te weinig tijd kunnen stoppen in de voorbereiding. Eigenlijk geen. Bijna al mijn vrije tijd gaat op aan de voorbereiding van ons nieuwe nog te bouwen huis.
  One tough cookie donderdag 29 december 2016 @ 20:35:35 #73
169210 liesje1979
pi_167719645
Iedereen even netjes zitten, het kan zijn dat LLgetikt straks in TRV komt kijken.
  vrijdag 30 december 2016 @ 23:12:25 #74
304381 Loll
recommender bij BIC=goedkoop
pi_167765930
Is het raar om in je uppie op pad te gaan? Ik wil eigenlijk in januari voor een prikkie naar Egypte of tenerife of zo. Althans in ieder geval richting de zon ik heb nog veel uren en de financiele middelen zijn ook aanwezig maar rond deze tijd is er natuurlijk niemand die mee wilt plus het feit dat mijn maatjes allemaal niet genoeg geld hebben :')
BAM dit is 3KB
  One tough cookie vrijdag 30 december 2016 @ 23:14:47 #75
169210 liesje1979
pi_167766051
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 december 2016 23:12 schreef Loll het volgende:
Is het raar om in je uppie op pad te gaan? Ik wil eigenlijk in januari voor een prikkie naar Egypte of tenerife of zo. Althans in ieder geval richting de zon ik heb nog veel uren en de financiele middelen zijn ook aanwezig maar rond deze tijd is er natuurlijk niemand die mee wilt plus het feit dat mijn maatjes allemaal niet genoeg geld hebben :')
Nee hoor, dat is niet raar. En andere mensen vinden dat vaak ook niet raar, eerder stoer, tenminste die reacties krijg ik wel. We hebben ook een topicreeks over dit onderwerp, ik zal even kijken of ik hem kan vinden maar je mag ook gerust in de SC blijven kletsen natuurlijk.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')