verhuizingen vergen veel van een mens. Nu weer beetje gesetteld?quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:13 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Verhuizingen en dergelijke. Mixxx ging vandaag zomaar aan en toen dacht ik weer hieraan.
Nou ja, het gebeurde ook nog in mijn(nog steeds bezig) eerste jaar van HBO met een tentamenweek en al, dat werkt ook niet echt prettig. Ben nu wel gesetteld ja.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:15 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
verhuizingen vergen veel van een mens. Nu weer beetje gesetteld?
Oehquote:Op dinsdag 8 november 2016 21:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
Gaat er nog iemand GUP vervangen? Anders wil ik wel weer eens even het stof wegblazen van mijn muziek collectie.
Na de stress, de rustquote:Op dinsdag 8 november 2016 21:16 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Nou ja, het gebeurde ook nog in mijn(nog steeds bezig) eerste jaar van HBO met een tentamenweek en al, dat werkt ook niet echt prettig. Ben nu wel gesetteld ja.
mehh balen.. maar waar zou je heengaan in de ziggodome?quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
Eigenlijk zou ik op dit moment in de Ziggo Dome staan, maar omdat ik niet wist of ik school had kon ik niet(heb een week vrij en dat wist ik een maand geleden pas).
Naar de oude knarren van de Rode Hete Chili Pepers.quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:18 schreef knokkels het volgende:
[..]
mehh balen.. maar waar zou je heengaan in de ziggodome?![]()
\
quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:14 schreef knokkels het volgende:
[..]
subliminale boodschappen
Brought to you by ToT
quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:14 schreef Gtaboy107 het volgende:
Gaat er nog iemand GUP vervangen? Anders wil ik wel weer eens even het stof wegblazen van mijn muziek collectie.
OKquote:
Shownaam OK? Zo nee pas ik het aanquote:Programma van vandaag
21:30 - 23:30 DJ GTA - Gup out!
quote:
Als je dan toch bezig bent...quote:
Denk je dat ik sinterklaas ben ofzo?quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:27 schreef knokkels het volgende:
[..]
Als je dan toch bezig bent...![]()
23:30 - 1:30 DJ Knokkels - Prequel to the dusty archives
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, België, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroatië, Slovenië, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op dinsdag 8 november 2016 21:29 schreef Fogel het volgende:
[..]
Denk je dat ik sinterklaas ben ofzo?
woohooSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op zondag 7 oktober 2018 02:15 schreef MTheBassman het volgende:[/b]
Jij hebt wat rare shit in je lijst staan Knokkels :P
lol, dat klonk wel apart ineens.. van krakende muziek naar Leen Jongewaardquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |