Tof dat je de hele show uitzitquote:Op woensdag 9 november 2016 00:31 schreef Fogel het volgende:
Het is laat, maar ik heb nog een beetje jetlag. Ga over een uur wel pitten.
Op zich wel jaquote:Op woensdag 9 november 2016 00:30 schreef knokkels het volgende:
[..]
Leuk he, die spontane onaangekondigde shows
Vooralsnog relatief "meh".quote:
quote:
Nee, dat nietquote:Op woensdag 9 november 2016 00:38 schreef ToT het volgende:
[..]
Eigen werk van die collega die nu bij je zit?
mod filesquote:Op woensdag 9 november 2016 00:40 schreef Fogel het volgende:
Doet me wat denken aan de .mod files die ik in de jaren 90 heb gemaakt.
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:40 schreef Fogel het volgende:
Doet me wat denken aan de .mod files die ik in de jaren 90 heb gemaakt.
The Mod Files. Klinkt als een soort WikiLeaks waarbij PM's en DM's van (ex-)FOK-mods openbaar worden gemaakt....quote:
Je wil niet weten wat we allemaal over jou schrijvenquote:Op woensdag 9 november 2016 00:42 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
The Mod Files. Klinkt als een soort WikiLeaks waarbij PM's en DM's van (ex-)FOK-mods openbaar worden gemaakt....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I'm surrounded by morons!
TRV plannen/geboekt 2026: Peru, Belgi, Nederland, St. Maarten
TRV plannen/geboekt 2025:Zuid-Amerika, Nederland, Chicago, Washington, Nederland, Kroati, Sloveni, Parijs/Brussel/Nijmegen/Kopenhagen, Griekenland, Nederland, Oslo
TRV 2024:Nederland, UK, Nederland, Denemarken, UK, Nederland, Noord-Noorwegen, Nederland, Atlanta
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:41 schreef Karzai het volgende:
als je het niet erg vind ga ik weer even ouwe muziek luisteren
Ahh, haar eerste joint op Nederlandse bodem?quote:Op woensdag 9 november 2016 00:40 schreef ToT het volgende:
Uit diegene die hier naast me zit krijg ik geen zinnig woord over wat ze hier van vindt, maar ze is ook in een heel vage bui!
quote:Op woensdag 9 november 2016 00:45 schreef knokkels het volgende:
[..]
Ahh, haar eerste joint op Nederlandse bodem?
Integreren ermee
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |