Hij was te horen in de intro-jingle...quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:41 schreef ToT het volgende:
[..]
We horen nog niks, en ik heb m'n meissie verteld dat je on air te horen zou zijn!
De mic was er even uit, wordt herkend in Windows, maar niet in SAM. En volgens mij staan alle settings daar goed.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:41 schreef ToT het volgende:
[..]
We horen nog niks, en ik heb m'n meissie verteld dat je on air te horen zou zijn!
Ik zette mijn mic uit. Hij zet het volume dus wel lager maar voor de rest registreert ie mijn stem nietquote:
Probeer je ons nu subtiel te vertellen dat SAM impotent is geworden?quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:42 schreef knokkels het volgende:
[..]
De mic was er even uit, wordt herkend in Windows, maar niet in SAM. En volgens mij staan alle settings daar goed.
Leuk hoor, even een kleine break voor inspiratie. Maar het is niet de bedoeling dat het zaakje dan ineens niet meer werkt![]()
En hallo, allemaal![]()
\
Ja.quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:46 schreef ToT het volgende:
Er zegt er hier eentje dat je een sexy stem hebt!Moet ik nou jaloers worden of wat?
Dr. Knokkels heeft geopereerd. En de operatie is geslaagdquote:Op dinsdag 8 november 2016 23:44 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Probeer je ons nu subtiel te vertellen dat SAM impotent is geworden?
Be afraid. Be very afraidquote:Op dinsdag 8 november 2016 23:46 schreef ToT het volgende:
Er zegt er hier eentje dat je een sexy stem hebt!Moet ik nou jaloers worden of wat?
quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:51 schreef Fogel het volgende:
De text in dit nummer zou slecht voor me zijn. Slechts tweetalig zijn is voor n00bs.
... aldus de Frans Timmermans van FOK!quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:51 schreef Fogel het volgende:
De text in dit nummer zou slecht voor me zijn. Slechts tweetalig zijn is voor n00bs.
Sin, de helft van mijn cohostduoquote:
quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:51 schreef Fogel het volgende:
Niet dat ik weetquote:
Wie?quote:Op dinsdag 8 november 2016 23:54 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
... aldus de Frans Timmermans van FOK!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |